RIJBEWIJS B – 46/50
Geachte medewerkers bij gratisrijbewijsonline. Vandaag slaagde ik voor mijn theorie-examen in het examencentrum van Alken: 46/50. Mijn papa had twee maanden geleden jullie boek gekocht toen ik opbracht dat ik wou proberen te rijden, dat was een goede keuze. Via de filmpjes kon ik op een passieve manier de leerstof innemen voor ik echt begon te leren, maar het blokken werd ook vergemakkelijkt door die filmpjes. Ik vind het goed dat de informatie wordt opgedeeld in zeer kleine stukjes, zodat er niet te veel op me afkomt. De afbeeldingen ernaast zijn ook fijn, omdat ik moeite heb met dingen te interpreteren dankzij mijn autisme. Als ik ergens kritiek op moest geven, dan zou het zijn dat twee weken misschien te weinig tijd is om alle oefeningen te maken. In het algemeen ben ik heel blij dat jullie me hierbij hebben geholpen!
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
eachte, Door jullie hulp ben ik vandaag geslaagd voor mijn theorie rijbewijs B! Behaalde punten: 47/50. Dankjewel voor jullie hulp! Met vriendelijke groeten,
|
 |
RIJBEWIJS B – 43/50
Beste Hierbij vermeld ik dat ik geslaagd ben voor mijn theoretisch rijexamen 43/50. Dit komt doordat ik via uw website de theorie heb ingestudeerd. Jullie methode is een grote hulp om je examen te kunnen slagen, door het ruime aanbod aan oefenvragen.
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste, Voor ik jullie site probeerde gebruikte ik de site mijnrijbewijsb.be omdat deze op de site van de overheid stond maar ik was niet overtuigd. Maar jullie methode is super! Door jullie ben ik geslaagd en behaalde ik 46/50 op 24/02 in het examencentrum Kontich. Dank u!!!! Groetjes,
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Beste, Door jullie goed uitgelegde filmpjes en vele oefeningen heb ik een 48 gehaald. Jullie oefenexamens zijn ook handig, zodat je weet wat je kan verwachten terwijl je de theorie nog eens herhaalt. Bedankt hiervoor!
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
De methode van jullie ken ik al jaren. 10j geleden via jullie behaald, en nu weer met score van 46/50 Alles is goed uitgelegd en de juiste vragen met een strikvraag er tussen door, juist een echt examen. Hopelijk was dit voor de laaste keer geweest van mij anders kom ik zeker en vast weer langs . Ben super tevreden.
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste, Ik heb mijn examen afgelegd met een score 45/50!! Je kan er vanuit gaan dat jullie methode super handig en leerbaar is! Natuurlijk zoals verwacht had ik een enorme schrik opgebouwd voor de examen. Maar alles viel op de grond wanneer ik voor de computer zat. Je komt er heel goed voorbereid met jullie site! Super bedankt voor de hulp, ik raad iedereen dit aan.
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Ik ben geslaagd voor het theoretisch rijbewijs met 45/50. Dit is volgens mij de ideale methode door naast de video’s de les zelf ook nog eens te herhalen en erna al direct oefeningen te maken. De video’s maken het ook leuker om te leren.
|
 |
RIJBEWIJS B – 44/50
Beste, Ik ben 23/02/22 geslaagd van de eerste keer. Dit met een score van 44/50. (1 grote/1 kleine fout) Ik had eerste het handboek aangeschaft en doorgelezen, echter voelde ik mij nog niet echt zelfzeker om het examen af te leggen. Maar toen ik de voorbeeld examens wilde maken op jullie site met de code uit het boek zag ik pas jullie leermethode.. Ik heb die toen gevolgd, filmpjes, alle lessen nog eens doorlezen, dan de oefenvragen over de les maken etc En toen voelde ik aan dat het echt goed vooruit ging, alles was ook duidelijker en makkelijker te verstaan. Het is echt dankzij jullie leermethode dat ik van de 1ste keer erdoor ben! Hartelijk dank!! Groeten
|
 |
RIJBEWIJS B – 42/50
Beste, Ik ben geslaagd voor mijn theoretisch examen met 42/50. Jullie methode heeft mij heel goed geholpen. Ik vond het boek heel duidelijke en overzichtelijk. De oefenvragen op de site waren super duidelijk en denk dat dit het beste heeft geholpen, omdat je zo wel goed weet wat van je verwacht werd. Dankjewel daarvoor! Met vriendelijke groet
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Ik wil even laten weten dat ik meteen vanaf de eerste keer geslaagd ben voor het theoretisch examen rijbewijs B en dit met een geweldige 47/50! Wat een top-website en -boek! De proefexamens en oefeningen na ieder stukje theorie hebben me heel goed geholpen bij de voorbereiding op het examen en daarnaast was ik ook nog eens minder zenuwachtig omdat ik reeds vele malen geoefend had. Helemaal top, een dikke dank je wel! Vrolijke groeten,
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste mijn naam is lara v. Ik ben van bredene Door jullie studiemethode behaalde ik 46/50!!! Ik ben super blij. de uitleg en video’s hebben mij echt geholpen hierbij. dankjewel hiervoor!.
|
 |
RIJBEWIJS B – 44/50
Aantal punten :44/50. Dankzij jullie ben ik geslaagd voor de eerste keer voor mijn theorie. dank je wel mvg
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Beste, Ik behaalde mijn theoretisch examen met de mooie score van 48/50. Dat gebeurde in het examencentrum van Deurne. Zelf woon ik in Berchem (Antwerpen). Toen ik voor het eerst kennis maakte met jullie website stond ik er een beetje huiverachtig tegenover. De oudbolligheid schrikte me wat af. Maar vanaf ik eenmaal aan het studeren begon, was dat al lang geen issue meer. Ik sluit me aan bij de meningen dat de filmpjes zeer nuttig waren. Kort en krachtig. Dat in combinatie met de overzichtelijke uitleg en de vele oefenvragen maakte dat het leren zeer vlot ging. Met vriendelijke groeten,
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste, Ik ben geslaagd met 46/50 dankzij jullie handige site. Examencentrum Roeselare. De cursus is zeer logisch en overzichtelijk opgebouwd en de oefenvragen maken het helemaal compleet! Ik kan het aan iedereen aanbevelen! Met vriendelijke groeten,
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Geachte meneer/mevrouw, Ik wil meedelen dat ik ben geslaagd voor mijn theorie-examen dankzij jullie fantastische website. Punten op het examen: 45/50. Ik vond het een goede leermethode: de filmpjes met de theorie, oefeningen en proefexamen hebben me echt geholpen. Met vriendelijke groeten,
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Dag gratisrijbewijsonline.be, Ik heb op 16/02/2022 mijn theorie voor het rijbewijs B gehaald! Ik ben ontzettend blij en jullie boek was echt het beste dat ik heb gezien tot nu toe! (Ik had er al 2 andere.) Ik was helaas de eerste 2 keer er niet door maar ben dankzij jullie boek en site met handige oefenreeksen en oefenexamens (en de cursus van rijschool Hendriks!) wel geslaagd. De foto’s waren op het examen vaak dezelfde. Ik raad jullie site zeker aan! Ik behaalde 48/50, en woon in Aubel. Met vriendelijke groeten,
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste, Door gebruik van jullie site ben ik geslaagd voor mijn examen. Behaalde resultaten: 46. Ik raad jullie leermethode en jullie site echt aan iedereen aan die er wilt door zijn voor zijn theoretisch examen.
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste, Door gebruik van jullie site ben ik geslaagd voor mijn examen. Behaalde resultaten: 46. Ik raad jullie leermethode en jullie site echt aan iedereen aan die er wilt door zijn voor zijn theoretisch examen.
|
 |
RIJBEWIJS B – 44/50
Beste, Ik heb mijn theorie gehaald via jullie website "gratisrijbewijsonline.be" Ik behaalde 44/50. Dit was in de gemeente Bree. Ik vond het werken via jullie site zeer makkelijk. De uitleg was zeer goed. Vriendelijke groet
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste, Ik heb gestudeerd met jullie leermethode en ik ben geslaagd. Ik vond alle vragen heel nuttig en duidelijk. Datum van examen: 14/02/2022. Punten: 45/50. Bedankt
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Beste, Ik ben geslaagd voor mijn theorie examen rijbewijs B (48/50). Ik vond dat jullie leermethode, de oefeningen bij ieder hoofdstuk en de proefexamens een enorme hulp waren op het echte examen. Dit boek is een echte aanrader. Met vriendelijke groet,
|
 |
RIJBEWIJS B – 43/50
Beste, Ik behaalde 43/50 op mijn theoretisch rijexamen dankzij de website. Het is een zeer goede leermethode. Heel handig om deze informatie ter beschikking te hebben. Ik luisterde en keek de video’s thuis. Ik herhaalde ze doorheen de dag tussendoor eens. Daarna legde ik de proefexamens af. Ik legde het examen af op 14/02/2021 Vriendelijke groeten,
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste, jullie site was echt super goed, ik had echt het gevoel dat ik er klaar voor was en dat toont ook mijn resultaat: 46/50. Ik heb het ondertussen al al mijn vrienden en kennissen aangeraden! met vriendelijke groetjes en super bedankt
|
 |
RIJBEWIJS B – 44/50
Ik heb alles met gemak kunnen leren en de filmpjes maakten het zeker aangenamer! Na enkele dagen studeren voelde ik me klaar om het examen af te leggen en ik was 14/02/2022 mooi geslaagd met 44/50.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Verleden week heb ik mijn theorie examen afgelegd. Als ik zeg dat jullie mij hebben gered, zou het nog een onderschatting zijn. Dankzij jullie proefexamens besefte ik dat ik eigenlijk nog niet helemaal klaar was voor het examen. Ik heb deze dan zo vaak gedaan totdat ik er eindelijk klaar voor was en op het echte examen behaalde ik dan een heel mooie score (47/50). Hierbij wil ik jullie dan enorm hard bedanken. Met vriendelijke groeten,
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste, Ik ben van de eerste keer voor mijn theorie geslaagd en haalde 46/50. Ik was heel blij. Ik hoor van veel mensen dat ze een gedrukt boek combineren met het internet enz, nergens voor nodig! Leer gewoon alles via gratisrijbewijsonline en dan weet je alles wat je moet weten. Heel erg bedankt! Met vriendelijke groeten
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Hoi! Ik heb het theoretisch rijexamen gedaan en ben geslaagd met een 47/50 dankzij jullie boek te gebruiken! Het boek leest erg vlot en bevat alle nodige informatie om te slagen. In nog geen 2/3 dagen ben je klaargestoomd voor het examen! Hartelijk bedankt! groetjes
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste, Ik heb mijn theorie gehaald. Ik vind het een goede methode hoe je op jullie site kan leren. Ik heb mijn rijbewijs theorie 09/02/2022 afgelegd en ik had 45/50. Met vriendelijke groet.
|
 |
RIJBEWIJS B – 44/50
Ik ben geslaagd voor het theoretisch examen. Mijn punten waren 44/50. De oefeningen maakten het leren voor het theoretisch examen minder saai. Je kreeg eveneens een idee over het verloop van het examen en wat voor soort vragen je kon verwachten.
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Voor de 1e poging had ik op verschillende sites oefeningen gemaakt, wat het nogal verwarrend maakte op het examen zelf. Dik gebuisd. De volgende dag opnieuw gedaan na enkel op jullie site te oefenen en 48/50 met gemak.
|
 |
RIJBEWIJS B – 43/50
Ik heb gedurende twee dagen de filmpjes bekeken. Nadien heb ik besloten om a.d.h.v het proefexamen met code te studeren. Dit heb ik gedurende een dag gedaan en dag erna was ik op weg naar het examencentrum. Ik ben geslaagd met een 43/50. Dikke merci voor dit platform!
|
 |
RIJBEWIJS B – 50/50
Beste, Ik ben geslaagd voor mijn Theorie examen. Dit door gebruik te maken van jullie lessen en proefexamen. De lessen zijn heel goed geordend dit maakt het makkelijker om alles te onthouden. Ook de filmpjes waren zeer duidelijk en legde goed de nadruk op bepaalde zaken. Ik heb de site intussen ook al aangeraden aan wat klasgenoten van mij. Punten: 50/50 Met vriendelijke groeten,
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste, Ik heb op 10/02/2022 mijn theorie-examen voor rijbewijs B in Deurne gaan afleggen en was dankzij jullie site meteen van de eerste keer geslaagd met 45/50. Vooral de filmpjes vond ik zeer nuttig en het feit dat ook altijd duidelijk uitgelegd werd waarom je een bepaalde oefening fout had. Bedankt. Met vriendelijke groeten,
|
 |
RIJBEWIJS B – 43/50
Beste, Ik heb mijn theorie examen afgelegd en heb 43/50 behaald (1 zwaar fout en 2 kleine foutjes dus maar 3 foutjes). Ik heb de lessen bekeken en verschillende proefexamens afgelegd. Uw leermethode is zeker aan te raden! Je hebt een grote kans op slagen en je leert duidelijk alles bij.
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste, Ik legde 09/02/2022 examen na 3 dagen jullie leermethode gevolgd te hebben. Ik haalde 45/50 hiermee. Ik vond het een zeer goede leermethode omdat alles heel duidelijk aangebracht en onmiddellijk getoetst werd, met goed uitgewerkte en onmiddellijke feedback bij de oefeningen. Zeker een aanrader!! Groeten,
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Ik ben Laura G. uit Kortrijk en ik ben mijn theoretisch examen B gaan doen. Ik ben zooo enthousiast! Ik ben geslaagd met 47/50. Ik vind jullie leermethode zo goed en zo duidelijk. Het is echt handig dat er zoveel duidelijke filmpjes zijn waarin je alles te zien krijgt. Je hebt ook goede uitleg en je kan heel veel oefeningen maken. Ik vond de oefeningen leuk om te maken, omdat het gewoon zo'n goeie methode is hoe jullie het doen. Ik heb jullie site ook aangeraden aan vriendinnen die er tegenop zagen om te leren. Ik vertelde hen dat ze het op deze manier moesten doen, omdat het veel beter is. Dank u wel daarvoor! Met vriendelijke groeten
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Goedenavond , Ik vind de leermethode van jullie site heel goed en ook altijd met de juiste foto’s erbij. Dankzij jullie ben ik geslaagd met 45.
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste, Mijn naam: is Iliyan H. Mijn gemente is; Anderlecht 1070 Ik heb 45/50 behaald. Ik vond jullie website echt plezant en het was leuk er meer te leren. Het mijn goed geleerd om mijn examen te kunnen behalen. Met Vriendelijke groet
|
 |
RIJBEWIJS B – 50/50
Beste, Aangezien Nederlands niet mijn moedertaal is, was ik een beetje zenuwachtig voor het theorie-examen, maar Ik heb jullie methode gebruikt en ben ik de eerste keer geslaagd met 50/50!! (zie afb bewijs in bijlage) Het was een heel duidelijke methode om te volgen en ik ben er heel tevreden mee. Mvg
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Hallo, Ik ben geslaagd voor mijn theorie examen (46/50). Dankzij deze site was ik mijn eerste keer door. De lessen zijn echt duidelijk en goed opgebouwd. De proefexamens saved my life. Mvg,
|
 |
RIJBEWIJS A – 47/50
Ik heb mijn theorie afgelegd voor het rijbewijs A. resultaat 47/50. Met jullie lessen, oefeningen en examenvragen was het eigenlijk makkelijk. Mvg
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste, Ik ben geslaagd nadat ik uit jullie handboek heb geleerd en de veelvuldige oefenexamens heb geoefend. Datum examen 04/02/2022 en resultaat 45/50. De uitleg die steeds bij de antwoorden van de vragen zijn vermeld, helpen echt heel veel. Bedankt daarvoor. Groeten
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste, Vandaag ben ik voor de 2 maal mijn theoretisch examen gaan afleggen, ik scoorde 49/50. Ik heb nu jullie site gebruikt om voor mijn theorie te leren na het aanraden van kennissen. Ik vond de site zeer handig en duidelijk om te leren. Bedankt om mij te helpen in dit parcour!! Vriendelijke groet,
|
 |
RIJBEWIJS B – 42/50
Beste meneer/mevrouw, Ik wil bij deze mededelen dat ik geslaagd ben voor mijn theorie examen. Punten: 42/50. Dit is dankzij uw geweldig platform. Het ging zo vlot om alle regels te leren en te begrijpen! Met vriendelijke groeten,
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste, ik heb veel geleerd met jullie site hij is duidelijk gemakkelijk en ook de verslagen na elk filmpje onderaan. En de code (via sms of bank)voor reeks vragen zoals de theorie op examen centrum is echt leerzaam. 45 punten. Bedankt. Mvg.
|
 |
RIJBEWIJS B – 50/50
Hallo! Ik ben geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen b, zonder fouten te maken! Eerst probeerde ik uit een boek te studeren, dit verliep nogal stroef en daardoor zocht ik op het internet naar een website met filmpjes en oefenvragen. Op jullie website verliep het veel vlotter, en het was vooral heel handig dat je tijdens het maken van de oefenvragen alles nog eens herhaalt. Met vriendelijke groeten
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Ik heb 2 februari examen gedaan en een 47/50 behaald dankzij jullie website en fantastische leermethode. De filmpjes online waren heel duidelijk. 1x geslaagd! Ik heb het examen in Examencentrum KM Roeselare gedaan. Heel erg Bedankt. Met vriendelijke groeten
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste, Zaterdagnamiddag ben ik begonnen met studeren voor het theorie examen via jullie site. Ik vond het heel leuk dat er telkens een video was met duidelijke uitleg en ook dat er na elke les oefeningen waren. Op die manier kon ik alles super goed onthouden! Gisteren ochtend ben ik al het theorie examen gaan afleggen en ik behaalde 46/50! Bedankt!
|
 |
RIJBEWIJS B – 50/50
Beste! Bedankt voor uw en uw website! Dankzij de “www.gratisrijbewijsonline.be” ben ik geslaagd! 50 op 50! Ik heb alle oefenvragen bij elke les gedaan en ook zeker de voorbeeldexamens. Ik was maar een week bezig ermee. Mvg
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Beste, Via Jullie site ben ik er in 1 keer door. Punten: 48/50. De manier waarop je kan leren op jullie site is geweldig, eerst kan je alle theorie overlopen en dan kan je oefenen met de vragen met of zonder code. Het beste voor te leren is dan natuurlijk de proefexamens maken! Ook wel nog handig is dat er bij de theorie ook staat “tip voor op het examen”! Met vriendelijke groet
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Hallo, Ik ben Zidane V. ik woon in roeselare ik heb mijn theoretisch examen afgelegd ik had 46 op 50. Jullie leermethode is makkelijk je kunt het makkelijk onthouden met die filmpjes en die uitleg. Groetjes
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Ik heb recent mijn theorie gehaald via jullie website "gratisrijbewijsonline.be" Ik had 47/50. Dit was in de gemeente Bree. Ik vond het werken via jullie site zeer makkelijk. De uitleg was zeer goed. Vriendelijke groet
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste, 27/01/2022 ben ik geslaagd met een 49/50 voor mijn theorie rijbewijs B dankzij jullie website. De video’s met de bijbehorende oefenvragen waren de ideale manier om hierop te oefenen.
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste, Ik ben zeer tevreden met de aanpak die jullie hanteren bij het op afstand begeleiden van het theoretisch examen. De video's, het lesboek, de oefenvragen en de voorbeeldexamens samen zorgen ervoor dat de leerstof ook op lange termijn in mijn geheugen opgenomen werd. Dank je daarvoor. Ik behaalde: 45/50. Met vriendelijke groeten,
|
 |
RIJBEWIJS B – 41/50
Hallo! Ik ben Inya M. en woon in Genk. Ik heb donderdag mijn theoretisch examen afgelegd in het examencentrum in Alken, en ben geslaagd met 41/50. Ik had beter naar jullie geluisterd en jullie studiemethode aangenomen, dan zou ik waarschijnlijk beter gehaald hebben. Nu heb ik eerst alles gelezen, dan alle filmpjes en vragen bekeken/ingevuld en daarna een hele voormiddag de proefexamens afgelegd. Als ik jullie methode gevolgd had, zou het iets sneller en beter gegaan zijn, maar ik ben alsnog tevreden met het resultaat én met jullie 'begeleiding', want alles was heel mooi en duidelijk uitgelegd. Het enige wat ik een beetje vervelend vond, is dat er bij jullie proefexamens er bij staat als een vraag op 5 punten staat. Op het moment van oefenen is dat natuurlijk heel fijn, maar op het echte examen staat dat er helaas niet bij... Groetjes,
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Dankzij de lessen van www.gratisrijbewijsonline.be ben ik 27/1 zeer vlot geslaagd voor het theoretisch examen met een 48/50. De lessen zijn zeer duidelijk en goed opgebouwd. De leermethode is geknipt om in een mum van tijd de theorie onder de knie te krijgen.
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Goeiedag ik ben geslaagd op mijn examen theorie met 46/50 het is een heel goed site om te studeren en kan gemakkelijk begrijpen en geslaagd worden.
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste, Bij deze wil ik jullie enorm bedanken voor de moeite die jullie hebben gestoken in jullie website. Ik, Soumia B. uit Genk, heb mede dankzij jullie video’s, oefeningen en proefexamens een 46/50 kunnen behalen op het theorie examen. De video’s en uitleg eronder waren heel duidelijk. Het was iedere euro waard! Ik zal het zeker aanraden aan anderen. Met vriendelijke groeten,
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste, Ik ben in Erembodegem) geslaagd op mijn theorie-examen. Ik heb hiervoor veel geoefend op jullie site en dit heeft me zeker geholpen! Alles is heel duidelijk uitgelegd & de examenvragen zijn uitgebreid en gevarieerd. Ik vond op al mijn vragen makkelijk antwoord en kon de leerstof vlot inoefenen. Ik had dan ook 49/50 op mijn examen. Met vriendelijke groeten,
|
|
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Ik heb mijn theoretisch rijbewijs afgelegd op 26 januari 2022 en behaalde een 47/50. Bij deze zou ik jullie heel erg willen bedanken. Jullie leermethode op deze site is heel handig. De video's waren een makkelijk middel om snel alle regels onder de knie te krijgen. Ik zou iedereen ook zeker aanraden om de oefeningen met code alsook verschillende keren de proefexamens in te oefenen. Ik heb zelf de 'ALLES- code' gebruikt. Dankzij deze site is er totaal geen reden om onnodig geld uit te geven aan theorielessen. Met vriendelijke groeten,
|
 |
RIJBEWIJS B – 41/50
Datum: 26/01/2022. Punten: 41/50. Ik maakte gebruik van jullie online platform om mijn rijbewijs in te oefenen. Ik heb gemerkt dat jullie site enorm volledig is en de proefexamens de correcte voorbereiding geven. Het is dus de 3,5 euro zeker waard en zou het iedereen aanbevelen. Met vriendelijke groeten
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
48 punten! Door gratisrijbewijsonline ging ik met zelfvertrouwen naar het examen en was ik zonder probleem erdoor!
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste, Met de oefenmethode (boek en online filmpjes, vragen en proefexamens) is het theoretisch examen een fluitje van een cent geweest. Examen afgelegd 25/01/22. Behaalde punten: 49/50.
|
 |
RIJBEWIJS AM – 37/40
Beste, Ik ben door jullie super handige en efficiënte theorie geslaagd met een 37/40 voor theorie AM. Het was het geld zeker waard. Ik woon in deurne en had dus 37/40. Heel erg bedankt voor de hulp! Met vriendelijke groeten
|
|
RIJBEWIJS B – 47/50
Hey, Ik heb examen gedaan en een 47/50 behaald dankzij jullie fantastische leermethode! Het boek en de filmpjes online waren heel duidelijk. Bedankt
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste mijn naam is Samanta M. ik ben van schoten en ik ben op mijn examens geslaagd ik heb 45 punten behaald ik vind jullie leermethode fantastisch ik kan er goed aan uit en het helpt mij enorm om mijn geheugen terug op te frissen.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Ik ben geslaagd met mijn theorie B 47/50 . Heel erg bedankt! Jullie leerstof is gewoon top! Groetjes!
|
 |
RIJBEWIJS B – 44/50
Beste, Ik ben van Diepenbeek en ben mijn theorie examen gaan afleggen en ben dankzij jullie website geslaagd met 44/50. Jullie site is zeer overzichtelijk en erg handig met al die oefeningen en proefexamens. Groetjes
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste, Ik ben mijn theoretisch rijexamen gaan afleggen en ik had een 49/50! Dit dankzij jullie leermethode! Zelf studeer ik niet zo graag maar op deze manier vond ik het zelfs leuk om ermee bezig te zijn. Ik heb het stappenplan dat vooraan in het boek staat gevolgd en heb uiteindelijk de testen per hoofdstuk en de oefenexamens meerdere keren gemaakt. Hierdoor kende ik de leerstof echt goed en kon ik ook goed redeneren bij de strikvragen en dergelijke. Ik ben Laura S., wonende in Antwerpen Linkeroever en ik heb mijn theoretisch examen afgelegd in het examencentrum van Deurne. Vriendelijke groeten,
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste, Ik heb mijn theorie examen rijbewijs b afgelegd en dankzij jullie website ben ik in 1x geslaagd met 45/50. Jullie filmpjes, oefenvragen en proefexamens waren heel duidelijk en heeft me dus uiteindelijk erg geholpen. Dank u wel! Met vriendelijke groeten.
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste Jullie site werd me aangeraden door verschillende vrienden. Terecht want van de eerste keer geslaagd! Jullie leermethode is overzichtelijk en niet overbodig. Ik behaalde op het examen 46/50.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Ik ben geslaagd voor mijn theorie rijbewijs (47/50). Ik raad deze leermethode voor iedereen aan want het werkt echt goed. Ik ben zeer dankbaar! Met vriendelijke groeten
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Bedankt! Dankzij jullie eenvoudige en efficiënte leermethode ben ik voor de eerste keer geslaagd op het theoretisch examen met 47/50. Alles is duidelijk en simpel uitgelegd via filmpjes en de oefenvragen en proefexamens zijn een goede voorbereiding op het echte examen. Een echte aanrader dus!
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Beste, Ik Ben Debjani M. Ik woon in Gent. Ik heb mijn theoretish rijbewijs exam afgelegd met een score van 48/50. Dit is mogelijk door te gebruiken van je site en proefexamen. De lessen zijn zeer duidelijk uitgelegd en ik vind het echt intressant. Mvg
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Beste, Ik maakte gebruik van jullie online platform om mijn rijbewijs in te oefenen. Ik heb gemerkt dat jullie site enorm volledig is en de proefexamens de correcte voorbereiding geven. Het is dus de 4 euro zeker waard en zou het iedereen aanbevelen. Ik slaagde vandaag 19/01/2022 voor het theoretisch rijexamen B met 48/50. Mvg
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste, Met behulp van jullie site en de meerdere malen invullen van het oefenexamen rijbewijs B ben ik dit jaar geslaagd met een 46/50. Zonder jullie leermethode had ik het zeker niet gehaald. Mvg,
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Mijn AM-theorie examen heb ik destijds via jullie methode behaald van de eerste keer. Nu voor mijn theorie-examen rijbewijs B heb ik opnieuw via jullie site geoefend en was ik ook van de eerste keer geslaagd : 47/50 De combinatie uitleg/filmpjes is dan ook veel educatiever dan feitelijk een gewoon handboek. Bij de oefenvragen werd ook steeds uitgelegd waarom een antwoord fout was , en uit fouten leert men feitelijk het meest. Ik heb jullie methode dan ook aanbevolen bij enkele vrienden. mvg
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Dankzij jullie site ben ik geslaagd voor het theorie rij examen ik behaalde namelijk 47/50 met alleen op het site te leeren eerste bekijkte ik alle video's en de uitleg die er bij hoort daarna kocht ik die testjes van 4dagen. Deze zijn erg realistisch ze lijken echt op de examen zelf. Ik heb mijn examen afgelegd in Asse dit was het korste examen centrum dicht bij mij. Bedankt voor jullie hulp,
|
 |
RIJBEWIJS B – 43/50
Beste, Ik vond het zeer efficiënt dat je op verschillende manieren de leerstof zelfstandig kan doornemen, nl. via de video's en de leesteksten. Ook de proefexamens per onderdeel gaven me zelfvertrouwen of toonden me dat ik dit gedeelte nog niet zo goed beheerste. Hierdoor wist ik ook dadelijk hoe het echte examen eruit zou zien. Het enige minpuntje was dat ik wel iets langer gestudeerd heb dan wat op de website stond. Maar de leermethode op zich is zeer efficiënt. Score: 43/50.
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste , Ik ben geslaagd voor mijn theoretisch rij-examen met 49ptn op 50ptn. Dankzij jullie site kan volgens mij iedereen slagen voor het autorijexamen. Vriendelijke groeten,
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, De methode is goed en je leert snel. Op enkele dagen kun je erin slagen om voldoende kennis te hebben om het examen tot een goed einde te brengen. Punten: 47/50.
|
 |
RIJBEWIJS B – 43/50
Beste, Ik bedank jullie graag voor de leerstof die jullie voorzien voor het theoretisch rijexamen (rijbewijs B). Ik heb het boek gelezen en de oefenvragen opgelost ter voorbereiding, en de proefexamens gemaakt net voor het examen. Op 1 week was ik klaar om voor het examen te slagen. De leerstof is ingedeeld in logische onderdelen, waardoor het gemakkelijk is de kennis op een overzichtelijke manier te onthouden. De leerstof is ook compleet, waardoor ik op het examen niet voor verrassingen kwam te staam. Datum examen: 17 januari 2022. Behaalde punten: 43/50.
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste, Ik Romano F. heb mijn theorie gehaald en ben geslaagd met 46 punten op 14-01-2022. Vind jullie site heel goed, het heeft mij echt geholpen. Met vriendelijke groeten,
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste, Ik wil jullie hartelijk bedanken, want dankzij jullie website ben ik geslaagd voor mijn theorie rijexamen! Ik behaalde maar liefst 49/50. Wat ik goed vond aan jullie methode, waren de korte, maar krachtige filmpjes en de oefeningen die je erna kon maken. Via de filmpjes kreeg je alle nodige info te horen en via de tekst kon je het makkelijk memoriseren. Met vriendelijke groeten,
|
 |
RIJBEWIJS B – 50/50
Beste, Ik heb mijn examen theorie rijbewijs B afgelegd en behaalde dankzij jullie zeer to the point filmpjes een zeer mooie score van 50/50. Ik raad deze website dus voor iedereen aan.
|
 |
DRIVING LICENCE B – 41/50
I have 1.2 dutch level and your website and the way you teach helped me to pass the exam in the first try and scored 41/50. As a foreigner with no language skill by only practicing all exercises in each chapter and the mock exam I am super happy by the result. Thank you so much. With Kind Regards,
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste gratisrijbewijsonline, Ik heb dankzij julie hulp mijn theorie examen behaald op 13 januari 2022 met de cijfers 47 op 50 in de examen centrum geel. Ik zelf ben van de gemeente Turnhout. Nogmaals bedankt Met vriendelijke groeten,
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Hey! Ik vond de methode van gratis rijbewijs online, waar je eerst oefende met oefenvragen en dan proefexamens kon maken heel goed. Die oefenvragen, onderverdeeld in categorieën waren de ideale manier om te oefenen voor de proefexamens. Ik heb zelfs geen andere platformen nodig gehad, en heb een 49/50 gehaald!
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste Ik ben 12/01/2022 geslaagd op mijn theoretisch examen rijbewijs b. Dit komt doordat ik op jullie site heb gekeken en alles daaruit geleerd. Ik snapte alles door jullie. Dank u wel! Mijn uitslag was 45/50. Met vriendelijke groeten
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Beste, Julie site werd aangeraden door verschillende vriendinnen van mij. Ik heb dankzij deze site niet eens mijn boek moeten open doen! Ik had al verschilende sites geprobeerd maar die van julie vond ik het beste. Ik zou julie zeker aan andere aanraden! Op 12/01/2022 behaalde ik 48/50.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Ik heb mijn theoretisch rijexamen gehaald op 12/01/2021 met een score van 47/50! Dit is gelukt door gebruik te maken van jullie lessen. De lessen zijn zeer duidelijk uitgelegd en heeft een goeie volgorde om te leren. De filmpjes maken het leren intressanter en duidelijk en met oefening die bij de les horen weet je hoe je de leerstof moet toepassen op het examen.
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Hallo , Dankzij jullie site ben ik meteen geslaagd voor het theorie examen. De leermethode werkt echt zeer goed en heb dit ook ervaren. Datum examen: 12/01/2022. Score: 45/50. Met vriendelijke groeten
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Dankzij jullie website ben geslaagd voor de eerste keer voor mijn theorie examen. Mijn naam is Fatima B, ik woon in Temse, heb 47/50 behaald. Met vriendelijke groeten.
|
 |
RIJBEWIJS B – 42/50
Beste, Ik ben geslaagd voor mijn theorie-examen dankzij julie leermethode . Behaalde score 42/50. Op 12 januari 2022. Ik ben zo blij na veel uitdagingen. Ik ben julie zeer dankbaar! Het was heel duidelijk. Ik kan het aanraden. dankuwel
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Goede avond Met deze deel ik graag mijn punten van het theorie examen rijbewijs B. Om dit examen voor te bereiden gebruikte ik u boek en de online oefeningen met proefexamens. Ik vond deze methoden zeer effectief want door uw boek en online oefeningen behaalde ik 48/50 (zie bijlage) Ik was zeer tevreden over de leerstof die in het boek stond, het was heel goed uitgelegd en alles was zeker duidelijk. Ik heb heel veel info van het boek meegekregen en nog meer van de proefexamens die zeker te vergelijken zijn met het echte examen. Vandaar mijn (hoge) score waar ik jullie nog eens apart voor wil bedanken! Nog alvast een zeer goede avond en nog eens mijn beste wensen voor 2022! Vriendelijke groeten
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste gratisrijbewijsonline, Ik vond jullie website een goede manier om voor mijn theoretische examen te studeren. Ik heb al jullie video's twee keer gezien. Jullie manier is goed omdat je alles hoort en alles beter verwerkt vergeleken met lezen onthoud je veel meer. Resultaat: 47/50.
|
 |
RIJBEWIJS B – 43/50
Beste, Ik ben vorige week geslaagd voor het theorie-examen b (43 punten). Ik vond jullie leermethode erg nuttig. Zonder dit handboek en de online code zou het voor mij niet makkelijk zijn om voor de test te slagen. Bedankt. Met vriendelijke groeten,
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste Ik ben Nicolas D.M., ik woon in Hove en ik heb mijn theoretisch rijexamen (rijbewijs B) afgelegd in Kontich. Ik ben enorm tevreden met jullie site want zonder deze leermethode was ik nooit van de eerste keer geslaagd. Dankzij jullie site ben ik dus vanaf de eerste keer geslaagd met een score van 45/50. Ik ben jullie enorm dankbaar voor deze hulp. Met vriendelijke groeten.
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Heyhey, Ik was eerst begonnen met oefenen op de site mijnrijbewijsB die de overheid ter beschikking heeft gesteld. Na alle oefen examens gemaakt te hebben en er telkens op door te zijn voelde ik me toch nog niet echt klaar om het echte examen te gaan afleggen. Ik ging op zoek naar meer oefenexamens en kwam bij jullie site terecht. Na 2 dagen oefenexamens op jullie site te hebben gemaakt heb ik dan besloten om er voor te gaan. En ja hoor! GESLAAGD met 48/50. Examen afgelegd op 6 januari 2022.
|
 |