RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Ik ben geslaagd voor mijn theorieexamen via de leermethode die is aangeraden door jullie. Ik vond het hartstikke fijn omdat ik het dubbel leerde en daardoor het beter hebt kunnen onthouden, daarmee bedoel ik de tekst in het boek en de tekst op de website. Behaalde punten: 47/50 Naam: Masi J. Gemeente: Roeselare
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste Ik wil jullie graag bedanken voor de uitstekende leermethode. Ik heb eerst de theorie uit het handboek geleerd en daarna oefenexamens gemaakt op de website. De goede structuur van het boek maakt het eenvoudig om verbanden te leggen tussen de verschillende onderdelen, wat het studeren erg efficiënt maakte. Ook de oefenexamenvragen sloten perfect aan bij het echte examen dat ik heb afgelegd in Deurne, waarvoor ik 49/50 behaalde. Al mijn vrienden hadden jullie website aangeraden en nu begrijp ik volledig waarom. Vriendelijke groeten Wannes L. (17 jaar) uit Brecht
|
 |
RIJBEWIJS B – 50/50
Hey, Ik heb mijn examen gedaan in het s.b.a.t. centrum in Sint-Niklaas Ik ben heel blij met de site, het was aangeraden door een paar vrienden die ook door jullie hun theorie geslaagd hadden. Het principe van eerst de filmpjes te kijken en dan op de site nog eens te kunnen nalezen wat er in de videos gezegd werd. Werkte extreem goed en was perfect om de herhaling te krijgen. Ook de vragen waren heel goed samengesteld en heel dicht bij de vragen die effectief gevraagd werden op het examen. Ik heb ongeveer een 2 tal dagen gestudeerd met de site en heb een 50/50. Een hele grote dank en ik ga zeker de site aanraden aan mensen die zoekende zijn. Vriendelijk groet, Constantijn M. Ik woon in lokeren.
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Beste. Mijn naam is Bert D.T. en ik woon in 8800 Roeselare. Ik ben van de eerste maal geslaagd voor het theorie examen. Mijn score was 48/50. Jullie leermethode heeft me echt geholpen om de informatie in jullie boek te onthouden. De oefenvragen en de inhoud van het boek zijn een goede combinatie. En het maken van de proefexamens achteraf maakt het perfect. Bedankt
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Het is me gelukt! Dankzij jullie methode heb ik een mooie score van 47/50 gehaald op mijn theorie examen (23.03.2026). Ik heb mijn examen afgelegd in Wevelgem. Daar behaalde ik een 47 (zie bijlage). Jullie methode was fantastisch. Zeer fijn dat er kleine beknopte lesjes waren. Zo blijft het luchtig en kan je doseren, in plaats van in 1 keer de hele hoop te studeren. De video is helder en concreet, in de tekst eronder lees je alles nog eens mooi na én krijg je vaak nog extra handige informatie. Per onderdeeltje sluiten de oefeningen mooi aan bij wat er aan bod kwam. Zo ben je op het einde van de lesjes klaar en al best goed voorbereid. Dat blijkt dan ook in de proefexamens. Die staan zeer nauw in verband met het examen die je daadwerkelijk krijgt. Daarom alleen al is dit een fijne methode. Dus dank jullie wel! Groetjes, Ik ben Kobe D. en ik woon in Zwevegem
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Ik ben 23/3 geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen met een score van 47/50. Ik had eerst het theorieboek van VAB gebruikt en ook geoefend via de website van VAB, maar daar lukte het mij niet om te slagen. Daarna ben ik van woensdag tot zondag intensief beginnen via jullie website. Via jullie site vond ik de leerstof veel duidelijker uitgelegd, vooral dankzij de lessen die je stap voor stap kan volgen. Ook de oefenvragen per hoofdstuk of per les hebben mij enorm geholpen om alles beter te begrijpen en in te oefenenen het is mij meteen gelukt om te slagen. Ik raad het ook iedereen aan in mijn vriendenkring waarvan al 4 mensen ook bezig zijn met jullie site Naam: Jana V. Gemeente: Eeklo Puntentotaal: 47/50 Examencentrum : S.B.A.T. Eeklo
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste Ik heb mijn theoretisch examen afgelegd en ben van de 1ste keer geslaagd 49/ 50 in het examencentrum te Kontich Is een erg gemakkelijke & overzichtelijke manier om te studeren. Begrijp je iets niet kan je een berichtje sturen naar het forum en wordt het haarfijn uitgelegd. Is ideaal om goed voorbereid aan het echte examen te beginnen. Met vriendelijke groeten Anne-Marie P. 2627 Schelle
|
 |
RIJBEWIJS B – 44/50
Beste, Ik ben geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen B. Puntentotaal: 44. Examencentrum: Alken. Wat ik vooral goed vond aan jullie site, is dat de lessen duidelijk verdeeld zijn en compact blijven, zonder onnodig gedoe. Alles is overzichtelijk en to the point, wat het studeren veel aangenamer maakt. Daarnaast zijn er ook heel veel oefenvragen, wat echt een groot verschil maakt. In vergelijking met andere sites die ik geprobeerd heb, geven jullie veel meer nuttige informatie en zit er een duidelijke structuur in. Dat heeft mij echt geholpen om alles beter te begrijpen. Door die aanpak kreeg ik ook het vertrouwen om effectief het examen te gaan afleggen. Bedankt voor de hulp! Met vriendelijke groeten, Naam: Kobe VdB. Gemeente: Geetbets 3450
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Hey, Ik heb mijn theorie afgelegd in Deurne en heb daarbij 47/50 behaald. Jullie tarief voor proefexamens was top den ik heb voor een week aan een stuk geoefend en daaruit veel geleerd. De vragen van het examen kwamen ook bijna allemaal overeen met jullie examen. Ik ben jullie zeer dankbaar. Mijn naam is Seppe G. ik woon in gemeente Brecht en heb mijn examen Met vriendelijke groeten, Seppe G.
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste, Dankzij jullie website ben ik vandaag geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen B met een score van 45/50 en dat van de eerste keer. Ik heb mijn examen afgelegd in het examencentrum van SBAT Sint-Niklaas. In het begin heb ik ook geprobeerd te studeren via de site MIJNRIJBEWIJS EU, maar ik merkte al snel dat de vragen niet helemaal up-to-date waren. Daardoor had ik minder vertrouwen in die methode. Ik vond jullie leermethode echt super handig. Ik studeerde telkens door eerst een les te lezen en daarna een oefenexamen te maken. Deze combinatie heeft mij enorm geholpen om de leerstof beter te begrijpen en te onthouden. Ik ben zelf niet zo goed in studeren, maar op deze manier ging het veel vlotter. Bedankt voor de hulp! Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Mijn naam is Jacey D.R. en ik kom uit Bornem.
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Beste, Ik vond jullie site heel leerzaam het was de 6 euro zeker waard ook handige tips die jullie gaven echt top. Ik had 48/50 dankzij jullie site en ik heb mijn examen afgelegd in examencentrum KM Wevelgem Mijn naam is Alicia D. ik woon in Beveren-Leie
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Ik deed voor de eerste keer mijn theorie examen in examencentrum Kontich en was er van de eerste keer door met 47/50. De site en het boek hebben mij enorm geholpen en was de perfecte voorbereiding voor het examen. Met vriendelijk groeten Kobe V. Puurs-Sint-Amands
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste team van Gratis Rijbewijs Online Mijn naam is Zita D. uit Gits en ik behaalde een mooie score van 46/50 op mijn theorie-examen. Ik legde het examen af in het examencentrum van Roeselare (Bruggesteenweg). Voor mijn voorbereiding gebruikte ik jullie website, en eerlijk: zonder jullie was het mij waarschijnlijk niet zo vlot gelukt. De manier waarop alles is opgebouwd, werkt echt supergoed. De oefenvragen lijken heel sterk op het echte examen en de directe feedback helpt enorm om snel bij te leren uit je fouten. Daardoor bleef het studeren ook motiverend en voelde ik mij elke dag beter voorbereid. Dankzij jullie methode ging ik met vertrouwen naar het examen, en dat heeft duidelijk zijn vruchten afgeworpen! Bedankt voor jullie topwebsite en deze leuke wedstrijd! Vriendelijke groetjes Zita D.
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste, Dank aan www.gratisrijbewijsonline.be voor het helpen slagen voor mijn theorie-examen voor rijbewijs categorie B. Ondanks dat Nederlands niet mijn moedertaal is, ben ik geslaagd voor het theorie-examen van de eerste keer met 45/50 dankzij jullie en jullie leermethode. Veel vragen waren hetzelfde als in de oefentests en de leerstof was gemakkelijk te onthouden. Ik raad iedereen aan om hier te studeren en de volledige opleiding met extra betaling te volgen (je zult er geen spijt van krijgen). Het heeft mij 3 weken gekost om alle theorie te leren en alle tests te doorlopen. Bedankt voor de goede structuur en de vragen “zonder overbodige informatie”. Met vriendelijke groeten, Oleh I.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Ik ben Jarne B. uit Wuustwezel en de eerste keer was ik zwaar gebuisd(34/50). De tweede keer kreeg ik het advies van mijn broer om GRATISRIJBEWIJSONLINE te gebruiken. Ik ben een tweede keer geweest in Deurne en heb een 47/50 gehaald! Via jullie video’s en extra uitleg eronder kon ik me optimaal voorbereiden op het examen. Dit in combinatie met de vragen per les en de oefenexamens op het einde was mijn voorbereiding perfect. Bedankt! Jarne B.
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Hallo, Ik behaalde een score van 45/50, grotendeels dankzij uw website. Ik wil u laten weten dat ik uw platform erg heb gewaardeerd. Het design is zeer aantrekkelijk en maakt het leren aangenaam. De informatie is volledig en goed uitgelegd, wat mij echt heeft geholpen om de leerstof in korte tijd goed te begrijpen. Ik vond ook dat de oefenvragen sterk leken op die van het examen. Ik raad deze website zeker aan. Nogmaals bedankt voor uw hulp ! Naam = Nour Al. Gemeente = Dendermonde
|
 |
RIJBEWIJS B – 44/50
Ik ben geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen met behulp van jullie leermethode, en daar ben ik erg blij mee! Ik vond jullie methode zeer duidelijk en efficiënt. Vooral de manier waarop de leerstof wordt uitgelegd en geoefend, heeft mij echt geholpen om alles beter te begrijpen en goed voorbereid naar het examen te gaan. Puntentotaal: 44/50 Examencentrum:AIBV examencentrum van Asse-mollem Bedankt voor de goede ondersteuning! Met vriendelijke groeten, Naam: Yolan V. Gemeente: Affligem
|
 |
RIJBEWIJS B – 42/50
Beste, Mijn naam is Lena D. ik woon in Kalmthout, ik behaalde 42/50 en legde mijn examen af in examencentrum Deurne. Dankzij jullie website ben ik geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen. Ik vond de leermethode duidelijk en handig om mee te oefenen, vooral de realistische examenvragen hebben me goed voorbereid. Bedankt voor de hulp! Met vriendelijke groeten, Lena D.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Mijn naam is Sooi F. en ik woon in Boechout (2530). Gisteren ben ik geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen in het examencentrum van Kontich met een score van 47/50. Wat voor mij echt het verschil maakte, was de structuur van de leerstof: eerst een duidelijke video, daarna een tekstuele uitleg en vervolgens quizvragen. Die combinatie is eigenlijk exact wat iemand nodig heeft om de theorie echt te begrijpen en te onthouden. Daarnaast vond ik het ook heel sterk dat jullie site de belangrijkste regels en situaties meerdere keren herhaalt en echt nadruk legt op de punten die vaak op het examen terugkomen. Daardoor begon ik patronen te herkennen en wist ik beter waar ik op moest letten. De eerste keer dat ik het examen deed (twee weken geleden) had ik mij voorbereid met MIJNRIJBEWIJSB en VDAB, (aangezien ik dacht dat dit van de overheid was en hier dus natuurlijk alles wel duidelijk op zou staan voor een perfecte voorbereiding), maar toen behaalde ik slechts 34/50. Achteraf merkte ik dat bepaalde stukken theorie daar minder of zelfs niet aan bod kwamen. Op jullie website kreeg ik veel meer uitleg, meer detail en duidelijkere voorbeelden, waardoor ik na 5 dagen studeren echt met vertrouwen richting het examen kon trekken. Dankzij jullie methode voelde het tweede examen veel vlotter aan, en dat heeft uiteindelijk geleid tot mijn score van 47/50. Bedankt voor de duidelijke en uitgebreide leerstof! Met vriendelijke groeten Sooi F. Boechout (2530)
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Beste team van Gratis Rijbewijs Online, Ik ben Nathan V. uit Komen en heb vandaag nog mijn theoretisch rijexamen afgelegd en een mooie 48/50 behaald in het Examencentrum KM Wevelgem. Ik wil jullie van harte bedanken omdat jullie website (en boek ook!) zeer aangenaam is om mee te leren. Ik heb het leren aangepakt op de manier dat jullie aanmoedigen en telkens de oefenvragen op het einde van elke reeks opgelost, en het heeft betaald! Hartelijk bedankt om dit openbaar te maken voor iedereen en zo overzichtelijk. SUPER! Met vriendelijk groeten Nathan V.
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Beste, Ik wil jullie graag bedanken voor de geweldige website gratisrijbewijsonline.be. De website heeft mij enorm geholpen bij het oefenen en het voorbereiden op mijn theorie-examen. Gedurende twee weken heb ik bijna elke dag via jullie website geoefend. Dankzij de oefeningen voelde ik mij goed voorbereid. Vandaag ben ik bij mijn eerste poging geslaagd voor mijn theorie-examen met een score van 48/50 in het examencentrum van Sint-Niklaas (SBAT). Nogmaals hartelijk bedankt voor de hulp en het goede werk dat jullie doen! Met vriendelijke groeten, Della C. 2880 Bornem
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Toen vrienden me vertelden dat ik enkel jullie website nodig had om te slagen voor mijn theoretisch rijbewijs, was ik eerlijk gezegd eerst sceptisch. Je moet toch een hele boek vanbuiten leren? Hoe kan ik nu via een website alles leren wat eigenlijk in een boek van meer dan 100 pagina's hoort te staan? Vrijwel onmiddellijk werd het tegendeel bewezen. De gebruiksvriendelijkheid van de website, de lage prijs om 3 dagen eindeloos te kunnen oefenen en de toegang tot alle nodige hulpmiddelen (video's, proefexamens, theorieboek, verkeersborden, ...), was exact alles wat ik nodig had om mijn score van maar liefst 47/50 te behalen! Dus bij deze oprecht bedankt voor de service die jullie aanbieden. Vanaf nu zal ik zelf die vriend zijn die jullie website aan iedereen aanraadt. Ik gaf mijn neef alvast een duwtje in de rug door jullie website aan hem uit te leggen. Merci! Jullie maken deze weg een pak makkelijker. Victor V.S. 2200 Herentals Examencentrum Geel
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste, Ik heb mijn theorie behaald met een score van 49/50. Ik heb op enkele dagen met behulp van jullie website alles geleerd, overlopen & vervolgens geoefend. Ik had eerder vorig jaar het boek Autorijden van A tot Z aangeschafd maar voor mij werkte de leermethode met boek niet. Doordat enkele vrienden van mij jullie site hadden aangeraden ben ik beginnen oefen met jullie site & proef examens tegenover alternatieven zoals mijnrijbewijsb of de site van de vab. In vergelijking zijn de proefexamens op jullie site wel een stuk moeilijker maar dat heeft er wel voor gezorgd dat ik er helemaal klaar voor was en zelfzeker naar mijn examen kon. Ik was zelf ook wel verrasend verbaast van hoe vlot mijn theorie examen ging & had het eigelijk moeilijker ingeschat dat dat het echt was maar doordat ik op jullie site alles makelijk heb terug gevonden tijdens het studeren kon ik de onderwerpen waarover ik onzeker was nog even herhalen de dag op voorhand. Ik heb mijn examen afgelegd in het examencentrum in Kontich. ik woon zelf in Duffel, voor mij dus dicht bij huis. Ik ben dus zeer dankbaar dat er een site bestaat zoals dit van jullie en zal deze zeker nog gebuiken om regelmatig alles te herhalen in de periode dat ik bezig ben met mijn praktijk. Met vriendelijek groeten, Matts V.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Dankzij jullie leermethode ben ik geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen. Ik vond de website heel duidelijk en handig om mee te oefenen. De vragen lijken sterk op die van het echte examen, waardoor ik goed voorbereid was. Ik behaalde een score van 47/50 in Examencentrum: Asse-ollem, waar ik natuurlijk heel blij mee ben. Bedankt voor de goede voorbereiding! Met vriendelijke groeten, Zinedine B. Gemeente: Sint-Agatha-Berchem
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Hallo. Dankzij het oefenen op julie website ben ik geslaagd met mijn examen theorie rijbewijs b. Mijn score is 48/50. Jullie website raad ik aan om zeker te kunnen slagen op het examen! Mvg Naam : Pieter-jan D.B. 9300 Aalst.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Na 4 jaar geleden gratis rijbewijs online te gebruiken voor mijn theorie rijbewijs B, gebruikte ik de site wederom voor de theorie van rijbewijs A(2). Door het hoge aantal oefenvragen en zeer vergelijkbare examen simulaties ben ik met 47/50 geslaagd. De informatie is duidelijk, up to date, en indien er vragen zijn of fouten gevonden worden spelen jullie hier op in wat het uitstekend maakt voor iedereen. Tevens zijn jullie de enige website waar je makkelijk alle informatie vinden over elk rijbewijs, en dat is wat telt door niemand uit te sluiten. Met vriendelijke groeten Maico VdB Gemeente: 9090,Melle Punten: 47/50 Examencentrum: Poortakkerstraat 131, 9051 Gent
|
|
RIJBEWIJS A – 43/50
Ik ben met behulp van jullie oefenvragen geslaagd voor mijn theorie A rijbewijs. Hele gemakkelijke website om snel je theorie te oefenen. Ik had binnen de week mijn rijbewijs. Resultaat 43/50. Examencentrum Geel. Vriendelijke groeten Annelies S. Gemeente Vosselaar
|
|
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Ik moet beginnen met jullie van harte te bedanken. Door jullie ben ik namelijk geslaagd voor mijn theorie examen. Ook niet alleen zo maar geslaagd ik had 47/50 wat ik zeker niet had verwacht. Ik heb ook mijn examen afgelegd in het examencentrum Erembodegem SBAT, voor dat ik begonnen was met studeren was ik echt aan het stressen ik zag anderen een boek gebruiken het leek gewoon als meer complexe huiswerk, maar dankzij jullie verliep het zeer vlot en zag ik er eigenlijk naar uit om te studeren. Ik vond het super gemakkelijk en de oefeningen/testen op het einde waren het handigste. Verder was ik nog verrasst hoe gelijkaardig jullie vragen/proefexamen was ten opzichte van het werkelijk examen. Met vriendelijke groeten Mijn naam is Nicolas M. van Erembodegem Ik heb geen ander materiaal gebruikt. Ik heb vele vrienden en mijn zus ook die een paar jaar ouder is gevraagd naar hulp en wat zij gebruikt hadden om te studeren en wat hun resultaat was. Iedereen verwees mij direct naar jullie door en daar ben ik dankbaar voor.
|
 |
RIJBEWIJS B – 44/50
Beste Ik heb Gratis Rijbewijs Online gebruikt om te studeren voor mijn theorie-examen en ik vond het echt een heel fijne manier om te leren. De uitleg was duidelijk en eenvoudig geschreven, waardoor ik de leerstof sneller begreep. Wat ik ook heel handig vond, waren de oefeningen en proefexamens. Daardoor kon ik meteen testen of ik alles goed begrepen had. Normaal kon theorie studeren soms saai zijn, maar door jullie methode bleef het interessant en overzichtelijk. Het hielp mij om stap voor stap alles te herhalen en beter te onthouden. Dankzij jullie methode heb ik mijn theorie-examen uiteindelijk ook gehaald! Ik behaalde 44/50 bij het examencentrum in Alken. Met vriendelijke groeten Naam: Fien H. Gemeente: Hasselt
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste Mijn naam is Arne T. (17 jaar) en ik woon in gemeente Bornem en ik heb net mijn examen afgelegd in het SBAT in Sint-Niklaas. Ik ben geslaagd, 45/50! Het enigste wat ik gebruikte was jullie site, de proefexamens zijn echt lifesavers. Heel erg bedankt voor het maken van deze makkelijke toegankelijke site. Mvg, Arne T.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste Zonder jullie website zou ik niet geslaagd zijn voor mijn theorie examen. Punten: 47/50. Examencentrum: Deurne. De website werkt fantastisch goed en prijzen zijn zeer schappelijk. Met vriendelijke groet Naam: Stijn V.I. Gemeente: Oud-Turnhout
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste, Mijn naam is Zoja D. ik kom uit Edegem en heb 45/50 gehaald op mijn theoretisch examen! Ik legde mijn examen af in het Examencentrum in Kontich en ben heel tevreden met het resultaat dat ik behaalde. Jullie leermethode was voor mij perfect. Ik keek telkens eerst de video, dan las ik de tekst over dat hoofdstuk door en zo voor elk onderdeel. Een week voor mijn examen kocht ik de BANK-code aan en zo had ik ook nog ruim voldoende tijd om mijn examen in te oefenen! Dank u wel om mij te helpen bij het studeren voor dit examen. Vriendelijke groeten, Zoja D.
|
 |
RIJBEWIJS B – 43/50
Beste Graag wil ik meedelen dat doormiddel van jullie site, 1 week te gebruiken ik ben geslaagd voor mijn theorie examen. 43/50 in examencentrum in Deurne. Alle vragen die ik heb gestudeerd werden mij gevraagd. Super bedankt! Echt een aanrader uw website. Mvg Merdiana R.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste Met jullie website ben ik vandaag geslaagd met 47/50 in het examencentrum KM in Wevelgem. Ik vond de theorie heel duidelijk uitgelegd en de proefexamens bereiden je goed voor op het echt examen. Ik heb ook wat moeite met leren uit een boek en deze website heeft me hier perfect bijgeholpen. Ik zal deze website zeker aanraden aan vrienden die ook hun theorie examen afleggen. Heel erg bedankt, met vriendelijke groeten Milà V. uit 8560, Moorsele
|
 |
RIJBEWIJS A – 45/50
Beste, Ik ( Warre D. ) ben pas geslaagd op mijn theorie van rijbewijs A. Deze website heeft me erg hard geholpen, mijn auto rijbewijs hier ook mee gehaald bijna 2j geleden. De leerstof is zeer overzichtelijk en de examens tips zijn heel handig. Ik heb ook proef examens gekocht via jullie site en de examen vragen kwamen heel erg overeen dus echt een top ervaring! Ik heb mijn theorie examen behaalt te Bree ik het examen centrum van Bree met 45/50.
|
|
RIJBEWIJS B – 43/50
Beste, Ik vind het een zeer fijne leermethode en site, heel vlot en eenvoudig te gebruiken. Alles is duidelijk opgedeeld en zeer fijne oefenexamens. Met 43/50 geslaagd in SBAT Examencentrum 9320 AALST Mvg, Helena S. - Erpe Mere 9420 (Burst) Oost-Vlaanderen
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste, Ik heb twee keer geprobeerd om te studeren met een boek van een andere schrijver, maar ik was beide keren niet geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen. Mijn zus had jullie website gebruikt en zij behaalde 50/50, dus besloot ik het ook te proberen. Nadat ik 12 uur les had genomen, ben ik beginnen studeren met de website Gratisrijbewijsonline. Dankzij de duidelijke uitleg en de examenvragen – die ook haast letterlijk op mijn examen terugkwamen – heb ik uiteindelijk een score van 49/50 behaald. Ik ben dus zeer tevreden over jullie leermethode! Met vriendelijke groeten, Anastasia S. Gemeente: Molenbeek
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Ik deed voor de eerste keer mijn theorie examen in examencentrum Geel en was er van de eerste keer door met 47/50. De site heeft mij enorm geholpen (beter als een boekje) en was de perfecte voorbereiding voor het examen. Mvg Hannes R. uit Averbode
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste Mijn naam is Ella B. ik woon in Wellen en heb mijn theoretisch examen afgelegd in het examencentrum van Alken. Ik behaalde een score van 46/50. Ik heb jullie website en leermethode als zeer duidelijk en gebruiksvriendelijk ervaren. De oefenvragen sloten goed aan bij het echte examen en hielpen me om zelfzeker naar het examencentrum te gaan. Vooral de duidelijke uitleg bij fouten vond ik erg nuttig. Bedankt voor de goede voorbereiding! Met vriendelijke groeten Ella B.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste Ik heb mijn theorie examen gehaal met een score van 47/50. Mijn naam is Tijl B. en ik kom uit Kaulille, en heb mijn examen gehaald in het examencentrum van Bree Met vriendelijke groeten Tijl B.
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste, Dit is Yasmine E.J. uit Deurne en dankzij jullie site heb ik mijn examen kunnen halen. Ik heb een 45/50 gescoord in het Examencentrum van Deurne. Ik ben eerst begonnen met leren via een andere site, maar ik had nooit het gevoel dat ik het echt zou halen. Op gratisrijbewijsonline waren er duidelijke video’s waarbij ik de theorie kon volgen tijdens het lezen. Ik apprecieerde enorm dat veranderingen in de verkeersregels steeds vermeld werden met de datum. Dit gaf mij het vertrouwen dat ik op de juiste weg zat. Alles wordt volledig uitgelegd, soms zelfs meer dan wat er verwacht wordt. De proefexamens vond ik zelfs moeilijker dan het echte examen, wat ik eigenlijk heel goed vind. Daardoor voelde ik mij prima voorbereid en heb ik mijn echte theoretisch examen, als ik het zo mag zeggen, met gemak gehaald. Enorm bedankt! Vriendelijke groeten, Yasmine E.J.
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste, Met behulp van jullie site ben ik geslaagd voor het theoretisch rijexamen. Punten: 49/50 in Examencentrum Deurne. Ik wil jullie bedanken voor de duidelijke en gebruiksvriendelijke manier waarop de leerstof wordt aangeboden. De opbouw van de oefeningen, de heldere uitleg en de realistische proefexamens hebben me enorm geholpen om het examen met vertrouwen af te leggen. Wat ik vooral sterk vond, is dat de theorie niet alleen droog werd gepresenteerd, maar dat er telkens meteen een toepassing volgde in de vorm van vragen en situaties. Dat maakt het leren veel actiever en efficiënter. Kortom: ik ben heel tevreden over jullie methode en kan ze iedereen aanraden die zich goed wil voorbereiden op het theoretisch examen. Stan V.B. Berchem 2600
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste, In 2019 heb ik jullie website ook al gebruikt en was ik destijds van de eerste keer geslaagd. Door omstandigheden heb ik mijn voorlopig rijbewijs toen helaas laten verlopen. Nu ik weer tijd en ruimte had om de draad op te pakken, was er voor mij geen twijfel mogelijk: ik wilde opnieuw via jullie platform leren. Het voelde direct weer vertrouwd aan, maar het was ook fijn om te zien dat de leerstof volledig up-to-date is. Wat ik zo sterk vind aan deze methode, is dat het niet puur gaat om het 'trucje' om te slagen. Je merkt aan alles dat de website echt wil dat je de wegcode begrijpt. Na het doorlopen van de lessen heb ik echt het gevoel dat ik weet hoe het verkeer in elkaar zit, wat me veel zelfvertrouwen geeft voor de praktijk. Dankzij jullie duidelijke uitleg en goede oefeningen ben ik met een mooie score van 46/50 geslaagd. Ik raad deze website dan ook aan iedereen aan die niet alleen wil slagen, maar de regels ook echt onder de knie wil krijgen. Met vriendelijke groeten Chiara T. Oostende
|
 |
RIJBEWIJS AM – 36/40
Beste Dankzij jullie website ben ik deze week geslaagd voor het theoretisch rijexamen categorie AM. Door gebruik te maken van jullie website heb ik op een aantal dagen alles eenvoudig kunnen leren. De betalende proefexamens zijn zeer representatief voor het effectieve theorie examen, en ik heb me erdoor goed kunnen voorbereiden. Met vriendelijke groeten Naam: Juul V. Gemeente: 3400, Landen Puntentotaal: 36/40 Examencentrum: 3570, Alken
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Beste, Ik heb mijn theoretisch examen afgelegd in Haasrode en ik was echt super zenuwachtig. Ik denk eerlijk dat dit in mijn top vijf meest stressvolle momenten ooit zit. Score: 48/50. Twee dagen voor mijn examen ben ik pas echt beginnen studeren. Ik had jullie site al eens zien passeren, maar ik was eerlijk gezegd nogal sceptisch. Uiteindelijk heb ik het toch geprobeerd en ik ben echt blij dat ik dat gedaan heb. De manier waarop alles stap voor stap wordt uitgelegd heeft mij echt geholpen. Eerst de thema’s, dan verder opbouwen, dat gaf mij structuur en ik kon me veel beter focussen. De pdf’s vond ik ook geweldig, omdat ik notities kon nemen terwijl ik naar de video’s keek. En de oefeningen leken heel hard op het echte examen. De oefeningen hebben me dus echt gered. Dankzij jullie ben ik geslaagd met een prachtige 48/50! Met vriendelijke groeten Naam: Kennedy D. Gemeente: Meerbeek
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste Ik ben Ilayda T. Ik ben van Antwerpen en heb mijn theorie-examen afgelegd in Deurne. Met behulp van jullie site en leermethode ben ik 4/3 geslaagd voor mijn theorie-examen! Ik ben geslaagd met 45/50. Ik stelde het leren altijd uit tot ik deze leermethode heb leren kennen door een vriendin die het ook met behulp van GratisRijbewijsOnline heeft gehaald. Ik ben heel slecht in blokken, daarom was jullie site ideaal voor mij. De video’s en de teksten waren heel duidelijk. Ik vond het heel handig om nadien af te toetsen of alles mij bijgebleven is. Bedankt! Met vriendelijke groeten Ilayda T.
|
 |
RIJBEWIJS B – 43/50
Beste Ik ben Abena B. Ik heb via jullie boek (TheorieRijbewijsB) mijn theoretisch examen gehaald in 1x. Ik deed dit in Sint-Denijs-Westrem. Ik haalde een 45/50. Ik vind het boek super, omdat er vaak stukken terug komen doorheen het boek waardoor je het langer onthoud omdat je het eerder al eens zag! De visuele voorbeelden waren ook top en hielpen voor het examen bij gelijkaardige situaties! Mvg Abena B.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Eerlijk gezegd had ik in het begin wat twijfels, maar ik was positief verrast. Alles wordt duidelijk uitgelegd en niet onnodig ingewikkeld gemaakt. Ik vond het fijn dat je in je eigen tempo kan leren en dat de leerstof niet saai wordt gebracht. De oefeningen helpen echt om alles beter te begrijpen in plaats van gewoon vanbuiten te leren. Over het algemeen vond ik het een aangename en handige manier om voor het theorie-examen te studeren. Kortom een handige en toegankelijke manier om te leren voor je theorie examen. Resultaat 47/50 - KM Oostende Met vriendelijke groeten Khadizha K. Oostende
|
 |
RIJBEWIJS B – 43/50
Beste Ik heb met behulp van jullie site mijn theorie examen gehaald. Ik behaalde een 43/50. Mijn naam Samuel A. Ik kom van Herentals. Het examencentrum was in Geel. Vriendelijke groeten Samuel S.
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste Ik heb het examen B afgelegd en ben geslaagd met 45/50!! Ik vond het een hele aangename manier om online de filmpjes te bekijken en in het boek mee te volgen, om daarna de oefenvragen te maken om te kijken als ik de leerstof beheerste. Zo kon ik alles zien en vervolgens hele tijd proefexamens maken. Het was dus een vlotte manier om er te geraken. Ik maakte mijn examen in het examencentrum Roeselare. Alex D. 8840 Oostnieuwkerke
|
 |
RIJBEWIJS B – 43/50
Hallo, Ik heb mijn theorie examen gaan doen ik examencentrum van Roeselare en ik ben geslaagd met 43/50. Jullie methode is zo duidelijk en makkelijk om te leren voor weinig geld! De oefen examens bereiden je super goed voor voor het echte theorie examen, je leert er uit en je ziet ook wat mis is en wat goed is wat super belangrijk is om uit je foutjes te leren. Ik zou niet weten hoe ik anders mijn examen zou gehaald hebben. Dankjewel! Mirthe B.
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste, Net geslaagd in het examencentrum van Geel met 49/50. Het was 50 op 50 geweest als ik beter had gelezen, want ik begreep dankzij jullie methode wat het juiste antwoord moest zijn. Maar dus de vraag te snel gelezen. De vragen voelden gelijkaardig en soms makkelijker dan in de GRO oefenvragen dus het is een goede voorbereiding op het echte examen. Bedankt! Frieda V. uit Turnhout
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste mensen, Ik ben Jaxon S. van gemeente Steenokkerzeel. Ik heb een totaal van 47 behaald door jullie website, ik heb mijn examen gedaan in Haasrode examencentrum.
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste, Ik ben geslaagd met 49/50 voor mijn theoretisch examen B dankzij jullie website. Ik vond vooral de proefexamens handig om meer zelfvertrouwen te krijgen in mijn kennis. Ik haalde daar gemiddeld rond de 48/50. Ik heb enkele andere websites gebruikt maar daar stonden soms fouten op (bv. voorrang geven aan weggebruikers vs bestuurders). Van jullie website kwamen effectief vragen terug op het examen. Tip voor op het examen zelf: maak de oefenvragen om rustig te worden en lees aandachtig de vragen! Ik deed mijn examen in Sint-Denijs-Westrem en kom zelf uit Evergem (postcode 9940). Florence G.
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Goedemiddag, Dankzij gratisrijbewijsonline heb eindelijk mijn theoretisch examen rijbewijs B gehaald, na 1 dag te studeren! Ik vond de site mega duidelijk en overzichtelijk waar ik alles kon terugvinden. De vragen leken ook heel erg op hoe het examen er uitzag. Naam: Noortje G. Gemeente: Leuven Puntentotaal: 49/50, waarvoor nogmaals mijn dank! Examencentrum: Haasrode, Vlaams-Brabant
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Beste, Ik ben Mona C. woon in Montenaken en ben mijn theorie-examen gaan afleggen in Alken. Deze website heeft er echt voor gezorgd dat ik geslaagd ben (ik had 48/50!!!). De vragen op het theorie-examen zijn soms zelfs iets makkelijker dan op de website, wat betekent dat je zeer goed voorbereid bent als je dit gebruikt. Het is echt het geld waard. De lessen/video’s zijn ook super duidelijk en het is heel handig dat onder elke vraag die je fout beantwoordt direct een verbetering komt zodat je weet waarom het fout is. Ik raad deze website zeker aan aan iedereen die ik ken! Met vriendelijke groeten, Mona C.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Via deze mail wil ik graag u informeren dat ik via uw website ben ik geslaagd voor theorie. Bedankt daarvoor, mijn naam is Vladislav G. gemeente is Diksmuide, puntentotaal is 47 en examencentrum was Oostende KM Met Vriendelijke groeten, Vladislav
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste, Ik heb onder meer door de hulp van uw site 'gratis rijbewijs online' een 49/50 op mijn theoretisch examen voor rijbewijs b behaald in het examencentrum van groep autoveiligheid in Kontich. Ik vond de site en de oefeningen zeer behulpzaam, voornamelijk door de goede uitleg bij de oefeningen en het aantal oefeningen die beschikbaar waren. Ik maakte ook een aantal proefexamens op de site en vond deze leerzaam en ook zeer representatief van het niveau van het echte examen. Mvg, Lars D.B. inwoner van Lint
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste team van Gratis Rijbewijs Online, Mijn naam is Hafsa A. en ik wil jullie graag persoonlijk bedanken, want dankzij jullie leermethode ben ik geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen met 48/50. Ik kom uit 2340 Beerse (Vlimmeren) en heb mijn examen afgelegd in het examencentrum van Geel. Eerlijk gezegd ben ik van nul begonnen. Ik kende echt helemaal niets van auto’s, verkeersregels of voorrangssituaties. In het begin leek alles zo moeilijk en overweldigend. Ik twijfelde zelfs of ik het ooit zou begrijpen. Maar ik heb besloten om door te zetten. Ik heb de bankcode aangeschaft en ben elke dag beginnen studeren. Wat ik zo sterk vond aan jullie methode, is dat alles duidelijk en logisch wordt uitgelegd. Niet gewoon droge theorie, maar echt stap voor stap, met uitleg bij fouten zodat je begrijpt waarom iets juist of fout is. Dat maakte voor mij het verschil. Jullie systeem motiveerde me om te blijven doorgaan. Het gaf me structuur en zelfvertrouwen. En toen kwam het examenmoment in Geel… Ik was zenuwachtig, maar ik herkende zoveel vragen en situaties door mijn dagelijkse oefeningen. Toen ik mijn resultaat zag: 48/50… Ik kon het echt niet geloven. Ik was zó trots. Van iemand die niets kende, naar bijna perfect geslaagd. Dat gevoel ga ik nooit vergeten. Jullie website heeft mij niet alleen geholpen om te slagen, maar ook om zelfvertrouwen te krijgen. Het bewijst dat als je inzet toont en met de juiste methode werkt, alles mogelijk is. Nogmaals bedankt voor deze geweldige leerervaring. Met vriendelijke groeten Hafsa A.
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste, Dankzij de fantastische leermethode en de levensechte proefexamens op jullie site was het echte examen voor mij werkelijk een fluitje van een cent! Ik kan Gratis Rijbewijs Online echt aan iedereen aanraden, want zonder jullie heldere uitleg was ik nooit zo vlot door de theorie gefietst. Ik behaalde gisteren dan ook een prachtige score van 46/50 in het examencentrum van Sint-Denijs-Westrem. Ik ben jullie ontzettend dankbaar voor deze topsite! Met vriendelijke groeten, Naam: Mehmet Y. Woonplaats: Zele
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste, Naam: Shreya P. Gemeente: Antwerpen. Puntentotaal: 49/50. Examencentrum: Deurne. Leermethode: Eerst heb ik grondig de theorie op de site doorgenomen. Hierna de voorziene voorbeeldvragen per thema opgelost. Op het einde herhaaldelijk het proefexamen gemaakt tot ik rond een score van 48/50 kwam. Ik heb hiernaast ook alle theorie of gevallen die ik me moeilijk kon herinneren neergeschreven. Hierdoor had ik schriftelijk een korte samenvatting van de speciale gevallen, uitzonderingen en theorie die ik moeilijk kon onthouden.
|
 |
RIJBEWIJS B – 43/50
Beste, Ik wil jullie laten weten dat ik geslaagd ben voor het echte theorie-examen met 43/50 in het examencentrum SBAT. Ik heb veel gehad aan jullie website en de oefeningen om me voor te bereiden op het examen. Bedankt voor de hulp! Met vriendelijke groeten, Yonas A.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
47/50 in Examencentrum Roeselare. Ik vind het leermethode van gratisrijbewijsonline geweldig! Aleks
|
 |
DRIVING LICENCE B – 48/50
I am happy to share that I successfully passed my Category B Theory Exam yesterday with a score of 48/50 on my first attempt. I found the lesson questions and practice exams on Gratisrijbewijsonline incredibly helpful, especially the 15-second time limit per question. It was a fantastic way to prepare for the real thing. I took the test at the Heverlee Haasrode center. Please find a screenshot of my result attached. Once again, thank you for your wonderful efforts, keep it up! Best regards, Zahid A.
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Dag, Mijn naam is Patric N. Ik heb jullie website één week gebruikt om te studeren en dankzij jullie ben ik geslaagd voor mijn theorie-examen in het SBAT examencentrum in Eeklo. Ik behaalde 45/50 punten. Bedankt om mij te helpen. Jullie website is zeer goed. Als je de lessen leert, de oefeningen maakt en de oefenexamens goed oefent, zal je zeker slagen!
|
 |
RIJBEWIJS B – 44/50
Beste team van Gratis Rijbewijs Online, Ik ben geslaagd voor het echte examen in het examencentrum in Kontich (44/50) en ik wil u laten weten dat ik uw site en leermethode erg nuttig heb gevonden. Dankzij uw materiaal voelde ik me goed voorbereid. Met vriendelijke groet, Ahmadi L. uit Boom
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Beste Mijn naam is Robbe M. en ik ben van Mechelen. Afgelopen maandag ben ik geslaagd voor mijn theorie-examen rijbewijs B. Dit heb ik grotendeels te danken aan jullie platform. Aanvankelijk studeerde ik via een andere website, maar op aanraden van een vriendin ben ik overgestapt naar jullie site. Nadat ik een bericht had gestuurd, kreeg ik toegang tot alle oefen- en examenvragen. Deze oefenvragen, samen met de duidelijk uitgelegde theorie, hebben mij enorm geholpen bij mijn voorbereiding. Dankzij jullie leermateriaal behaalde ik een score van 48/50 in het examencentrum van Kontich. Hartelijk bedankt voor de uitstekende ondersteuning! Met vriendelijke groeten Robbe M.
|
 |
RIJBEWIJS B – 50/50
Beste Super bedankt. Na twee dagen proefexamens te maken, behaalde ik een score van 50/50 op mijn theorieexamen voor rijbewijs B. Ik woon in Vilvoorde, maar ik legde dit examen af in het examencentrum van Kontich. De vragen kwamen zeer goed overeen met de vragen op het uiteindelijke examen. Met vriendelijke groet Zoë J.
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste, Met veel plezier wil ik laten weten dat ik dankzij jullie website ben geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen rijbewijs B. Ik heb mij met de ALLES-code intensief voorbereid en geoefend met de oefenvragen en proefexamens. De uitleg en structuur van de leerstof hebben mij echt geholpen om alles goed te begrijpen en zelfvertrouwen op te bouwen voor het examen. Ik ben de eerste keer gelijk geslaagd met een score van 46/50, waar ik zeer blij mee ben. Ik ben zeer dankbaar voor de duidelijke en efficiënte leermethode. Met vriendelijke groeten Naam: Chekevia E. Gemeente: Menen 8930 Puntentotaal: 46/50 Examencentrum: KM Wevelgem
|
 |
RIJBEWIJS B – 50/50
Beste gratisrijbewijsonline, Dankzij jullie website ben ik met glans geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen. Ik vond jullie leermethode echt uitstekend. De theorie was heel duidelijk uitgelegd en de proefexamens gaven een perfect beeld van wat ik op het echte examen kon verwachten. Daardoor kon ik met veel vertrouwen aan de test beginnen, en met succes! Puntentotaal: 50/50. Examencentrum: Sint-Denijs-Westrem. Nogmaals bedankt voor de sterke voorbereiding! Naam: Gilles P. Gemeente: Gent
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste, Ik heb woensdag dankzij jullie handig handboek mijn theoretisch rijexamen succesvol afgelegd (46/50). Dankzij de oefeningen en oefenexamens ben ik er van de eerste keer door! Ik heb ook gebruik gemaakt van het fysieke handboek. Na een beetje rond te zoeken en dankzij vrienden ben ik uiteindelijk op jullie website terechtgekomen. Zelf heb ik jullie ook al aan anderen aangeraden. Jullie leermethode lijkt mij ook de beste, na eerst te hebben geprobeerd al de informatie op mijn eigen manier te blokken heb ik uiteindelijk die van jullie een kans gegeven en is alles een stuk vlotter gegaan. Dank u ten zeerste. Met Vriendelijke Groeten, Jonah D.B. Sint-Katherina-Lombeek
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste, Ik ben mijn theorie examen gaan afleggen voor een rijbewijs B in Examencentrum: Haasrode en ben geslaagd met een 49/50 dankzij jullie leerplatform. Door alle lessen en filmpjes eens te bekijken steek je al veel op, en door daarna nog eens de oefenexamens te proberen was ik er 100% klaar voor om te knallen. Met vriendelijke groeten, Naam: Friedl C. Gemeente: Lubbeek (3212)
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Beste, Ik ben geslaagd met 48/50 bij SBAT in Gent. Ik vind het een heel handige en praktische website en denk dat iedereen op die manier kan slagen voor het examen! Super bedankt! Groetjes, Matteo C.
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste Ben 17 en super tevreden van de site. Ik ben twee dagen op voorhand begonnen en heb alleen de filmpjes bekeken en constant oefeningen gemaakt. Naar mijn gevoel was ik sowieso gebuist door het zo laat beginnen. MAAR was zoooo ontzettend blij toen ik mijn resultaat zag van 46/50. Ik stelde het al heel lang uit aangezien het zoveel leek. Oprecht door de filmpjes en oefeningen was het al een pak lichter en voelde het ook niet zo zwaar aan. Ben mega blij dat ik deze site heb gevonden aangezien het ook heel duidelijk was. Super bedankt!!! Dana P. Ronse 9600
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Hallo, Ik wilde jullie laten weten dat ik dankzij jullie lessen geslaagd ben ! 45/50 zou ik zonder jullie nooit behaald hebben! Dikke dankuwel!! Kjenta H. Lommel Examencentrum in Geel
|
 |
RIJBEWIJS B – 50/50
Beste Ik heb 25/2 50/50 gehaald op mijn theoretisch examen voor de auto! Ik heb de lessen op jullie site gevolgd en ook veel oefenexamens gemaakt en dit heeft me echt heel hard geholpen. Zonder de site zou ik het waarschijnlijk niet gehaald hebben. Mijn naam is Nicolas S. geboren op 15/8/2008, ik woon in Niel en deed mijn examen in Kontich. Met vriendelijke groeten Nicolas S.
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Beste gratisrijbewijsonline.be Met veel trots kan ik jullie vertellen dat ik geslaagd ben voor mijn theoretisch rijbewijs. Ik wil jullie enorm hard bedanken om zo'n duidelijke uitleg van alles online te plaatsen. Het heeft me echt verder weg geholpen. De examens zijn ook zéér representatief voor het échte examen. Ik herkende een aantal vragen tijdens de proef en dat gaf me zeker extra motivatie. Ik had niet verwacht dat ik 48/50 ging hebben, vandaar kon ik echt een gat in de lucht springen toen ik het resultaat zag verschijnen. Mijn naam is Anne-Charlotte V. Ik ben gedomicilieerd in Zwevegem (8550) Ik behaalde een score van 48/50 Ik heb mijn examen afgelegd bij SBAT te Sint-Denijs-Westrem. 9051 Sint-Denijs-Westrem).
|
 |
RIJBEWIJS A – 47/50
Beste, Via deze weg wil ik jullie bedanken voor de leerstof die jullie online beschikbaar maken, zowel gratis als voor een zeer schappelijke prijs om de proefexamens te kunnen doen. Heel veel van de vragen kwamen aan bod tijdens mijn theorie A examen, hierdoor ben ik geslaagd met het mooie resultaat van 47/50 (Examencentrum: Geel). Met vriendelijke groeten. Naam: Tom B. Gemeente: Tessenderlo-Ham
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste Ik ben Nette M. uit Geel en heb een 49/50 gehaald in het examencentrum in Geel dankzij jullie website! Bedankt,
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Hallo! Dankzij jullie oefeningen heb ik mijn theoretisch rijbewijs gehaald in het examencentrum van Haasrode. Ik haalde een 47/50 dankzij de oefenkansen op jullie website. Aan de hand van het lesmateriaal en de oefenexamens voelde ik me helemaal klaar om het examen te doen. Ik zou het iedereen op deze manier aanraden! Bedankt voor deze kans! Groetjes, Sare T. uit Kortenberg
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste, Ik heb via jullie website de leermodules gevolgd en bijhorende oefeningen gemaakt. Ik ben geslaagd met een 46 (in Roeselare KM). Ik vind het een geweldige en interactieve leerwijze. Bedankt! Travis G.
|
 |
RIJBEWIJS G – 35/40
Beste, Dankzij jullie ben ik geslaagd voor mijn Theorie Examen voor rijbewijs G met 35/40! Heel veel variatie in vragen en ook duidelijke uitleg als een vraag fout beantwoord werd. Ik heb heel veel proefexamens bij jullie gedaan en er kwamen keer op keer nieuwe en op een andere manier gestelde vragen. Voor het theoretisch rijbewijs G is er op internet nauwelijks informatie te vinden en bij jullie was dit wel het geval. Ik ben zeer blij met jullie hulp. Zeker zijn geld waard geweest. Sara D.W. 3118 Werchter
|
|
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste, Dankzij de lesmethode die ik met deze app gebruikte, ben ik geslaagd voor mijn theorie-examen voor mijn rijbewijs B. Hoewel ik een buitenlander ben en het vanwege de taal lastig voor me was, heeft de app me enorm geholpen doordat ik de oefeningen steeds opnieuw kon doen en zo de stof voor het examen veel gemakkelijker kon leren. Mijn naam is Marina V. uit Antwerpen. Ik heb het examen afgelegd in het centrum in Deurne en mijn score was 45/50. Bedankt.
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Hey gratisrijbewijsonline! Ik wil jullie zo hard bedanken voor alle hulp bij mijn rijexamen, ik denk oprecht dat het zonder jullie filmpjes, oefenvragen en theorie nooit gelukt was! Ik vind de website heel goed opgesteld omdat je eerst een video moet kijken (wat minder saai is dan gewoon theorie lezen) en dan kun je sneller over de theorie gaan aangezien je bijna alles al hebt gehoort. Heel wat van de vragen die ik op jullie website had gekregen, kreeg ik ook op mijn examen. Door jullie heb ik 49/50 gehaald vanochtend in het examencentrum Bree! Super hard bedankt voor de goede, heldere uitleg en de grote hulp bij mijn examen. Ik ga jullie zeker aanraden aan vriendinnen! Mijn naam is Adinda C en ik woon in Maasmechelen.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Hey, Ik heb door jullie leermethode, en door me te houden aan de lessen per dag op 3 dagen mijn theoretisch examen kunnen slagen. Ik had 47/50 en ben heel blij dat het me gelukt is door deze goede methode. Ik heb mijn examen afgelegd in Geel. Dankjewel! Lore X.
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Beste Ik ben Matthias P. uit Mortsel, ik heb enkele weken op jullie site geleerd en heb 48/50 gehaald op mijn theorie examen. Ik heb het examen afgelegd op 20 februari in het examencentrum van Kontich. Ik vind jullie leermethode super om informatie te onthouden: eerst een filmpje bekijken, dan echt de exacte theorie lezen en leren en vervolgens enkele vragen beantwoorden om te zien of je de informatie echt hebt gesnapt. Het echte examen kwam goed overeen met de proefexamens die je kon maken op gratisrijbewijsonline.be! Met vriendelijke groeten Matthias P.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste Ik ben Lowie J. uit Heusden-Zolder en haalde 47/50 in het examencentrum van Alken dankzij jullie website. Mvg Lowie J.
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste team van Gratis Rijbewijs Online, Met veel plezier laat ik jullie weten dat ik geslaagd ben voor mijn theoretisch rijexamen dankzij jullie website! Ik behaalde 46/50 punten in het examencentrum SBAT. Ik ben echt heel tevreden over jullie leermethode. De uitleg bij de fouten heeft mij enorm geholpen om alles beter te begrijpen. Vooral de duidelijke structuur en de proefexamens hebben ervoor gezorgd dat ik goed voorbereid was en met meer zelfvertrouwen naar het examen ben gegaan. Ik raad jullie website zeker aan aan anderen die hun theorie-examen willen halen! Met vriendelijke groeten, Naam: Abdussamet K. Gemeente: Sint Niklaas Puntentotaal: 46/50 Examencentrum: SBAT
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste gratisrijbewijsonline, Dankzij jullie gestructureerde website is het mij gelukt om een 47/50 te halen vanaf de eerste keer. De betaalde versie en de gratis oefenvragen hebben mij enorm geholpen; bovendien stonden de belangrijke zaken goed aangeduid. Ik heb mijn examen afgelegd in het examencentrum in Bree (Limburg). Zeer hartelijk dank! Met vriendelijke groeten: Rob W.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste gratisrijbewijsonline, Dankzij jullie gestructureerde website is het mij gelukt om een 47/50 te halen vanaf de eerste keer. De betaalde versie en de gratis oefenvragen hebben mij enorm geholpen; bovendien stonden de belangrijke zaken goed aangeduid. Ik heb mijn examen afgelegd in het examencentrum in Bree (Limburg). Zeer hartelijk dank! Met vriendelijke groeten: Rob W.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Om te leren voor mijn examen heb ik de oefenexamens gemaakt die op de website te vinden zijn. Ik vind dit een zeer goede manier om je voor te bereiden, zeker omdat je daarna kan zien wat je fout hebt, dat er een uitleg bij staat en dat er ook wordt aangegeven in welke les de uitleg nog uitgebreider staat. De vragen uit de oefenexamens waren ook vergelijkbaar met de vragen uit het echte examen waardoor ik goed voorbereid was om mijn theorie te doen. Met vriendelijke groeten Naam: Yara B. Gemeente: Moerbeke-Waas Puntentotaal: 47/50 Examencentrum: Sint-Denijs-Westerman SBAT
|
 |
RIJBEWIJS B – 43/50
Ik ben Eline T. van Zoersel en ik heb mijn examen in Deurne afgelegd. Ik had door jullie site een 43/50 gehaald. Ik vond het een hele goede site omdat er video's waren en veel oefeningen om te maken. Ik had ook minder stress door de oefenexamens. Groetjes, Eline T.
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Beste, Met veel plezier laat ik jullie weten dat ik geslaagd ben voor mijn theoretisch examen in het examencentrum. Ik behaalde een score van 48/50 en wil jullie bedanken voor de duidelijke uitslag en de efficiënte leermethode. De oefenvragen en proefexamens hebben mij enorm geholpen en goed voorbereid om naar het examen te gaan. De vragen waren gelijkaardig aan die op het echte examen, waardoor ik met vertrouwen kon starten. Nogmaals bedankt voor de hulp en de goede voorbereiding! Met vriendelijke groeten Féline VdA. Gemeente: Maldegem
|
 |
RIJBEWIJS B – 43/50
Beste, Met veel plezier stuur ik deze mail omdat ik dankzij jullie site geslaagd ben voor mijn theoretisch rijexamen! Mijn naam is Lotte M. ik woon in Herentals en ik behaalde 43/50 in het examencentrum van Geel. Ik moest mijn theorie opnieuw doen omdat mijn vorig attest vervallen was. De eerste keer had ik €100 betaald voor een les vlak vóór het examen. Achteraf gezien heb ik daar eigenlijk spijt van, want ik merkte dat ik de leerstof heel snel weer vergat. Het voelde meer als heel snel door alle theorie gaan dan echt begrijpen. Deze keer heb ik met jullie site gestudeerd en dat was echt een wereld van verschil. Niet alleen was het veel goedkoper, maar ik had ook het gevoel dat ik de theorie écht begreep. Dankzij jullie leermethode ben ik dus niet alleen geslaagd, maar onthoud ik de regels nu ook veel beter tijdens het rijden. Dat geeft echt een zeker gevoel op de baan. Een dikke merci daarvoor! Ik heb ook nog vrienden die hun theorie-examen moeten doen en ik raad jullie site sowieso aan iedereen aan. Met vriendelijke groeten, Lotte M.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste Ik ben Emme P. uit 3020 Herent en ik heb gisteren mijn theorierijexamen B afgelegd in Examencentrum Haasrode. Ik ben geslaagd met 47/50 wat ik te danken heb aan deze website. Ik vond het heel aangenaam om mee te werken en voor 3,5 euro is het echt goedkoop voor alles. Ik heb de website dan ook aan veel vrienden aangeraden. Groetjes
|
 |
RIJBEWIJS B – 44/50
Beste Mijn naam is Emilie B. en ik ben afkomstig van Tessenderlo-Ham. Ik heb mijn theorie examen afgelegd in het examencentrum van Geel. En met de hulp van jullie website ben ik geslaagd op mijn theorie rijexamen met maar liefst 44/50. Ik ben van nature een persoon die een goede leermethode nodig heeft, omdat ik anders niet kan slagen. Ook had ik veel last van stress, maar met behulp van gratis rijbewijs online werd de stress beperkt. Daarnaast heb ik ook geprobeerd te werken met de website van de VAB, maar het ging veel beter met gratis rijbewijs online. Ik voelde dat ik beter voorbereid was met gratis rijbewijs online dan met de VAB. Jullie website heeft me hierbij erg geholpen en raad ik jullie website zeker aan aan kennissen en vrienden. Met vriendelijke groeten Emilie B.
|
 |
RIJBEWIJS B – 42/50
Beste, Dankzij jullie website ben ik in één keer geslaagd voor het theoretisch rijexamen, en daar ben ik superblij mee! Punten 42/50. De leerstof was heel duidelijk uitgelegd en de oefenvragen waren echt top. De proefexamens gaven mij veel vertrouwen en leken sterk op het echte examen, wat enorm geholpen heeft. Ik heb met plezier gestudeerd via jullie methode en zou GratisRijbewijsOnline zeker aanraden aan iedereen die zijn of haar theorie-examen wil halen. Bedankt voor de geweldige voorbereiding! Met vriendelijke groeten Mohamad A.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Hallo, Mijn naam is Ashira V. 17 jaar en woon in de deelgemeente Oostduinkerke. Ik heb mijn theorie-examen rijbewijs B afgelegd in Examencentrum KM Brugge en ben geslaagd met 47/50! Zowel het boek als de site heeft mij zoveel geholpen! Het was fijn hoe vanaf je een fout maakte, je een duidelijk uitleg kreeg waarom + waar het vermeld stond in het boek. Naar mijn mening toe, was het zonder deze site niet gelukt. Naast jullie site/boek heb ik de site: MIJNRIJBEWIJS B gebruikt omdat iemand mij vertelde dat de echte theorie-vragen eerder op die van hun leken. Terwijl ik eigenlijk het tegenovergestelde vind, de échte vragen kwamen meer overeen met die van jullie site. Ook vond ik dat jullie vragen je echt laten doordenken. Je maakt er dan wel wat sneller fouten op, maar van die fouten leer je en beter je. Zie hier in bijlage het officieel document! Mvg van Ashira V.
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Ik vind de leermethode zeer effectief omdat alles geordend staat in overzichtelijke lessen in een goede volgorde. Ook de vragen zijn zeer goed want ze zijn soms zelfs moeilijker dan het echte examen. Ik heet Klaas H. kom uit Oostakker, Gent en had 48/50 en heb mijn examen in Examencentrum Sint-Denijs-Westrem SBAT.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Ik heb de leermethode van jullie boek gevolgd en die werkte heel goed om de theorie te studeren. Ik vond het boek erg overzichtelijk en alles werd duidelijk uitgelegd. Ik heb alle filmpjes en oefeningen meerdere keren gemaakt, en net daardoor ben ik 20/02/2026 met glans geslaagd. Ik behaalde 47/50. Mvg, Laurien M. Merelbeke
|
 |