RIJBEWIJS B – 48/50
Beste, Ik ben Nand V. en dankzij jullie site ben ik vandaag geslaagd voor mijn theorie rijbewijs B met een score van 48/50. Ik vond het heel makkelijk om via deze site te oefenen, eerst de video bekijken, dan de theorie eronder lezen en ik heb ook per les een oefenexamen gemaakt. Op die manier kon ik zien waar ik nog meer aandacht aan moest besteden. Examencentrum: Haasrode Gemeente: Wilsele Met vriendelijke groeten
|
 |
RIJBEWIJS B – 44/50
Beste, Dankzij jullie site ben ik van de eerste keer kunnen slagen! De vragen van het proefexamen waren een goed voorbeeld van hoe het examen zal zijn maar ook de vragen bijhorend bij de theorie. Het grootste pluspunt vond ik de video’s. Ik leer beter als ik het hoor dan dat ik het zelf lees. Dikke Danku! Met vriendelijke groeten, Margo H. (Halle 1502) (44/50) (Examen gedaan aan: AIBV - Examencentrum van Asse-Mollem)
|
 |
RIJBEWIJS B – 44/50
este, Dankzij de hulp van jullie website ben ik geslaagd voor het theoretisch rijexamen categorie B met Score: 44/50 in Examencentrum: Kortrijk (CVO Miras) De leermethode was duidelijk, overzichtelijk en goed afgestemd op het echte examen, wat voor mij het verschil heeft gemaakt. Bedankt voor het aanbieden van deze leermiddelen. Met vriendelijke groeten, Yama R. Gemeente: Kortrijk
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste, Mijn naam is Briek vV. en ik heb mijn theoretisch rijexamen gehaald met een 49/50. Ik heb om me voor te bereiden enkel jullie site gebruikt en ben zeer dankbaar. Ik kom uit de gemeente Leest (Mechelen) M.v.g.
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
48/50 Automobiel-Controle en Techniek sa (Brussel) Heb jaren geleden met de website MIJNRIJBEWIJSB van de overheid gestudeerd, toen bakte ik niets van het examen omdat ik heel veel vragen niet eens herkende. Nu de methode van GRATISRIJBEWIJSONLINE gevolgd en 48/50 gehaald! Het examen is echt net zoals de proefexamens. Heel blij dat ik geen 12 uur theorie moet volgen! Lisa V.G. uit Sint Lambrechts Woluwe.
|
 |
RIJBEWIJS B – 50/50
Beste Ondanks ik maar 1 dag de tijd had om te leren voor het theorie examen heb ik toch een 50/50 behaald aan de hand van jullie prachtige site. (Zie bijgevoegde foto) Ik raad GRATISRIJBEWIJSONLINE ten sterkste aan aan iedereen die zich voorbereidt op het theoretisch of praktisch rijexamen. Met vriendelijke groet Naam: Ward V. Gemeente: Oostende Puntentotaal: 50/50 Examencentrum zandvoordestraat 442 a te Oostende
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Hey, ik heb met jullie website op minder dan een week tijd efficiënt kunnen studeren voor mijn rijexamen! Ik vond jullie systeem heel makkelijk en toegankelijk omdat je met de filmpjes eerst de basis uitgelegd kreeg die je nadien kon nalezen onder de filmpjes waardoor je het uitgelegd kreeg en ook nog makkelijk kon nalezen. De oefenexamens per hoofdstuk hebben mij ook geholpen om te weten of ik de leerstof nu ook echt begreep. Dankjewel voor dit systeem, door jullie heb ik met korte tijd te studeren 47/50 gehaald op mijn rijbewijs B! Met vriendelijke groeten Elise H. Ik ben afkomstig van 2950 Kapellen in Antwerpen
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
49 27/1 rwathiong@gmail.com Beste, Dankzij GRATISRIJBEWIJSONLINE ben ik geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen. Ik heb examen gedaan in het examencentrum van Alken en behaalde 49/50. Ik wil even zeggen dat jullie leermethode mij echt enorm geholpen heeft. Alles is duidelijk uitgelegd, de structuur is logisch en de oefenvragen lijken sterk op het echte examen. Vooral het feit dat je meteen feedback krijgt, maakte het leren veel makkelijker en efficiënter. Zonder jullie site was het zeker moeilijker geweest. Bedankt voor de geweldige website en de hulp! Met vriendelijke groeten Robbe W. Gemeente: Genk
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Beste mevrouw of meneer, Ik zag een vriendin oefenen op jullie website, en ik besloot me voor te bereiden via jullie website. Ik had weinig moed, na een eerdere poging, maar toch startte ik de eerste les met het bekijken van de video, het overlopen van de tekst en tenslotte de oefeningenreeks te maken. De combinatie die jullie aanbieden (samenvattende video, uitgebreide tekst en oefenreeksen) was voor mij zeer efficiënt en werkend. Doordat je niet zit te starten op een doorlopende tekst in een handboek, maar actief aan de slag moet, zorgt voor meer oefenplezier. Je kunt leren uit de fouten die je maakt tijdens een proefexamen, en altijd teruggrijpen naar het hoofdstuk op de website. Met veel plezier en dank deel ik graag mee dat ik op 28/01/2026 een totaalscore van 48/50 heb. Met vriendelijke groet, Naam: Ilona Z. Gemeente: Brugge Puntentotaal: 48/50 Examencentrum: Examencentrum Brugge (Monnikenwerve 204, 8000 BRUGGE)
|
 |
RIJBEWIJS A – 47/50
Beste De leermethode is heel duidelijk uitgelegd. Eerst de filmpjes bekijken, herhalen via de theorie en dan oefenen met de vragen. Ook de foto's bij zowel theorie als de proefexamens zijn zeer duidelijk, net zoals op het examen. De mogelijkheid tot extra vragen bij elk onderdeel zorgen ervoor dat je tot in detail heel veel informatie krijgt. Tot slot is het nog meer uitgebreid met de code waarbij je dan 3 dagen elke dag zoveel examens kan maken als je wil. Het succes tot slagen zit in het herhalen en via de weg die jullie aangeven is dit zeker mogelijk! Ik moet zelf zeggen dat ik mijn rijbewijs B al 18 jaar heb en dat ik via jullie website een super duidelijk opfrissing heb gehad voor het behalen van rijbewijs A en daarbij nog extra informatie heb bijgeleerd. Puntentotaal: 47/50 Examencentrum: Sbat Sint-Denijs-Westrem. Met vriendelijke groeten Naam: Heidi V. Gemeente: Anzegem
|
|
RIJBEWIJS B – 50/50
Beste GratisRijbewijsOnline, Mijn naam is Tommy S. ik woon in Boom en ik heb mijn eerste theorie examen categorie B afgelegd, en heb een score behaald van 50/50. Ik heb dit afgelegd in het examencentrum van Kontich. Hier ben ik enorm blij mee en dit is allemaal aan jullie te danken. Ik heb alleen via jullie website gewerkt, op aanrading van een vriend. Ik dacht wel dat dit genoeg ging zijn, dat was het dus zeker ook! Ik heb elke les gevolgd, nagelezen en ingeoefend via de testvragen per hoofdstuk. Nadien heb ik het proefexamen enorm veel gemaakt, zo veel dat ik de tel kwijt ben geraakt, via de sms betaalcode (3,5 eur0) die ik 2 keer heb gekocht. Ik ga mijn vader hier binnekort mee verassen aangezien hij nog niet wist dat mij hiermee bezig aan het houden was, hij wil me namelijk al enorm lang leren rijden… Jullie leermethode is enorm effectief en werkt goed, ik zal het aan al mijn vrienden en familie zeker aanraden! Met vriendelijke groeten, Tommy S.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste Ik ben Emilie X uit oud heverlee en heb mijn theoretische examen afgelegd in haasrode Ik heb voor mijn eerste examen de het boek van AUTORIJDEN gebruikt en ik was niet geslaagd. Maar nu door jullie aanbod van vele diverse vragen heb ik een 47 op 50 behaald. Een super goede website die ik ook al aan vele vrienden heb aangeraden elke dag geoefend via de aparte lessen die jullie aanbieden en dan op het einde veel oefenexamens gemaakt heeft me echt goed geholpen ik vind jullie website echt top. groetjes emilie
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste, Ik ben geslaagd voor mijn theorie-examen rijbewijs B en ik wil graag even laten weten wat ik van jullie website en leermethode vind. Ik behaalde een score van 49 op 50 tijdens een vertraagd examen in het Examencentrum Geel. Ter voorbereiding heb ik intensief gebruikgemaakt van de proefexamens op GratisRijbewijsOnline.be. Deze vond ik enorm realistisch en heel goed aansluiten bij het echte examen. Ze hebben mij geholpen om niet alleen de leerstof te kennen, maar vooral om de vraagstelling en valkuilen beter te begrijpen. Daarnaast volgde ik een theorie rijbewijs B opleiding via het Centrum voor Basiseducatie Limburg-Zuid vzw, waar ik twee avonden per week les kreeg. Die lessen waren zeker nuttig, maar ik ben ervan overtuigd dat ik zonder jullie proefexamens mijn theorie-examen niet met dit resultaat zou hebben gehaald. Daarom wil ik jullie oprecht bedanken voor het aanbod en de kwaliteit van de website. Ik zal GratisRijbewijsOnline.be zeker aanraden aan anderen die hun theorie-examen willen halen. Met vriendelijke groet, Alexandra S. Hasselt
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Ik ben Irana I. ik ben geslaagd theorie examen in stad Hasselt examen centrum Ligo school. Ik woon in Borgloon, ik krijg 47 punten. Heel erg bedankt voor proefexamen testen. Groetjes Irana
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Dankzij de vele vragen van de proefexamens die heel gelijkaardig waren aan het echte theorie-examen ben ik vanaf de eerste keer geslaagd met 47/50! Ik heb mijn examen afgelegd in het examencentrum in Wevelgem. Ik ben Renée V. uit Heuvelland.
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste, Ik ben geslaagd voor mijn theorie rijbewijs B. Ik wil jullie site hiervoor enorm bedanken, want dankzij de oefenexamens was ik perfect voorbereid. Mijn uiteindelijke score was 46/50 en ik heb mijn examen afgelegd in het examencentrum van Asse en zelf woon ik in de gemeente Zemst. Zelf heb ik ook proefexamens ingevuld gemaakt door Ai en het gratis proefexamen van KBC, maar deze waren allebei van een laag niveau. Jullie site komt bijna exact overeen met hoe het in het examencentrum gebeurd. Met vriendelijke groeten, Daan T.
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste Dankzij jullie website was het examen makkelijk. Puntentotaal 46. Examencentrum alken (autoveiligheid). Met vriendelijke groeten Michael V.
|
 |
RIJBEWIJS G – 35/40
Beste, Met veel plezier laat ik weten dat ik vandaag ben geslaagd voor mijn theoretisch examen voor het rijbewijs G. Puntentotaal: 35/40. Examencentrum: Haasrode. Dankzij jullie website heb ik me goed kunnen voorbereiden. Ik vond de website zeer overzichtelijk en de oefenexamens gaven me het nodige zelfvertrouwen om aan het echte examen te beginnen. De uitleg is helder en de vragen sluiten grotendeels goed aan op de realiteit. Met vriendelijke groetjes, • Naam: Delphine A. • Gemeente: Linter
|
|
RIJBEWIJS B – 4750
Met behulp van de site gratisrijbewijsonline ben ik met 47/50 geslaagd in het examencentrum in Alken. De methode steekt heel goed in elkaar met de filmpjes, waarna je de uitleg herleest. Dit herhaal je dus al en daarna nog een keer met de oefeningen. Zo blijft alles hangen. Naam Thibeau V. gemeente Heusden-Zolder.
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste Ik ben Yuna H. 18 jaar en leerde voor mijn theoretisch examen aan de hand van jullie website. Ik ben een persoon met uitstelgedrag en wilde eigenlijk gaan voor DIRECT SLAGEN. Toen ik van verschillende mensen hoorde dat jullie site bestond, heb ik een code gekocht. En wauw, wat een resultaten. Door enkel jullie website te gebruiken, behaalde ik 46/50. Jullie methode waarbij je eerst een les krijgt met een video en nadien nog extra uitleg met aansluitend een aantal vragen, is DE perfecte methode. Zo leer je bij en krijg je telkens genoeg vragen voorgeschoteld, zodat je op alles voorbereid bent. Dank u wel! Yuna H. 2180 Ekeren
|
 |
RIJBEWIJS B – 44/50
Beste Dankzij Gratis Rijbewijs Online kon ik me perfect voorbereiden op het theoretisch examen. De uitleg was duidelijk, de oefeningen waren zeer leerrijk en goed vergelijkbaar met de echte vragen. Ik haalde 44/50 in het examencentrum in Moorsele/Wevelgem. Datum examen: 28/01/2026. Naam: Yoran N. Woonplaats: Lokeren
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Beste, Met de hulp van Gratis Rijbewijs Online ben ik geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen. Puntentotaal: 48/50. Examencentrum: Examencentrum Bree. Ik vond jullie leermethode zeer duidelijk en handig opgebouwd. De uitleg is overzichtelijk, de oefenvragen sluiten goed aan bij het echte examen en alles is makkelijk te volgen. Dankzij jullie site voelde ik mij goed voorbereid en ging ik met vertrouwen naar het examen. Bedankt voor de ondersteuning en de fijne leerervaring. Ik raad Gratis Rijbewijs Online zeker aan! Met vriendelijke groeten Beyza V. Gemeente: Beringen
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste, Ik ben Maïthée Q. en ik heb mijn theorie-examen voor rijbewijs B afgelegd in het examencentrum van Brugge. Ik behaalde een 49/50. Voor mijn voorbereiding heb ik jullie website gebruikt. Ik las het boek, bekeek alle filmpjes en maakte veel oefenvragen en oefenexamens. Die afwisseling maakte het leren niet alleen makkelijker, maar ook leuker. Alles is duidelijk uitgelegd en de informatie is volledig. Tijdens het echte examen merkte ik dat sommige vragen sterk leken op de oefenvragen en examens van jullie site. Dat gaf mij veel vertrouwen. Ik ben super tevreden en raad jullie website nu ook aan aan vrienden en klasgenoten die bezig zijn met hun theorie. Dus dankjewel! Met vriendelijke groeten Maïthée Q.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Ik ben Katie P. 17, en ik ben geslaagd op mijn rijbewijs examen B. Ik heb jullie leermethode gedaan, en ik had 47/50! Ik kom van Mechelen en heb mijn examen afgelegd in Kontich. Ik vind de manier van uitleggen heel handig. Ik heb dus ongeveer 2 weken gestudeerd, een uurtje per dag ongeveer. De combinatie van video, en lezen en oefeningen maken is echt top. Ik had het gevoel dat ik niet eens aan het studeren was! Voor ik begon had ik wel echt schrik omdat ik al de cursussen heb gezien, zo'n dikke boekjes. Maar met deze onlineversie was het precies wel echt een pak minder. Ik zal dit zeker aan al mijn vrienden aanraden. Het is duidelijk, goed uitgelegd en effectief, zeker als je kijkt naar mijn resultaat. Groetjes, Een heel trotse, geslaagde student
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Hallo Ik ben geslaagd voor mijn theorie van auto door bij jullie een code te kopen en blijven te leren en telkens de lessen te volgen en heb 46/50 en deed mijn examen in Wevelgem. Groetjes Xander G.
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste, Ik ben Mathis V.B. en woon in Vorselaar. Ik heb mijn examen rijbewijs B afgelegd bij het examencentrum in Geel en behaalde een 49/50. Ik heb mijn theorie volledig geleerd aan de hand van jullie website en ik ben hier heel tevreden over. De lessen zijn duidelijk opgebouwd en vooral de combinatie van filmpjes en oefenvragen per hoofdstuk vond ik enorm handig. De filmpjes zijn ook heel goed uitgelegd, waardoor de leerstof meteen duidelijk werd en gemakkelijk te onthouden was. Dankzij de oefenvragen kon ik mijn kennis telkens testen en wist ik goed waar ik nog extra moest oefenen. Kortom, ik zal jullie platform zeker aanraden aan andere leerlingen die hun theorie-examen willen halen. Mvg Mathis V.B.
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Beste Ik vond de oefeningen goed en gemakkelijk bij te leren. Door de uitlegfilmpjes werd de leerstof duidelijk en kon ik de oefeningen stap voor stap volgen. Ook de vragen waren goed te begrijpen en op te lossen. Dit hielp mij om de theorie beter te snappen en toe te passen in de oefeningen en theorie examen. Score 48/50 examencentrum: Alken (limburg). Bedankt voor de juiste leerstof mvg Kiran S. Gemeente:Kozen
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste Dankzij Gratis Rijbewijs Online ben ik in één keer geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen met een score van 46/50. Ik ben echt supertevreden over de leermethode. De proefexamens waren zeer realistisch en sloten perfect aan bij het echte examen, waardoor ik exact wist wat ik kon verwachten. De duidelijke uitleg bij elke vraag maakte het leren veel aangenamer en zorgde ervoor dat ik de leerstof echt begreep, in plaats van alles gewoon uit het hoofd te leren. Door de combinatie van heldere theorie, handige tips, sterke proefexamens en de duidelijke video’s voelde ik mij goed voorbereid en zelfverzekerd tijdens het examen. Zonder deze website zou dit resultaat zeker moeilijker geweest zijn. Heel erg bedankt voor de topwebsite die mij perfect heeft voorbereid op het examen! Rahime G. 3920 Lommel Puntentotaal: 46/50 Examencentrum: Bree
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Ik ben Vironika uit Brussel. Ik ben geslaagd van de eerste keer! 47/50 dankzij jullie website! Alle theorie, oefeningen en proef examens meerdere keren doorgenomen en direct geslaagd.
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Beste, Ik ben geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen (b). Punten: 48/50 . Ik vond jullie leermethode heel duidelijk en handig. De uitleg is eenvoudig, de oefenvragen zijn heel nuttig en ook de filmpjes helpen echt om alles goed te begrijpen. Met vriendelijke groeten Naam: Amber V. Gemeente: Malderen
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste ik ben geslaagd met 47/50 voor het A theorie met hulp van u website in het examen centrum Hassrode. Mijn naam is David A. ik woon te Kortenberg Mvg David
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Hallo, Dankzij jullie platform heb ik 2 dagen kunnen oefenen op het examen. Mijn eerste keer had ik 20/50, de laatste keer had ik 48/50 (Examencentrum: Alken). Dan ben ik het feitelijk examen gaan maken en had ik ook 48/50! Dussss... top gedaan! Kind regards Naam: Michiel B. Gemeente: Sint-Truiden Punten totaal: 48/50
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste, Ik ben geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen in examencentrum: Examencentrum Kontich. Voor mijn voorbereiding heb ik gebruikgemaakt van jullie website, en die heeft me enorm geholpen. De uitleg was duidelijk, overzichtelijk en zeer examengericht. Dankzij de leermethode en oefenvragen voelde ik me goed voorbereid en ben ik geslaagd. Bedankt daarvoor! Met vriendelijke groeten, Malcolm M. Gemeente: Willebroek Puntentotaal: 45/50
|
 |
RIJBEWIJS B – 44/50
Beste, Vandaag heb ik het theorie-examen voor mijn rijbewijs B afgelegd en ben van de eerste keer geslaagd een score van 44/50. Ik woon in Leuven en heb het examen afgelegd in Haasrode. Met vriendelijke groeten, Basma T.
|
 |
RIJBEWIJS B – 50/50
Hallo, Punten : 50/50 . Ik vind jullie leermethode uitstekend! Er is voor iedere persoon wat wils om te leren. Ik heb vooral de filmpjes met uitleg bekennen en de proefexamens gemaakt. Alvast erg bedankt voor de goede voorbereiding! Met vriendelijke groeten Sien D.G. Woonplaats : Zemst
|
 |
RIJBEWIJS B – 44/50
Geachte heer/mevrouw, Via deze mail wil ik u graag laten weten hoe tevreden ik ben over de werking en de kwaliteit van jullie platform gratisrijbewijs. Dankzij de uitgebreide en duidelijke oefenvragen op jullie website kon ik mij zeer goed voorbereiden op het theoretisch rijexamen. Wat mij vooral opviel, is hoe sterk de oefeningen overeenkomen met de vragen op het echte examen. Hierdoor voelde ik mij goed voorbereid en kon ik met vertrouwen het examen afleggen. Met veel plezier kan ik meedelen dat ik geslaagd ben met een score van 44/50. Ik heb het examen afgelegd in het examencentrum van Merksem. Zonder twijfel heeft het oefenen via gratisrijbewijsonline hier een grote rol in gespeeld. Ik woon in de gemeente Kapellen en zal jullie website zeker aanraden aan vrienden, familie en kennissen die nog moeten starten met hun voorbereiding. Jullie platform is overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en vooral enorm doeltreffend. Met vriendelijke groeten Wannes P.
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste, Jullie site heeft me zo hard geholpen met studeren, ik wou dat er zo een site bestond voor de leerstof op school want zelf kan ik zo slecht studeren en haal altijd maximum 60%. Super bedankt voor het maken van deze site, door jullie heb ik een mooie score van 46/50 gehaald en dat is misschien vergeleken de andere doorgestuurde reviews niet zo veel maar voor mij is dit een prachtscore. De vragen leken heel erg op de gene die ik kreeg op het examen. Mijn examen deed ik in Erembodegem, super dicht waar ik woon in Aalst. Met super vriendelijke groetjes, Charlotte C.
|
|
RIJBEWIJS B – 48/50
Beste, Na jullie leermethode perfect te volgen ben ik door het examen kunnen vliegen. Bij alle vragen had ik het gevoel dat ik ze ooit al eens had gezien bij de proefexamens op jullie site. Dankzij jullie heb ik zonder al te veel moeite mijn theoretisch examen gehaald bij de S.B.A.T. in Sint-Niklaas. (48/50). Vriendelijk bedankt, Julien O. Temse
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Hoi team Gratis Rijbewijs Online! Ik slaagde voor mijn theoretisch rijbewijs, met 46/50! Ik woon in Gent en legde mijn examen af in het examencentrum in Gent (Sint-Denijs-Westrem). Ik ging van start met het handboek 'AUTORIJDEN van A tot Z' en oefende met hun bijgeleverde toegangscode voor hun website. Ik vond daar de uitleg vaak moeilijk verwoord en weinig begrijpbaar in de praktijk. Ik zocht verduidelijking op het internet en kwam zo bij jullie terecht. Gaandeweg liet ik het handboek liggen en las ik veel meer de theorie op jullie website. Ik kocht de oefeningen en proefexamens op jullie website en downloadde een aantal van de belangrijkste PDF's (bv. verkeersborden, snelheid en grote fouten). Na 5 halve dagen studeren en oefenen, ben ik geslaagd voor mijn examen! Dankjewel Met vriendelijke groeten Wencka R.
|
 |
RIJBEWIJS B – 44/50
Beste, Ik ben Jayna L. 20 jaar, wonende te Nieuwpoort, en ik ben geslaagd voor mijn theoretisch examen. Ik had 44/50 gescoord in Examencentrum KM Oostende. Mijn eerste beurt had ik enkel gestudeerd vanuit een theorie boek en was niet geslaagd, toen werd me meerdere keren jullie site aanbevolen & ik was enorm aangenaam verrast en het heeft me ook direct doen slagen. De vragen zijn allemaal up-to-date, als je een foutje maakt wordt er heel goed uitgelegd waarom het fout is, alles wordt enorm goed getoond/vertelt.. alles super gewoon! Jullie site heeft me enorm goed geholpen en liet me alles goed en helder inzien. Met een geslaagd resultaat achteraf. Groetjes, Jayna
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
k heb 7 dagen en dan nog eens 3 dagen lang de filmpjes bekeken en de theorie goed gelezen. De oefeningen die bij elk deeltje hoorden waren heel handig, zo zag je welke delen je best nog eens moest herhalen. Door de oefenexamens te blijven maken is het bijna onmogelijk om dan niet te slagen. Beste website ooit om op te oefenen. Ik behaalde 49/50. Ik legde mij examen af in st Denijs-Westrem Gent. Maud D.
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste, Mijn naam is Steff T. en ik woon in wiekevorst, Mijn punten zijn 46/10, Jullie boek heeft mij geholpen na amper 3 dagen leren mijn theorie examen te kunnen afleggen, ik raad dit boek zeker aan aan anderen zodat ook zij kunnen slagen. Mvg, Steff
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Hallo, Mijn naam is Juul Z. en ik woon in Erondegem, Erpe-Mere. Gisteren heb ik mijn theoretisch rijbewijs B afgelegd in het SBAT Examencentrum in Erembodegem. Ik ben van de eerste keer geslaagd met een mooie score van 45/50 en dit was nooit mogelijk geweest zonder jullie website. Ik heb de voorbije week zeer veel proefexamens op jullie website gemaakt en de vragen op de proefexamens waren zeer gelijkaardig aan de vragen op het officiële examen. Bedankt voor mij te helpen slagen op mijn examen! Met vriendelijke groeten Juul Z.
|
 |
RIJBEWIJS B – 44/50
Beste Hallo ik ben Alice G. en deed mijn theoretisch examen. Ik woon in Bissegem, een deelgemeente van Kortrijk. Mijn examen heb ik afgelegd in Wevelgem. Mijn resultaten is: 44/50 Met vriendelijke groeten Alice G.
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Ik heb 7 dagen en dan nog eens 3 dagen lang de filmpjes bekeken en de theorie goed gelezen. De oefeningen die bij elk deeltje hoorden waren heel handig, zo zag je welke delen je best nog eens moest herhalen. Door de oefenexamens te blijven maken is het bijna onmogelijk om dan niet te slagen. Beste website ooit om op te oefenen. Ik ben Maud D. en behaalde 49/50. Ik legde mij examen af in st Denijs-Westrem Gent.
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Hallo, Mijn naam is Martha P. uit Langdorp. Ik heb 48/50 behaald op mijn theorie examen auto B, in het examencentrum in Haasrode. Ik heb dit gehaald dankzij jullie goede site! Dankzij de theorie en de filmpjes te kijken, en dan regelmatig alle proefexamens te maken was ik perfect voorbereid. Het echte examen kwam ook heel goed overeen met de proefexamens van gratisrijbewijs.be!!! Mvg, Martha P.
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Hallo, Ik ben Lori W. uit Essen (Antwerpen), dankzij jullie website haalde ik een 48/50 voor mijn theoretisch rijexamen! Ik legde mijn examen af in het examencentrum te Deurne. Bedankt voor jullie hulp! Lori
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste, Ik vond uw website erg goed en nuttig. ik heb mijn examen gedaan en mijn puntentotaal is 49/50. Ik heb het examen in het examencentrum gedaan. Met vriendelijke groeten Natnael A. Ik woon in Roeselare.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, In veronderstelling dat in het boek van erkende rijschool VAB de meest volledige informatie zou staan, kocht ik het boek aan. Echter gaven mijn vrienden als tip het via GRATISRIJBEWIJSONLINE te leren. Dit deed ik via de video's, de aanvullende tekst. Daarna gebruikte ik de invulling van het boek die gewoon veel overbodig was en weinig echt aanvullend. Dankzij jullie compacte/voldoende/juiste theorie en de oefeningen die net hetzelfde zijn als op het rijexamen slaagde ik met 47/50 op het rijexamen, dankjewel daarvoor. Ook het aangegeven dat je met elke fout de informatie van wat wel juist is krijg maakte het heel makkelijk om te leren. Met vriendelijke groeten, Kaat S. Gemeente: Leuven. Examencentrum: Haasrode (Leuven)
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste, Ik ben Robin W. uit Wilrijk. Ik haalde 49/50 in het Examencentrum van Deurne dankzij jullie. Voor (maar) €6 heb ik van al jullie tools gebruik kunnen maken, en dat ook volop gedaan. Het is allemaal superduidelijk, overzichtelijk en handig. Zelfs het extra forum om onduidelijkheden beter te ontleden is een goede extra! Ook de examenvragen en de duidelijke correcties bij een fout zijn super helpend. En als ontspanning de leuke filmpjes op de site zijn een leuke extra! Bedankt! Met vriendelijke groeten, Robin W.
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste, Met de hulp van Gratis Rijbewijs Online ben ik geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen in het examencentrum van Geel. Ik behaalde 46/50 en ben echt tevreden over jullie leermethode. De uitleg is duidelijk, overzichtelijk en helpt echt om de leerstof goed te begrijpen. Ik voelde me ook echt voorbereid toen ik bij het examen aankwam. De vele verschillende proefexamens hielpen ook echt! Met vriendelijke groeten Pride H.
|
 |
RIJBEWIJS B – 50/50
Beste, Graag wil ik mijn ervaring delen met de leermethode van Gratis Rijbewijs Online. Ik heb de online lessen en oefeningen gebruikt ter voorbereiding van mijn theorie-examen auto (categorie B) en ben hier zeer tevreden over. De uitleg is duidelijk, overzichtelijk en gemakkelijk te begrijpen. Dankzij de goede structuur en de oefenvragen voelde ik me goed voorbereid voor het examen. Ik heb mijn theorie-examen afgelegd in het examencentrum van Deurne en behaalde een score van 50/50. Zonder deze leermethode was dit zeker niet zo vlot gelukt. Hierbij mijn gegevens: Naam: Ayoub E. Gemeente: Hoboken
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Ik ben Leyla T. en woon in Antwerpen. Ik heb met 47/50 het theoretisch examen voor rijbewijs B gehaald in het examencentrum van Deurne. Hiervoor had ik de bankcode van 6 euro voor 8 dagen op jullie site gekocht. Ik vond het erg fijn om via deze manier te leren, alles is duidelijk in zowel de video als in de tekst eronder. Ik heb steeds de oefenvragen per hoofdstuk gemaakt en de dag voor mijn examen veel proefexamens gemaakt. Echt een super goede site! Met vriendelijke groeten, Leyla T.
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste Ik ben Stien D. van Mechelen. Afgelopen week heb ik enkel met jullie site mijn theorie examen geoefend door continue oefenexamens te maken. De grote variatie aan vragen zorgde ervoor dat ik voortdurend afwisseling in vragen had, en zo goed alle verschillende onderdeeltjes kon studeren. Persoonlijk zou ik het handiger vinden, als de huidige score bij het oefenexamen weggelaten wordt. Of als optie wordt gegeven zodat je zelf kan kiezen of je die wilt zien tijdens het oefenexamen zelf. Vandaag ben ik in het examencentrum Kontich mijn theorie examen gaan doen en ben ik van de eerste keer geslaagd met een 45/50. Groetjes, Stien
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste, Ik heb het theoretisch examen rijbewijs b afgelegd in Examencentrum: SBAT Brakel waarbij ik 49/50 behaalde! Ik ben ongelooflijk blij met mijn (eerder onverwachte) score en heb dit allemaal te danken aan jullie! De andere oefenplatformen waren namelijk ronduit verschrikkelijk, maar die van jullie werkte wel goed en had een overvloed aan vragen zodat in me met zekerheid voorbereid voelde. Ook is het zeer nuttig dat je na elke vraag kon zien of je het juist had (in plaats van het alleen op het einde te zien), wat het efficiënter maakte om bij te leren. Ik ben ervan overtuigd dat jullie de reden zijn dat ik erdoor ben. Het was de €3,5 zowiezo waard Een dikke merci en vriendelijke groeten, Mathis D.S. Gemeente: Oudenaarde Puntentotaal: 49/50
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste gratisrijbewijsonline, Ik ben zeer tevreden met jullie leermethode. In slechts twee weken heb ik alle theorie voor mijn examen achter de kiezen gekregen, en dat voor een fractie van de prijs van lessen. Bovendien was ik vanaf de eerste keer geslaagd. Ik raad jullie site zeker aan aan iedereen die een rijbewijs wil halen, omdat alles logisch is opgebouwd en tot in detail behandeld. Mijn naam is Klaas V.d.P, ik woon in Lier en ik ben in het examencentrum Kontich geslaagd met 45/50. Met vriendelijke groeten, Klaas V.d.P.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Ik heb de leermethode van gratisrijbewijsonline.be gebruikt en behaalde een score van 47/50 op mijn examen. De site heeft me zeer goed geholpen om dit resultaat te behalen. Ik zou het aanraden aan vrienden en familie die ook hun theorie moeten afleggen. Ik heb mijn examen in Kontich afgelegd. Mijn naam is Yarne O. uit Rijmenam 2820
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste, Mijn naam is Karen H. Ik woon in 3270 Scherpenheuvel. Dankzij u en uw leermethode ben ik geslaagd voor mijn theorie-examen. Ik heb 45/50 gehaald. Ik heb het examen in Alken afgelegd. Nogmaals hartelijk dank voor uw website. Met vriendelijke groeten Karen H.
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste Dankzij de website ben ik geslaagd voor mijn theorie examen rijbewijs B van de eerste keer. Het is op een super goede manier opgebouwd, ik heb niets vanbuiten moeten leren. Het kwam automatisch door alle oefeningen te maken. Het houdt het makkelijk en duidelijk. Ik ben geslaagd met 49/50. Ik ben Pegah M. uit Wolvertem en heb het examen afgelegd in het examencentrum AIBV Asse-Mollem. Met vriendelijke groet Bedankt!
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste, Mijn naam is Yousra L. en dankzij jullie website heb ik mijn theoretisch rijbewijs gehaald met één 46/50! In slechts 2 weken heb ik alle theorie geleerd en dat met een veel lagere prijs dan wat rijscholen aanbieden. De methode van herhaaldelijk oefeningen maken net na je de theorie leest is zeker de beste, waarvoor dank. Ik heb mijn examen afgelegd bij het ACT centrum in Schaarbeek / Evere: Fijn weekend! Met vriendelijke groetjes, Yousra L.
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Hello My name is Luz E., and I live in Koekelare, West Flanders, Belgium. And I passed the driving theory test at the Ostende examination center, thanks to this page. My score was 45/50. The teaching method on this website is fantastic! The lessons are very comprehensive and specific, and I was able to find everything I needed to study and take practice exams. Because of this, I passed my theory exam! Thank you so much! Luz
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Hallo, Ik had eerst een cursus van een andere website uitgelezen en dan bij jullie proefexamens gedaan maar ik raakte niet hoger dan 39/50. Ik heb dan alle lessen bij jullie herhaald en dan steeds de oefeningen gedaan en de proefexamens. Top! Nora A. / Puurs-Sint-Amands / 48/50 / Kontich examencentrum
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste, Ik ben Jelle A. Ik woon in brecht en heb mijn examens in het examencentrum van Deurne afgelegd. Deze website is een enorm goede site om alle nodige leerstof makkelijk en op een leuke manier te oefenen. Zelf heb ik deze methode 2x gebruikt voor mijn rijbewijs am en rijbewijs b. Voor beide examens was ik er van de 1ste keer door. Op mijn rijbewijs b heb ik een score behaald van 46/50. Met vriendelijke groeten, Jelle
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste Dankzij jullie website ben ik geslaagd voor het theoretisch rijexamen! Ik vond de site zeer duidelijk en handig. De oefenvragen sloten perfect aan bij het echte examen, wat mij veel vertrouwen gaf. Ik behaalde een score van 45/50 in het examencentrum SBAT Sint-Denijs-Westrem (en woon in Berlare). Zonder jullie site was dit resultaat zeker niet zo vlot gelukt. Nogmaals bedankt voor het uitstekende platform. Met vriendelijke groeten Tibault A.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Geachte Ik heb mijn theorie rijbewijs examen afgelegd te Kontich en ik ben geslaagd met 47/50. Ik dacht dat het eerst niet zou lukken op een week tijd, maar door de interessante video's en de oefenvragen op jullie website is dit me zeker wel gelukt. De oefeningen bij elke les waren steeds heel overzichtelijk. Het hielp me ook heel erg dat er telkens een duidelijke uitleg bij stond als ik de vraag fout had geantwoord. De site heeft me heel erg geholpen om de theorie, aan een zeer schappelijke prijs, toch helemaal te leren zonder een hele boek vanbuiten te moeten leren. Hartelijk dank hiervoor! Met vriendelijke groeten Jade V.L. uit Putte,
|
 |
DIVING LICENCE B – 44/50
Thanks to your website, I successfully passed my theoretical driving exam at an official exam center. I really appreciate how clear and structured your learning method is. The explanations were easy to understand, the practice questions were very similar to the real exam, and the platform helped me feel confident and well prepared. I especially liked how everything was explained step by step, which made studying much easier. Here are my details as requested: Aghulor G Municipality: Oostende Score: 44/50 Examination center: keuringsbureau motorvoetuigen
|
 |
RIJBEWIJS B – 43/50
Hallo, Dankzij jullie site ben ik geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen en ik ben daar echt superblij mee Ik heb normaal gezien best veel moeite met leren en concentreren, dus ik was er eerlijk gezegd wat bang voor. Maar dankzij de duidelijke uitleg en vooral de oefenvragen op jullie site begon het eindelijk te klikken. Alles werd veel begrijpelijker en ik ging met meer vertrouwen naar het examen. Ik had dit echt niet verwacht, maar ik ben geslaagd met 43/50, en dat is voor een groot deel dankzij jullie leermethode. Dus echt: dikke merci daarvoor! Doe zeker zo verder, jullie helpen echt veel mensen zoals mij Groetjes Naam: Charlotte J. Gemeente: Wilsele
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Goeieavond, Ik ben Jutta C. uit Wevelgem en ik legde mijn theorie examen voor rijbewijs B af in het examencentrum in Wevelgem. Ik behaalde een 48/50. Het was wel al mijn tweede keer, de eerste keer had ik via de site MIJNRIJBEWIJSB van de Vlaamse overheid geleerd maar deze was onvolledig. Voor mijn tweede kans las ik jullie boek door, maakte oefenvragen en examens en ik bekeek ook alle filmpjes. Dit alles samen is een leuke afwisseling en de perfecte combinatie met juiste en volledige info. Ik raad deze website nu ook aan aan vrienden en klasgenoten die aan het leren zijn voor hun examen. Met vriendelijke groeten Jutta C.
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste, Dankzij Gratis Rijbewijs Online ben ik geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen. De leermethode vond ik zeer aangenaam en duidelijk. Vooral de proefexamens waren een grote meerwaarde, omdat ze sterk leken op het echte examen. Daardoor wist ik goed wat ik kon verwachten en voelde ik me veel zekerder tijdens het examen. Mijn naam is Milo D. 17 jaar. Ik ben in één keer geslaagd met 46/50. Bedankt voor de goede en duidelijke voorbereiding! Met vriendelijke groeten Milo D. Gemeente: Ardooie
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Hallo Vandaag ben ik van de eerste keer geslaagd voor mijn theorie examen en ik behaalde een 49/50 in Examencentrum Bree!!! Ik vind dat de website heel makkelijk te gebruiken is en ik heb enorm veel geleerd door jullie methode. Ik heb jullie leermethode gebruikt en HEEL veel proefexamens gemaakt. De website zit niet alleen makkelijk in elkaar, het is daarnaast ook nog eens nuttig en veel vragen zijn ook echt op het examen gekomen. Het fijne vond ik telkens de duidelijke structuur en het visuele was ook heel aangenaam. Ik vond het heel handig om telkens na het proefexamen mijn fouten te kunnen zien en dat er ook telkens werd verwezen naar de les wat erbij hoorde. Ik raad jullie website en methode zeker aan aan anderen. Een vriend van mij is 2 weken geleden namelijk ook geslaagd door dezelfde aanpak. Heel erg bedankt want ik denk dat dit mij zeker gelukt is door jullie! Groetjes Luna L.- 3665 As
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste, Door jullie website ben ik in één keer geslaagd voor het theoretisch rijexamen in de categorie rijbewijs B. Al de theorie is duidelijk en ook de video’s helpen enorm. Als je de video’s bekijkt voordat je de theorie leest, heb je al een eerste keer de leerstof verwerkt. Alles wordt perfect uitgelegd, zowel in de theorie als in de video’s. Ook de proefexamens van elke les hebben mij hard geholpen mijn fouten te leren begrijpen. Ik ben heel blij dat ik de vanaf de eerste keer een 45/50 heb gehaald zonder hier echt voor te moeten blokken. Als je goed scoort op de proefexamens van elke les (en het algemene proefexamen op jullie website) ben ik ervan overtuigd je er gegarandeerd van de eerste keer door bent voor het theoretisch rijexamen. Met vriendelijke groeten Naam: Lucas D.S. Gemeente: Lint Puntentotaal: 45/50 Examencentrum: Kontich
|
 |
RIJBEWIJS B – 50/50
Beste Dankzij jullie leermethode, behaalde ik van de eerste keer mijn theoretisch rijbewijs B (50/50). Zowel de theorie als de oefeningen bereiden je goed voor op het examen. Ook de proefexamens zijn zeer handig. Met vriendelijke groeten Robbe DV uit Turnhout
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste, Mijn naam is Lily dL. van Hove en heb mijn theoretisch rijexamen in Kontich afgelegd. Ik ben dankzij jullie leermethode geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen met 45/50! Ik heb de filmpjes allemaal beken, vervolgens het boek gelezen en dan de oefeningen gemaakt, vervolgens heb ik 4 keer het proefexamen afgelegd en heb ik die allemaal geslaagd. Zonder jullie was het me niet gelukt! Vriendelijke groeten Lily dL.
|
 |
RIJBEWIJS B – 48/50
Beste, Vandaag slaagde ik met 48/50 voor mijn theorie examen in het examencentrum van Kontich. Ik heb enkel gestudeerd met jullie handboek en website. Ik vond deze methode makkelijk en efficiënt en zou het zeker aan iedereen aanraden! Bedankt! Groetjes Rani V. (Antwerpen)
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Hallo, Dankzij de voorbereiding via jullie website ben ik geslaagd voor mijn theoretisch examen met 47/50. Ik heb geen andere websites of boeken gebruikt. Jullie website is echt top en heeft me goed geholpen. Bedankt! Groeten, Mijn naam is Milan K. en ik kom uit Antwerpen.
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Hallo, Dankzij de website een mooie 45/50 gehaald in het examencentrum te Gent voor mijn rijbewijs categorie B. De proefexamens in het bijzonder zijn zeer behulpzaam geweest. Dankjewel! Grt, Louis E.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste Ik ben Zlata B. en mijn theoretisch examen afgelegd. Ik woon in Elverdinge. Ik had 47/50 en heb dit in het examencentrum van Wevelgem gedaan. Deze leermethode is echt goed want je leert de theorie door de lessen en daarna kan je direct oefeningen maken over die les. Ook zijn het dezelfde soort vragen als de oefenexamens, wat dus super handig is. Groeten Zlata B.
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste, Mijn naam is Soumaya A. Ik ben van Dendermonde en ik ben geslaagd op mijn theorie rijbewijs B met een 45 / 50. Ik vond de leermethode van gratisrijbewijsonlinde.be heel goed en gemakkelijk om zo te leren. Het was ook mijn eerste keer dus ik ben natuurlijk super blij en dankbaar dat het studeren makkelijk en efficiënt verliep. Reuze bedankt! Soumaya A.
|
 |
RIJBEWIJS B – 4850
Beste Ik ben Lotte H. ik woon in Putte en op 9 januari heb ik mijn theorie-examen B afgelegd in het examencentrum in Kontich. Ik ben geslaagd met een score van 48/50, en dat heb ik volledig te danken aan jullie website. Ik heb eerst rustig alle lessen doorgenomen en de bijbehorende vragen gemaakt, wat echt heel handig was dankzij de filmpjes. Ook vond ik de lessen erg overzichtelijk doordat ze per categorie waren ingedeeld, dit zorgde voor veel duidelijkheid. Daarna heb ik vooral de proefexamens gemaakt. Deze kwamen echt overeen met het echte examen, waardoor ik alle vragen op het examen met gemak kon beantwoorden. Dankzij jullie website ging ik ook met veel zelfvertrouwen het examen in, ik had echt het gevoel dat ik goed voorbereid was en dat bleek dus ook zo te zijn. Hartelijk dank! Met vriendelijke groeten, Lotte H.
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste, Ik heb vandaag mijn theorie examen gedaan in Oostende (KM). En ben zeer gelukkig om aan u te melden dat ik 45/50 had! (En dit in de eerste poging). Ik heb geleerd door eerst het boek “Autorijden van A tot Z” te doornemen. Na dit heb ik 4 dagen, iedere keer na school zeker 4 examen gemaakt online op jullie website. In het begin verliep dit heel slecht, maar na dag 2 verliep dit al vlot! Met vriendelijke groeten Lara E.
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste, Mijn naam is Tamara H. afkomstig uit Zaventem. Ik ben geslaagd voor mijn theorie-examen rijbewijs B met 46/50. Ik heb het examen gedaan in het examencentrum te Evere. Ik heb 2 weken gestudeerd met behulp van jullie geweldige website en gelukkig geslaagd. Met vriendelijke groeten, Tamara H.
|
 |
RIJBEWIJS B – 44/50
Dankjewel! Ik ben geslaagd met 44/50 dankzij jullie lessen en filmpjes. Het is een ontzettende hulp geweest om op relatief korte tijd de verkeersregels te leren. Ik ben van Hasselt en in het examencentrum van Alken het examen gaan afleggen. Met veel groetjes, Joëlla H.
|
 |
RIJBEWIJS B – 42/50
Beste, Ik oefende 3 dagen lang met 1 sms code. Ik maakte op het examen 3 kleine fouten en 1 grote. 42/50 in Examen centrum Merksem. De vragen van de oefeningen zijn gelijk aan de vragen die je krijgt op het examen. Een echte aanrader bedankt! Mvg Kiani C. 2950 Kapellen
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste Ik ben Babette V. en woon in Beveren-leie, een deelgemeente van Waregem. Ik maakte mijn examen in Wevelgem en wil graag even laten weten hoe positief mijn ervaring is met Gratisrijbewijsonline.be. Dankzij jullie site heb ik mijn theorie-examen gehaald! De uitleg is superduidelijk en de filmpjes maken het leren echt leuk en begrijpelijk. Ik vind het fijn dat de theorie wordt opgedeeld in verschillende lessen en dat je na iedere les oefeningen kunt maken. Ook de proefexamens zijn een grote hulp! Zij waren heel gelijkaardig aan het echte examen. Ik ging met een goed gevoel naar examen, en met succes: geslaagd met 49/50!! Bedankt voor het fijne en duidelijke lesmateriaal. Ik raad jullie site zeker aan aan anderen die hun theorie willen halen! Met vriendelijke groeten Babette V.
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste, Met enorm veel enthousiasme wil ik jullie laten weten dat ik dankzij de hulp van Gratis Rijbewijs Online geslaagd ben voor het theoretisch rijexamen. Geweldig! Ik ben echt supertevreden over jullie leermethode. Alles wordt duidelijk en overzichtelijk uitgelegd, de lessen zijn makkelijk te volgen en de oefenvragen sluiten zeer goed aan bij het echte examen. Dankzij jullie site voelde ik mij perfect voorbereid en kon ik met veel vertrouwen het examen afleggen, wat resulteerde in een mooi resultaat van 46 op 50. Mijn naam is Khadija EK., ik woon in Wilrijk en ik heb het examen afgelegd in het examencentrum van Deurne. Ik wil jullie oprecht bedanken voor de fantastische ondersteuning en zal Gratis Rijbewijs Online zeker aanraden aan iedereen die zijn of haar theoretisch rijexamen wil halen. Met vriendelijke en enthousiaste groeten
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste Ik ben Fé B. en heb vandaag mijn theoretisch gehaald in het examencentrum van Haasrode . Ik behaalde een 49/50 (zie bijlage) . Ik woon in Huldenberg. Ik had dit examen uiteraard niet kunnen knallen zonder jullie uitgebreide en uitstekende site! Deze site staat boordevol oefenexamens wat mij echt heeft geholpen om mij voor te breiden op het examen. Bedankt hiervoor, ik ga zeker en vast de site doorgeven aan anderen!
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Ik ben Saoussen E.K. uit Antwerpen. Ik vond jullie leermethode echt best wel goed. Telkens na het filmpje te bekijken en dan is een keer de tekst eronder is door te lezen slaagde ik wel echt bijna altijd voor de test van de lessen. Na al de les oefeningen is te doen ben ik het proefexamen gaan maken en dat tot de datum van mijn examen. Dit vond ik vele handiger dan uit een boek te gaan leren wat ook echt veel saaier is dan deze website. Ikzelf heb ongeveer 3 dagen moeten leren en ben dan mijn examen gaan afleggen in Deurne en ben geslaagd met een 47/50. Dit allemaal dankzij jullie!! Met vriendelijke groeten, Saoussen E.K.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Ik vond jullie leermethode heel nuttig en leerzaam, zeker de filmpjes waren nuttig voor mij. Ik slaagde in het examencentrum van SBAT in Sint-Niklaas met 47/50. Met vriendelijke groeten, Mijn naam is Ramses V. en ik woon in Sint-Amands.
|
 |
RIJBEWIJS B – 50/50
Beste, Dankzij GRATISRIJBEWIJSONLINE heb ik mijzelf perfect kunnen voorbereiden op mijn theoretisch examen B. De instructievideo’s gepaard met de oefeningen erbij en de proefexamens hebben mij uitstekend geholpen om een foutloos theorie examen af te leggen. Resultaat: 50/50 Examencentrum: Kontich Ik wil jullie bij deze enorm bedanken om voor zulke goede voorbereiding te zorgen. Met vriendelijke groet, Louis WO, 2650 Edegem
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Hallo, Bij deze wil ik jullie meedelen dat ik zonet geslaagd ben voor het theorie examen Rijbewijs B dankzij jullie website! Score: 46/50. Examencentrum: AIBV Asse. Ik ben meteen begonnen met de oefenvragen van elke les en ben daarna overgegaan naar het proefexamen. Dit heb ik tot vervelens toe herhaald maar het bleek wel enorm hulpvol. Merci. Mvg Gus V.V. - Schaerbeek
|
 |
RIJBEWIJS B – 44/50
Beste, Dankzij jullie website GratisRijbewijsOnline.be ben ik geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen. Ik behaalde een score van 44/50 in Examencentrum: Deurne Santvoortbeeklaan 34, 2100 Antwerpen. Ik vond jullie leermethode heel duidelijk en overzichtelijk. De uitleg is begrijpelijk, de oefenvragen sluiten goed aan bij het echte examen en het was een enorme hulp bij het studeren. Zonder jullie site was het zeker veel moeilijker geweest. Bedankt voor de hulp en doe zo verder! Met vriendelijke groetjes Naam: Lieselot S. Gemeente: 2950 Kapellen Puntentotaal: 44/50
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Hey 45/50 in examen centrum Alken. Ben er super blij mee ik heb veel last van mijn prikkels maar ik had te veel zelfvertrouwen met jullie leermethode en heb jullie ook aangeraden bij men vrienden en familie enorm bedankt om een godsgeschenk te geven echt waar dat bespaard mij 100 euro voor direct slagen Met vriendelijke groeten Amina C. Diepenbeek
|
 |
RIJBEWIJS B – 43/50
Hallo! Ik ben Helena Van V.V. en ik woon in Kruibeke. Ik heb mijn theorie examen rijbewijs b gedaan in het examencentrum van Sint-Niklaas. Ik heb de website GRATISRIJBEWIJSONLINE gebruikt voor mijn rijbewijs B theorie en was zeer tevreden. De uitleg is duidelijk en gestructureerd en makkelijk te begrijpen en werkt zelfs bij de lastigere verkeersregels. De oefenvragen lijken sterk op het daadwerkelijke examen en dat heeft mijn voorbereiding enorm geholpen. Dankzij deze website slaagde ik de eerste keer met 43 op 50. Dat bewijst voor mij dat de leerstof goed en effectief aangeboden is. Alles is logisch opgezet en je kunt in je eigen tempo leren en dat maakt studeren veel prettiger. Kortom een echte aanrader voor iedereen die zijn rijbewijs B theorie wil halen en goed voorbereid wil zijn voor het examen!
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste, Dankzij jullie was ik er de eerste keer al door voor mijn theoretisch examen B die ik vandaag aflegde, jullie hebben mij enorm geholpen met alle filmpjes en oefenexamens, ik ben van Desselgem 8792 en ik had 47/50 en heb dit afgelegd in het examencentrum in Wevelgem. Mvg Stan L.
|
 |
RIJBEWIJS B – 45/50
Beste mensen van Gratis Rijbewijs Online Ik heb na 2 weken studeren en oefeningen maken op jullie website mijn theorie-examen afgelegd in het SBAT examencentrum in Brakel. Hierbij behaalde ik een score van 45/50. Alle theorie was mooi gesorteerd per hoofdstuk en werd nog eens herhaald waar nodig, het was zeer overzichtelijk en er werd ook altijd duidelijk vermeld wanneer de wetgeving werd aangepast. Zonder deze website zou ik het examen niet zo makkelijk hebben kunnen afleggen, waarvoor dank. Ik woon in Mont de l'Enclus, Ik ga deze website zeker aanraden aan vrienden en familie die ook hun examen binnenkort willen afleggen. Met vriendelijke groeten Paco D.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Beste Ik heet Noah T. en deed vandaag mee aan het theoretisch examen rijbewijs B in SBAT Sint-Niklaas. Ik ben geslaagd met een puntentotaal van 47/50. Ik wil de makers van de website bedanken voor de duidelijke en grondige cursus en de vele oefeningen die voor een lage prijs aangeboden werden. Ze waren dan ook zeer gelijkaardig aan die op het echte examen. Merci!
|
 |
RIJBEWIJS B – 46/50
Beste, Wat ik vooral fijn vond, is dat alles duidelijk en simpel wordt uitgelegd. Geen overdreven moeilijke taal, maar gewoon rechtuit wat je moet kennen voor het examen. De lessen zijn goed opgedeeld, waardoor je niet alles in één keer moet verwerken. Dat maakte het voor mij veel makkelijker om vol te houden. Ook de oefenvragen vond ik een grote meerwaarde. Je merkt snel wat je al goed kent en waar je nog wat extra op moet oefenen. Zo leer je veel gerichter dan met een gewoon theorieboek. Ik had ook het gevoel dat ik echt vooruitging naarmate ik meer oefende, wat wel motiveert. Met vriendelijke groeten Naam : Emilio W. Gemeente : Antwerpen. Puntentotaal : 46/50
|
 |
RIJBEWIJS B – 43/50
Beste, Ik ben geslaagd voor mijn theorie-examen B en dat is allemaal dankzij jullie. Toen ik eerst studeerde via MIJNRIJBEWIJSB.be behaalde ik slechts 17/50, maar nadat ik op jullie website begon te oefenen haalde ik 43/50. Ik heb mijn examen afgelegd in het examencentrum van Geel. Ik ben zelf van Tessenderlo-Ham en heb al mijn vrienden aangeraden om jullie website te gebruiken, omdat het volgens mij de beste leermethode is. Araz S.
|
 |
RIJBEWIJS B – 47/50
Hallo mijn naam is Jokke D.L. afkomstig uit Moerzeke en ik heb mijn theoretisch examen afgelegd bij Sbat in Sint Niklaas en behaalde 47/50. Gratisrijbewijsonline.be heeft me ontzettend veel geholpen, de leerstof en vragen per categorie zorgden ervoor dat ik alles goed kende en de proefexamens waren de perfecte test voor het officiële, top website, zonder was het me niet gelukt!
|
 |
RIJBEWIJS B – 49/50
Beste, Ik ben super tevreden. De methode van de website was ideaal. De oefeningen bereiden je goed voor op het examen. Ik legde het examen 6 januari af in Haasrode en behaalde een 49/50 in na 2 weken leren. Bedankt! Anaïs G. Gemeente: Leuven
|
 |