Reacties van anderen

Duizenden anderen gingen je voor

RIJBEWIJS B – 46/50

Beste,
De leermethode van jullie was erg goed. Eerst had ik een andere boek, maar bij deze boek was ik niet geslaagd.
Door het volgen van jullie leermethode ben ik 19 februari 2026 met glans geslaagd en had ik een 46/50.
Shannon V. - Gierle

FORUM / zondag 22 februari 2026 / Shannon V. uit Gierle

RIJBEWIJS B – 50/50

Beste,
Naam: Kitana K. Gemeente: Lendelede. Puntentotaal: 50/50. Examencentrum: KM Wevelgem.
De website heeft me heel erg geholpen bij het studeren voor mijn theoretisch rijbewijs B! Nadat ik alle oefenvragen had gemaakt, heb ik vele malen het oefenexamen gemaakt dat op de website wordt aangeboden. De vragen sluiten heel goed aan bij die van op het examen, en waren de perfecte voorbereiding.

FORUM / zondag 22 februari 2026 / Kitana K. uit Lendelede

RIJBEWIJS AM – 38/40

Beste,
Dankzij het leerplatform Gratis Rijbewijs Online ben ik geslaagd voor mijn theoretisch examen AM. Puntentotaal: 38/40. Examencentrum: Sint-Niklaas.
Ik vond de uitleg in de filmpjes en op de site duidelijk, overzichtelijk en heel handig om zelfstandig te studeren. De oefenvragen sloten goed aan bij het echte examen en hebben me hard geholpen.
Bedankt voor de goede ondersteuning en deze fijne leermethode
Met vriendelijke groeten
Naam: Janne D.R.
Gemeente : Bornem

FORUM / zondag 22 februari 2026 / Janne D.R. uit Bornem

RIJBEWIJS B – 45/50

Beste,
Met veel enthousiasme wil ik jullie bedanken, want dankzij Gratis Rijbewijs Online ben ik geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen! Zonder jullie platform was dit voor mij een stuk moeilijker geweest.
De manier waarop de leerstof wordt uitgelegd is echt uitstekend. Alles is duidelijk, overzichtelijk en makkelijk te begrijpen. De oefenvragen die sterk lijken op het echte examen en vooral de duidelijke uitleg bij elke fout hebben mij enorm geholpen om mijn zwakke punten te verbeteren en met vertrouwen naar het examencentrum te gaan. Jullie methode heeft mij niet alleen doen slagen, maar ook echt laten begrijpen hoe ik veilig en correct moet deelnemen aan het verkeer.
Wat ik ook geweldig vind, is dat jullie deze kwaliteitsvolle voorbereiding toegankelijk maken voor iedereen. Dat heeft voor mij echt het verschil gemaakt. Ik ben jullie daar heel dankbaar voor en zal jullie website zeker aanraden aan vrienden, familie en iedereen die zijn rijbewijs wil halen.
Met vriendelijke groeten,
Naam: Fatima A.
Gemeente: 8560 Wevelgem
Puntentotaal: 45/50
Examencentrum: Examencentrum KM Wevelgem

FORUM / zondag 22 februari 2026 / Fatima A. uit Wevelgem

RIJBEWIJS B – 49/50

Beste
Mijn naam is Yoan G. en met veel plezier wil ik laten weten dat ik geslaagd ben voor mijn theoretisch examen met liefst 49/50. Ik heb mij voorbereid door enorm veel proefexamens te maken tot ik uit 10 proefexamens minimaal 44/50 haalde.
Puntentotaal: 49/50 / Examencentrum: SBAT Sint-Denijs Westrem.
Met vriendelijke groeten
Yoan G. gemeente: Womelgem

FORUM / zondag 22 februari 2026 / Yoan G. uit Yoan G.

RIJBEWIJS B – 45/50

Beste
Mijn naam is Wodan D.L. ik heb door jullie site mijn theorie gehaald. Dit was het sbat examencentrum in erembodegem. De score 45/50.
Dank zij de youtube filmpjes en het proefexamen heb ik het gehaald.
Mvg Wodan

FORUM / zondag 22 februari 2026 / Wodan D.L.

RIJBEWIJS B – 46/50

Hallo!
Mijn naam is Mirte V. ik woon in Rotselaar en heb mijn examen in Haasrode gemaakt.
Voor mijn rijbewijs heb ik met jullie website gestudeerd, en ben geslaagd! Bij mijn eerste poging in april vorig jaar studeerde ik enkel met het handboek van de VAB, maar dit was zeer onvolledig en geen goede voorbereiding op het examen. ik had een 40/50.
Deze keer (18 februari) heb ik met jullie website gestudeerd, omdat vele vrienden dit aanraadden. Bij deze poging was ik wel geslaagd! Ik behaalde een mooie 46/50!
Met vriendelijke groeten
Mirte V.

FORUM / zondag 22 februari 2026 / Mirte V. uit Rotselaar

RIJBEWIJS AM – 36/40

Beste team van Gratis Rijbewijs Online,
Toen ik begon met studeren voor mijn theoretisch rijexamen (AM), dacht ik eerlijk gezegd: “Dat wordt blokken, stressen en hopen op geluk.” Maar jullie website heeft dat volledig omgedraaid.
Wat jullie methode voor mij zo sterk maakt, is dat het niet aanvoelt als droge leerstof, maar als een slimme training. De herhaling van moeilijke vragen, de duidelijke uitleg bij fouten en de realistische proefexamens zorgden ervoor dat ik niet gewoon antwoorden uit het hoofd leerde, maar écht begreep waarom iets juist of fout was.
In het examencentrum voelde ik spanning, maar geen paniek. Veel vragen herkende ik meteen door de manier waarop ik bij jullie geoefend had. Het resultaat? Geslaagd, en met een score waar ik oprecht trots op ben: 36/40
Bedankt om van een stressvolle verplichting een haalbare uitdaging te maken. Jullie methode heeft me niet alleen helpen slagen, maar ook met meer zelfvertrouwen de weg op te gaan.
Met enthousiaste groeten
Elise S.
Gemeente: Stabroek

FORUM / zondag 22 februari 2026 / Elise S. uit Stabroek

RIJBEWIJS B – 47/50

Beste team van Gratis Rijbewijs Online,
Met veel plezier laat ik jullie weten dat ik geslaagd ben voor mijn theoretisch rijexamen B in het examencentrum van Deurne! Puntentotaal: 47/50, en dat is 100% te danken aan jullie leermethode.
Wat ik vooral fantastisch vind aan jullie website is de superduidelijke uitleg in eenvoudige taal, de heldere en overzichtelijke video’s en de oefenproefjes na elke les. Daardoor kon ik stap voor stap bijleren en voelde ik echt dat ik vooruitgang maakte. In combinatie met de realistische proefexamens was dit de perfecte voorbereiding op het echte examen.
Dankzij jullie gestructureerde aanpak kon ik ook efficiënt studeren zonder tijd te verliezen aan overbodige informatie.
Ik zal jullie website zeker aanraden aan vrienden en familie die hun rijbewijs willen halen.
Met vriendelijke groeten,
Naam: Nawal A.
Gemeente: Antwerpen

FORUM / zondag 22 februari 2026 / Nawal A uit Antwerpen

RIJBEWIJS B – 46/50

Beste,
Ik ben dankzij jullie website geslaagd op mijn theorie examen rijbewijs B, ik dank jullie enorm voor de goeie website. De vragen van de oefen examens komen overeen met de vragen het examen, daarom ook vind ik het echt een TOP website!
Ik heb geen andere sites gebruikt omdat er altijd tegen mij gezegd is geweest dat jullie site de beste is.
Mijn gegevens:
Met vriendelijke groet,
Naam: Quinten D.S.
Gemeente: Heist-op-den-berg
Punten: 46/50
Centrum: Haasrode

FORUM / zondag 22 februari 2026 / Quinten D.S. uit Heist-op-den-berg

RIJBEWIJS A – 45/50

Beste,
Ik ben dankzij jullie site geslaagd op het theoretisch deel van de motor, met een 45/50 te Kontich op 18/02/2006.
Ik ben zeer tevreden over jullie website.
Naam: Nick VdW.
Gemeente: 2830 Blaasveld

FORUM / zondag 22 februari 2026 / Nick VdW. uit Blaasveld

RIJBEWIJS B – 43/50

Dag
Ik ben Noor v.B. en heb met jullie leermethode mijn theorie rijexamen gehaald!
De eerste keer dat ik voor mijn theorie studeerde, heb ik het hanboek van HIT THE ROAD gebruikt. Omdat ik niet genoeg tijd had en de leerstof nog niet goed genoeg kende, heb ik mijn examen toen niet afgelegd.
Twee weken geleden heb ik de tijd gevonden om mij er opnieuw achter te zetten met jullie website. Toen heb ik jullie website gebruik. Ik heb 43/50 door 1 grote fout en 2 kleintjes.
Met vriendelijke groeten
Noor v.B.
Ik woon in 2340 Vlimmeren.

FORUM / zondag 22 februari 2026 / Noor v.B. uit Vlimmeren

RIJBEWIJS B – 42/50

este,
Mijn naam is Thibau N. en ik woon in Moorslede. Ik behaalde een score van 42/50 in het examencentrum van Roeselare.
Voor mijn voorbereiding heb ik eerst alle filmpjes op de website bekeken. Daarna heb ik de individuele oefeningen gemaakt om alles goed te begrijpen en extra te oefenen. Vervolgens heb ik meerdere oefenexamens afgelegd. Dankzij deze aanpak voelde ik mij goed voorbereid en herkende ik veel situaties tijdens het echte examen.
Ik vond jullie site zeer duidelijk en overzichtelijk. De combinatie van uitlegvideo’s en oefeningen heeft mij echt geholpen om te slagen.
Bedankt voor de goede leermethode!
Met vriendelijke groeten
Thibau N.

FORUM / zondag 22 februari 2026 / Thibau N. uit Moorslede

RIJBEWIJS B – 48/50

Beste,
Ik ben Joshua M, uit de gemeente Zwijndrecht. Ik heb donderdag 19 februari 2026 mijn theorie examen rijbewijs b behaald in het centrum van Autoveiligheid in Deurne. Ik behaalde dankzij GRATISRIJBEWIJSONLINE van de eerste keer 48/50 op het examen. Ik heb een week vol gestudeerd op deze website en vond het zo praktisch om te gebruiken. Je leert alle lessen vloeiend in je hoofd en dat zijn ongeveer dezelfde vragen als op het examen zelf. Ik behaalde op de proefexamens altijd rond de 48/50 en dat is wat er ook gebeurde op het examen dus dit is een geslaagde website.
Met vriendelijke groeten,
Joshua M.

FORUM / zaterdag 21 februari 2026 / Joshua M. uit Zwijndrecht

RIJBEWIJS B – 45/50

Beste,
19/2 heb ik in het examencentrum van Deurne mijn theorie-examen afgelegd. Ik ben zeer tevreden over de leermethode die ik heb gebruikt ter voorbereiding. De filmpjes waren duidelijk en bevatten voldoende informatie om de leerstof goed te begrijpen. Wat in de video’s werd uitgelegd, kon ik nadien ook rustig nalezen in het boek, wat zorgde voor een goede combinatie van visueel leren en herhalen.
Daarnaast waren de oefenvragen heel duidelijk opgesteld en sloten ze goed aan bij de leerstof. Ze hielpen mij om inzicht te krijgen in de soort vragen die gesteld kunnen worden en om mijn kennis grondig te testen.
Het effectieve examen zelf vond ik uiteindelijk zelfs makkelijker dan de proefexamens en de oefenvragen op de website. Dankzij de goede voorbereiding voelde ik mij zeker tijdens het examen. Ik ben dan ook heel blij met mijn resultaat van 45/50.
Met vriendelijke groeten,
Naam: Özge D.
Gemeente: Hoboken

FORUM / zaterdag 21 februari 2026 / Özge D. uit Hoboken

RIJBEWIJS B – 48/50

Beste
48/50 in Examencentrum Geel.
Ik had het boek gekocht en doorgenomen maar dankzij de online versie (lessen en oefen vragen) meer diepgang gevonden. Vooral de proefexamens hebben geholpen met de manier van vraagstelling op het examen.
Super bedankt hiervoor.
Ik heb ook even de site MIJNRIJBEWIJS.EU gebruikt, maar het was vervelend omdat het niet alleen voor België was. Dit kwam ook rommeliger over.
Groetjes
Ella V, Gemeente Kasterlee

FORUM / zaterdag 21 februari 2026 / Ella V. uit Kasterlee

RIJBEWIJS B – 47/50

Beste,
Dankzij jullie website heb ik grondig kunnen studeren en alles goed onthouden om tot een mooi resultaat van 47/50 te komen! Alles werd duidelijk uitgelegd en de proefexamens hebben mij het zelfvertrouwen gegeven om naar het examen te gaan.
Vriendelijke groeten en fijnedag nog,
Naam: Axel G.
Gemeente: 1210, Sint-Joost-ten-Node
Puntentotaal: 47/50
Examencentrum: La Sécurité Automobile Anderlecht

FORUM / zaterdag 21 februari 2026 / Axel G. uit Sint-Joost-ten-Node

RIJBEWIJS B – 42/50

Met veel plezier deel ik jullie mee dat ik geslaagd ben voor mijn examen met een score van 42/50! Ik ben pas twee dagen voor het examen begonnen met jullie platform, maar ik heb er enorm veel aan gehad. Jullie site was veel duidelijker en nuttiger dan alle andere sites die ik had bekeken. De lessen en video’s waren uitstekend uitgelegd en de vragen op het examen leken sterk op de proefexamens op jullie site. Hartelijk dank voor jullie geweldige platform, het heeft me echt geholpen!
Mvg
Aaron Z.

FORUM / zaterdag 21 februari 2026 / Aaron Z.

RIJBEWIJS B – 48/50

Beste
Dankzij jullie ben ik met een mooie score van 48/50 geslaagd op mijn theoretisch rijexamen. Al jullie proefexamens en testen per les hielpen me heel veel vooruit, zo zo zag je of je de leerstof echt onder de knie had. Jullie filmpjes vond ik heel duidelijk en de lessen zijn erg goed gestructureerd. Ik heb mijn examen afgelegd in het examencentrum KM in brugge. Ik zelf ben van Varsenare (8490) en mijn naam is Emmy D.
Met vriendelijke groeten

FORUM / zaterdag 21 februari 2026 / Emmy D uit Varsenare

RIJBEWIJS B – 45/50

Ik ben Tijl P. Uit Genk 3600 en dankzij GRATISRIJBEWIJSONLINE ben ik geslaagd voor het theorie-examen met 45/50 in het examencentrum : Alken.
Ik vond de site zeer handig hoe de lessen waren onderverdeeld. En de proefexamens zijn zeer handig als ik ze niet had was ik niet geslaagd. De site is zeker aan te raden.

FORUM / zaterdag 21 februari 2026 / Tijl P. uit Genk

RIJBEWIJS B – 47/50

Hallo,
Ik vond jullie site echt geweldig om mee te werken. Ik heb 1 dag geleerd, de video's bekeken en de proefexamen steeds keer op keer opnieuw gemaakt en mijn score bleef verbeteren. Ik kreeg op jullie proefexamen 45/50 als hoogste score en heb op mijn theorie examen 47/50 gehaald!
Super handig en ik zou jullie echt iedereen aanraden!
Ik ben Melisa Q. uit Antwerpen en heb mijn theorie behaald in examencentrum Kontich.
Super bedankt!

FORUM / zaterdag 21 februari 2026 / Melisa Q. uit Antwerpen

RIJBEWIJS B – 44/50

Beste,
Mijn naam is Mauro D.T. Ik woon in Herselt. Mijn puntentotaal was 44/50 op mijn theoretisch examen voor rijbewijs B. Ik heb dit examen in het examencentrum van Geel afgelegd.
Dankzij jullie website heb ik dit resultaat behaald.
Met vriendelijke groeten
Mauro D.T.

FORUM / zaterdag 21 februari 2026 / Mauro D.T. uit Herselt

DRIVING LICENCE B – 50/50

Dear Team,
Your website and the books have been instrumental in me achieving the perfect score (50/50). Trial exams have particularly helped in preparing for the exam.
Exam date : 17-Feb-26 Center: Schaerbeek Driving Center Score : 50
Scharan Commun: Woluwe Saint Lambert

FORUM / zaterdag 21 februari 2026 / Scharan uit Woluwe Saint Lambert

RIJBEWIJS B – 43/50

Beste,
Ik ben geslaagd voor mijn theorie-examen en wou jullie even laten weten hoe hard jullie site mij geholpen heeft!
Een week lang heb ik élke dag meerdere keren het examen op de website geoefend en dat heeft echt een enorm verschil gemaakt. Zonder jullie website zou het super moeilijk geweest zijn om te slagen. Vooral de uitleg bij elke vraag vond ik echt top! zo snapte ik mijn fouten meteen.
Ik ben geslaagd met 43/50 op mijn eerste keer! Mijn moeder was echt blij.
Met vriendelijke groetjes
Kainat S. Gemeente: Ronse (9600)

FORUM / zaterdag 21 februari 2026 / Kainat S. uit Ronse

RIJBEWIJS B – 48/50

Hallo
Dankzij jullie website geslaagd met een score van 48/50 (SBAT Sint-Niklaas.
Heel duidelijke uitleg en fijn dat je nog een code kunt kopen voor extra oefeningen. Een aanrader.
Cynthia D.G.
Sint-Niklaas

FORUM / zaterdag 21 februari 2026 / Cynthia D.G. uit Sint-Niklaas

RIJBEWIJS B – 46/50

Beste
Dankzij jullie website ben ik met 46/50 geslaagd in het examencentrum in Wevelgem in 1 keer.
Mijn methode was om eerst elke les apart de oefenvragen te maken en de pdf’s te lezen en dan het oefenexamen veel maken, zonder een boek te gebruiken.
Er kwamen meerdere vragen van de oefenexamens terug in het echte examen.
Bedankt voor de hulp.
Met vriendelijke groeten
Matice V.

FORUM / zaterdag 21 februari 2026 / Matice V.

RIJBEWIJS B – 44/50

Beste,
Ik ben Soraya VDM uit Idegem en met behulp van de site ben ik geslaagd op het theoretische rijexamen dankzij de uitleg via de filmpjes, de tekst en de oefenvragen heb ik een 44/50 behaald bij sbat te Brakel. Dankjewel voor dit mogelijk te maken het was een zeer goede leermethode waarvoor nogmaals dank om dit mogelijk te maken voor mij.
Ik heb geen andere sites gebruikt voor het voorbereiden van het theoretisch rijexamen.

FORUM / zaterdag 21 februari 2026 / Soraya VDM uit Idegem

RIJBEWIJS B – 45/50

Beste,
Met behulp van jullie site ben ik geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen met 45/50 in een keer! Ik ben hier enorm trots op!
Ik ging het examencentrum binnen om 11:30 en stond al terug buiten om 11:53. Het examen ging super vlot dankzij jullie oefeningen. Puntentotaal: 45/50/ Examencentrum: mollem
Ik heb jullie app ondertussen ook aangeraden aan al mijn vriendinnen, omdat het echt de beste manier is om te oefenen. Ik ben jullie heel dankbaar.
Naam: Limca M.
Leeftijd: 17 jaar
Gemeente: Meise (Wolvertem)

FORUM / zaterdag 21 februari 2026 / Limca M. uit Meise (Wolvertem)

RIJBEWIJS A – 46/50

Goeiemiddag,
Mijn naam is Janis E. Ik heb net mijn theorie-examen voor het A-rijbewijs gedaan in Kontich en heb 46/50
Voor mijn B-rijbewijs heb ik jullie video’s en proefexamens ook gebruikt, en zelfs 6 jaar later herinner ik me nog veel van de uitleg. De filmpjes zijn superduidelijk, vlot gemaakt en die droge humor tussendoor maakt het echt leuk om te volgen.
Ik raad jullie website altijd aan bij familie en vrienden, omdat ik er zelf zoveel aan gehad heb.

Bedankt voor het de handige en toffe website!
Mvg
Janis E.

FORUM / zaterdag 21 februari 2026 / Janis E.

RIJBEWIJS B – 44/50

Beste
Door jullie website met heel goede uitleg en filmpjes ben ik geslaagd voor de eerste keer met mijn theorie van een totaal van 44/50!!
Ik heb problemen met het studeren maar door jullie filmpjes was alles heel goed uitgelegd waardoor ik geslaagd was en het een gelijkaardig examen is dan de examens die jullie aanbieden bedankt hiervoor!
Fleury P.
Hamme 9220

FORUM / zaterdag 21 februari 2026 / Fleury P. uit Hamme

RIJBEWIJS B – 44/50

Beste
Mijn naam is Noah S. en ik heb een cursus gevolgd via uw platform en ik heb mijn examen in Deurne gedaan en ik wil u graag laten weten dat ik op mijn examen 44 op 50 heb behaald. Normaal gezien heb ik vaak moeite met studeren, maar dankzij uw methode op de website heb ik dit keer perfect kunnen slagen. Dat is echt fantastisch!
Hartelijk dank voor uw hulp en begeleiding.
Met vriendelijke groet,
Noah S. Ik woon in Sint-Job.

FORUM / zaterdag 21 februari 2026 / Noah S. uit Sint-Job

RIJBEWIJS B – 48/50

Beste,
Naam: Mats P. Gemeente: Oudenburg. Puntentotaal: 48/50. Examencentrum: KM Zandvoorde (Oostende).
Ik vond het leren via de website super handig, op geen 3 dagen leren haalde ik op de proefexamens al 49/50. Het is een super handige website met telkens een goede uitleg bij je fouten, en bij de oefeningen. Ik had echt het gevoel dat ik voorbereid was op het examen.
Met Vriendelijke Groeten
Mats P.

FORUM / donderdag 19 februari 2026 / Mats P. uit Oudenburg

RIJBEWIJS B – 45/50

Bij deze laat ik weten dat ik ben geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen categorie B met een score van 45/50, na het studeren via uw platform. Het was mijn tweede poging. De eerste keer heb ik via de site van VAB gestudeerd, waar ik consistent 45+ scores haalde. Op het examen haalde ik slechts 35/50.
De oefenvragen die jullie aanbieden, sluiten heel goed aan op de vragen die ik kreeg op het examen.
Mvg,
Bruno C.

FORUM / donderdag 19 februari 2026 / Bruno C.

RIJBEWIJS B – 47/50

Beste,
Mijn naam is Tatiana H. ik kom uit Heist-op-den-Berg en ik ben geslaagd voor mijn theorie examen in het examencentrum in Geel met maar liefst 47/50!
Dankzij gratisrijbewijsonline.be was ik supergoed voorbereid. De filmpjes hebben mij alles duidelijk uitgelegd, de oefenen vragen waren net zoals op het theorie examen! Ik ben enorm blij met dit resultaat. Nogmaals bedankt voor de goede voorbereiding!

FORUM / donderdag 19 februari 2026 / Tatiana H. uit Heist-op-den-Berg

RIJBEWIJS B – 45/50

Ik ben Valeriia K. en dankzij GRATISRIJBEWIJSONLINE ben ik geslaagd voor het theorie-examen. Ik heb namelijk veel gratis theorie op de website gelezen, video's bekeken en ook oefentests gekocht. Punten 45/50 in het examencentrum : SBAT, Eeklo 9900
Mvg
Valeriia K.
Gemeente Eeklo

FORUM / donderdag 19 februari 2026 / Valeriia K. uit Eeklo

RIJBEWIJS B – 48/50

Beste,
Ik ben 17/02/2026 voor mijn theoretisch examen gegaan in het examencentrum in Alken en ben geslaagd met 48/50, dankzij jullie leerplatform.
Een paar dagen op voorhand heb ik een bank code gekocht en alles van de theorie geleerd, inclusief elke examen gemaakt. Voor mijn examens slaagde ik vaak met 45/50, 47/50, 49/50.
Met vriendelijke groet,
Soraya A.

FORUM / donderdag 19 februari 2026 / Soraya A.

RIJBEWIJS B – 46/50

Toen ik vorige week de raad van mijn familie volgde, en een hele dag les volgde bij DIRECT SLAGEN, was ik er helaas niet door. Alles in één keer erdoor rammen was niet de beste manier van oefenen, zeker niet als je de theorie nog niet hebt bekeken en men in de lessen niet alle leerstof overloopt.
Mijn vriendin raadde aan dat ik GRATISRIJBEWIJSONLINE gebruikte, en ik volgde alle lessen aandachtig en deed telkens alle oefenexamens. Toch was het spannend, en lukte het me maar niet. Gisterenavond heb ik de helft van de filmpjes nog eens herbekeken, en vanochtend ook nog eens, en met veel herhalen en de constante oefeningen, is het me toch gelukt! Het is een fantastische leermethode.
Ashanah B. examen gemaakt op 16/02/2026, en 46/50 behaald. Ik heb hem gemaakt bij het examencentrum in Wevelgem.

FORUM / donderdag 19 februari 2026 / Ashanah B

RIJBEWIJS B – 47/50

Hello!
I passed the theory exam using your amazing web, this web is incredible and very similar to the real exam , i practiced all the practical test and did many theory exams before going , i will share to all my friends!!
Name: Reiner A.S.
municipality: (Bocholt)
Examencentrum: (bree, autoveiligheid)
Score: (47/50)

FORUM / donderdag 19 februari 2026 / Reiner A.S. uit Bocholt

RIJBEWIJS B – 44/50

Beste
Mijn naam is Carla R. en ik ben geslaagd voor mijn theorie rijbewijs B met 44/50! Zonder deze site was mij dat nooit gelukt. Als iemand mij een tijdje geleden had gezegd dat ik zou slagen, had ik het nooit geloofd. (P.S. Ik kende helemaal niets van het verkeer.) Dankzij jullie leermethode ging het studeren veel vlotter en bleef de leerstof echt hangen. Jullie aanpak is dan ook een grote, grote aanrader!
Bovendien waren de examenvragen heel gelijkaardig aan de oefenvragen op de site. daardoor voelde ik me goed voorbereid en zelfzeker tijdens het examen.
Alles wat ik nu weet, heb ik te danken aan jullie duidelijke en overzichtelijke uitleg. Het is absoluut zijn geld waard en ik raad het iedereen aan die zijn theorie wil halen. Ondertussen heb ik jullie site al aan verschillende mensen aanbevolen, en zij zijn inmiddels ook volop aan het studeren.
Ik woon in De Panne en heb mijn theorie-examen afgelegd in het examencentrum van Oostende.
Nogmaals bedankt voor de geweldige ondersteuning!
Met vriendelijke groeten,
Carla R.

FORUM / donderdag 19 februari 2026 / Carla R. uit Oostende

RIJBEWIJS B – 46/50

Beste
Vandaag mijn theoretische examen afgelegd en in 20 minuten geslaagd. Had ik wel verwacht na het gebruiken van de website gratisrijbewijsonline.be. Alles op de site is kort, bondig en duidelijk uitgelegd. Ook de proefexamens helpen veel. Ik zal ook zeker het praktijkboek downloaden en gebruiken.
Hierbij mijn gegevens:
Naam: Sumaja A.
Gemeente: Temse
Puntentotaal : 46/50
Examencentrum: SBAT examencentrum Sint-Niklaas

FORUM / donderdag 19 februari 2026 / Sumaja A. uit Temse

RIJBEWIJS B – 44/50

Hallo,
graag laat ik weten dat ik dankzij jullie website en oefeningen geslaagd ben op mijn theorie-exmaen! Ik behaalde een 44/50 in het examencentrum van Erembodegem.
De pdf's zijn suppermakkelijk om af te drukken en te studeren. De verschillende soorten oefeningen helpen ook echt met het voorbereiden. Super gooie website!
Met vriendelijke groeten,
Lara S. uit Haaltert

FORUM / donderdag 19 februari 2026 / Lara S. uit Haaltert

RIJBEWIJS B – 48/50

Goede morgen,
Mijn naam is Laura V. en ik woon in Kessel-Lo. Ik ben net mijn theorie examen gaan afleggen in het examencentrum van Haasrode en heb dankzij jullie geweldige website een prachtige score van 48/50 behaald (zie bijlage).
Jullie video's en uitleg hebben de materie veel behapbaarder gemaakt, alsook de oefenvragen en proefexamens. Over dat laatste gesproken, waren de vragen heel gelijkaardig aan die van het echt examen en hebben ze mij goed voorbereid. Ik wist daarmee ook goed wat te verwachten, waardoor ik veel minder zenuwachtig was.
Heel erg bedankt voor jullie werk!
Vriendelijke groeten,
Laura V.

FORUM / donderdag 19 februari 2026 / Laura V. uit Kessel-Lo

RIJBEWIJS B – 45/50

Beste,
Mijn naam is Waïl E. Ik woon in Sint-jans Molenbeek.
Ik wil jullie graag bedanken voor de hulp en ondersteuning bij de voorbereiding van mijn theoretisch rijexamen. Dankzij jullie uitleg en begeleiding ben ik geslaagd van de eerste keer met 45 op 50.
Ik heb mijn examen afgelegd in het examencentrum van Schaarbeek (Brussel).
Nogmaals hartelijk dank voor jullie professionele hulp.
Met vriendelijke groeten,
Waïl E.

FORUM / donderdag 19 februari 2026 / Waïl E. uit Sint-jans Molenbeek

RIJBEWIJS B – 44/50

Beste,
Ik ben in 1 keer geslaagd met 44/50 door jullie website. Dit is de beste site die ik ben tegengekomen dank u.
Amy B Gemeente Oostende

FORUM / donderdag 19 februari 2026 / Amy B. uit Oostende

RIJBEWIJS B – 43/50

Hallo,
Ik ben gisteren geslaagd met 43 op 50 wat echt goed is want ik had maar 2 dagen de tijd om te studeren en koos hierbij jullie site en ik vind het echt een goede site. Ik heb het examen afgelegd in Roeselare en ben direct geslaagd zonder theorie lessen alleen door oefeningen te maken van jullie site
Groetjes
Karima A.
Wielsbeke

FORUM / donderdag 19 februari 2026 / Karima A. uit Wielsbeke

RIJBEWIJS B – 47/50

Beste,
Dankzij jullie website ben ik geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen. Enorm bedankt voor de duidelijke uitleg in de filmpjes en realistische oefenvragen. Die waren zoals de vragen op het examen zelf en hebben me echt geholpen om goed voorbereid naar het examencentrum te gaan!
Puntentotaal: 47/50 in Examencentrum: SBAT examencentrum Sint-Niklaas.
Met vriendelijke groeten
Naam: Elias M.
Gemeente: Zele

FORUM / vrijdag 13 februari 2026 / Elias M. uit Zele

RIJBEWIJS B – 48/50

Beste,
Ik heb in Deurne mijn theoretisch rijexamen gedaan en ben van de tweede keer geslaagd met een 48/50. Jullie site en jullie testen waren perfect voor mijn resultaat maar de moeilijkheidsgraad van jullie examens liggen wel een pak hoger dan het echte examen maar ik vind dat perfect wegens dat het examen dan extra makkelijk ging.
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten
Ik kom uit Kalmthout en mijn naam is Jules vdB.

FORUM / vrijdag 13 februari 2026 / Jules vdB. uit Kalmthout

RIJBEWIJS B – 47/50

Beste,
Ik ben Julia D. (24 jaar). Ik legde mijn theoretisch rijexamen af in SBAT Sint-Denijs-Westrem en ik ben geslaagd met 47/50. Ik had dit eerlijk gezegd heel lang uitgesteld, vooral omdat ik er wat schrik voor had en bang was om te falen. Uiteindelijk heb ik toch de stap gezet en ik ben heel blij dat het gelukt is. Dit vooral dankzij de voorbereiding met jullie website.
Ik kocht twee keer de bankcode (6 euro), waardoor ik echt uitgebreid aan de slag kon met alle oefeningen en proefexamens. Voor mij was dat de ideale manier om gestructureerd te studeren. Ik begon met de filmpjes, daarna nam ik de cursus grondig door (online en via de pdf-versie), vervolgens maakte ik de oefeningen per onderdeel en op het einde deed ik veel proefexamens. Die opbouw gaf mij veel houvast en vertrouwen.
Met vriendelijke groeten
Julia D.
Deinze

FORUM / vrijdag 13 februari 2026 / Julia D. uit Deinze

RIJBEWIJS B – 48/50

Beste,
Dankzij de leermethode van GratisRijbewijsOnline.be ben ik geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen. Punten: 48/50 - Examencentrum: Deurne
Wat ik vooral sterk vond, is dat sommige vragen op jullie website moeilijker waren dan op het echte examen. Net die hogere moeilijkheid heeft mij enorm geholpen: ik leerde grondiger, maakte minder fouten en had daardoor een veel grotere slaagkans op het examen.
Met vriendelijke groeten
Naam: Rayan G.
Gemeente: Deurne

FORUM / vrijdag 13 februari 2026 / Rayan G. uit Deurne

RIJBEWIJS B – 47/50

Hallo,
Ik wilde jullie even laten weten dat ik geslaagd ben voor mijn theoretisch rijexamen met een score van 47/50 – en dat is echt mede dankzij jullie website. Het examen deed ik in Kontich.
De uitleg op jullie website was duidelijk, de oefenvragen lijken op het echte examen en het leren werd daardoor een stuk minder stressvol. Vooral de manier waarop lastige onderwerpen stap voor stap werden uitgelegd, heeft me enorm geholpen.
Dank jullie wel voor het maken van zo’n fijne leeromgeving. Jullie hebben in elk geval bijgedragen aan een blije, geslaagde leerling
Met vriendelijke groet,
Louise J.

FORUM / vrijdag 13 februari 2026 / Louise J.

RIJBEWIJS B – 47/50

Beste
10/2 heb ik mijn theorie-examen afgelegd in het examencentrum van Haasrode en ik behaalde 47/50. Dit is mede dankzij jullie website met proefexamens en oefenvragen. Dankzij deze voorbereiding is het echt heel goed gegaan.
Ik vind Gratis Rijbewijs Online een heel goede en duidelijke website. Ik ben ook blij dat mijn vrienden mij deze site hebben aangeraden. De uitleg, oefenvragen en video’s zijn zeer goed opgebouwd en helpen echt bij het studeren.
Ik heb ongeveer vijf dagen gestudeerd met jullie website en dat was meer dan voldoende om me goed voor te bereiden.
Bedankt voor de goede ondersteuning.
Met vriendelijke groeten
Mijn naam is Sude H. en ik woon in 3300 Tienen.

FORUM / vrijdag 13 februari 2026 / Sude H uit Tienen

RIJBEWIJS B – 46/50

Beste,
Ik wil jullie oprecht bedanken voor de duidelijke en gestructureerde leermethode. De manier waarop de leerstof wordt uitgelegd is overzichtelijk, begrijpbaar en to-the-point. Vooral de oefenvragen en proefexamens hebben mij enorm geholpen om inzicht te krijgen in de vraagstelling en om met meer zelfvertrouwen naar het examen te gaan.
Wat ik persoonlijk heel sterk vond, is dat de vragen gelijkaardig zijn aan het echte examen. Daardoor voelde ik mij goed voorbereid en minder zenuwachtig. Jullie platform heeft echt een verschil gemaakt in mijn voorbereiding.
Ik zal jullie website zeker aanraden aan anderen die hun rijbewijs willen behalen!
Met vriendelijke groeten,
Maike B.
Gemeente: Ternat
Puntentotaal: 46/50
Examencentrum: AIBV Asse-Mollem

FORUM / vrijdag 13 februari 2026 / Maike B. uit Ternat

RIJBEWIJS B – 48/50

Geslaagd!
Dankzij jullie site ben ik in 1 keer direct geslaagd! Ik vind het een overzichtelijke site met duidelijke uitleg en goede oefeningen. Geslaagd met 48/50! Ik deed mijn theorie bij Examencentrum KM in Roeselare.
Met vriendelijke groeten,
Ik ben Justine D. en woon in Izegem.

FORUM / vrijdag 13 februari 2026 / Justine D. uit Izegem

RIJBEWIJS B – 45/50

Beste
Ik ben geslaagd voor het theoretisch rij examen dankzij de leermethode van gratisrijbewijsonline. Ik vind het zeer nuttig dat je direct per module verschillende oefenvragen hebt.
Ik heb het examen afgelegd bij het Examencentrum Haasrode en ik heb hierbij 45/50 behaald.
Met vriendelijke groeten,
Jolien V.R.

FORUM / vrijdag 13 februari 2026 / Jolien V.R.

RIJBEWIJS B – 48/50

Beste
Ik vind jullie leetmethode geweldig, ik heb 3 jaar geleden jullie code voor de eerste keer gebruikt, ik heb eerst de lessen doorgenomen en dan examens blijven maken tot ik consistent 45/50 had. Op mijn examen heb ik dankzij jullie moeiteloos een 47/50 gehaald. Nu 3 jaar verder heb ik het opnieuw moeten doen (mijn m18 is verlopen, en heb in tussentijd 1x mijn praktijk gefaald)
Ik heb het vorige week vrijdag gedaan na al jullie lessen te bekijken en heb deze keer een 48/50 gehaald (betekent binnen 3 jaar een 49 ) Ik heb al 6u rijles ingepland en mijn rijexamen met de rijschool.
Mats S. Tervuren, 3080

FORUM / vrijdag 13 februari 2026 / Mats S. uit Tervuren

RIJBEWIJS B – 44/50

Beste,
Mijn naam is Fien H. en ik woon in Buggenhout. Ik heb mijn theoretisch rijexamen afgelegd in Mollem, waar ik een mooie score van 48/50 behaalde en dat heb ik grotendeels te danken aan jullie website.
Omdat ik het moeilijk vind om uit boeken te studeren, kreeg ik van vrienden de tip om jullie site te gebruiken. Zij vertelden me dat het een ideale manier was om de theorie op een duidelijke en gestructureerde manier onder de knie te krijgen. Ik besloot hun advies te volgen en startte met les 1.
In slechts één week tijd kon ik alle theorielessen doorlopen. Dankzij de duidelijke video’s en de bijhorende oefeningen kon ik de leerstof veel beter begrijpen en verwerken. Daarna maakte ik gedurende een week intensief de proefexamens opnieuw en opnieuw, gecombineerd met de extra oefeningen. Hierdoor was ik optimaal voorbereid.
Ik wil jullie dan ook oprecht bedanken om jullie website zo toegankelijk, overzichtelijk en effectief te maken voor mensen die hun theorie willen studeren voor verschillende rijbewijzen. Jullie aanpak maakt echt het verschil door de combinatie van video's, theorie en oefeningen die samenkomen in een geweldig proefexamen.
Met vriendelijke groeten
Fien H.

FORUM / vrijdag 13 februari 2026 / Fien H. uit Buggenhout

RIJBEWIJS B – 44/50

Hallo,
Dankzij GRATISRIJBEWIJSONLINE ben ik geslaagd voor het theoretisch rijexamen Ik ben echt super tevreden! Alles werd duidelijk en simpel uitgelegd. Daardoor voelde ik me goed voorbereid en ging ik zonder stress het examen in.
Top methode, zeker een aanrader!
Bedankt en doe zo verder!
Groetjes,
Naam: Paulina S.
Gemeente: Antwerpen
Puntentotaal: 44 / 50
Examencentrum: Antwerpen Deurne

FORUM / vrijdag 13 februari 2026 / Paulina S. uit Antwerpen

RIJBEWIJS B – 49/50

Beste,
Aan de hand van jullie site vorige heb ik vorige vrijdag 49/50 gehaald voor het theoretisch examen B. Examen afgelegd te Mollem (Asse).
Met vriendelijke groeten,
Liza N. wonend te Dilbeek

FORUM / maandag 9 februari 2026 / Liza N. uit Dilbeek

RIJBEWIJS B – 47/50

Beste,
Ik ben Helena C. uit Deinze. Ik heb m'n theorie examen afgelegd in het examencentrum van Sint-Denijs-Westrem en heb hierbij een 47/50 behaald.
Ik heb gestudeerd via jullie leerboek en de website en ik vond dit een heel handige methode.
Met Vriendelijke Groeten,
Helena C.

FORUM / maandag 9 februari 2026 / Deinze uit Deinze

RIJBEWIJS B – 48/50

Beste
Ik ben Aline R. en ik kom uit Zedelgem.
Ik ben twee weken op voorhand begonnen met het studeren voor mijn theorie. Doordat ik eerst alle online lessen heb geoefend en daarna veel proefexamens heb gemaakt ben ik geslaagd! En niet zomaar geslaagd… Gelaagd met 48/50 in het examencentrum in Brugge
Dikke merci!!
Met vriendelijke groeten
Aline R.

FORUM / maandag 9 februari 2026 / Aline R. uit Zedelgem

RIJBEWIJS B – 47/50

Beste,
Vandaag 6/2 heb ik mijn theorie-examen afgelegd in het examencentrum van Haasrode en ik behaalde 47/50. Dit is mede dankzij jullie website met proefexamens en oefenvragen. Dankzij deze voorbereiding is het echt heel goed gegaan.
Ik vind Gratis Rijbewijs Online een heel goede en duidelijke website. Ik ben ook blij dat mijn vrienden mij deze site hebben aangeraden. De uitleg, oefenvragen en video’s zijn zeer goed opgebouwd en helpen echt bij het studeren.
Ik heb ongeveer vijf dagen gestudeerd met jullie website en dat was meer dan voldoende om me goed voor te bereiden.
Bedankt voor de goede ondersteuning.
Met vriendelijke groeten
Mijn naam is Sude H. en ik woon in 3300 Tienen.

FORUM / maandag 9 februari 2026 / Sude H. uit Tienen

RIJBEWIJS B – 48/50

Hallo,
Ik heb mijn theorie examen afgelegd (48/50) en gestudeerd via jullie site. Zeer tevreden over de site ik heb alle oefeningen veelvoudig gemaakt en de theorie examens ook
Met vriendelijke groeten
Owen T.
Houthulst

FORUM / maandag 9 februari 2026 / Owen T. uit Houthulst

RIJBEWIJS B – 47/50

Besten,
Mijn naam is Jens B. uit Merksem, ik heb mijn examen afgelegd bij het Examencentrum in Deurne (gebouw van Groep Autoveiligheid). Ik ben geslaagd voor mijn theorie examen rijbewijs B met een 47/50! Jullie website was een geweldige hulp hiervoor en heeft het leren makkelijker en interessanter gemaakt.
Met vriendelijke groet
Jens B.

FORUM / maandag 9 februari 2026 / Jens B. uit Merksem

RIJBEWIJS AM – 33/40

Beste
Ik heb geleerd met jullie site. Ik had ervoor al 3 keer mijn theorie examen gemaakt en ik was elke keer gebuisd ik had 26/40 dus een lage score. Maar toen ontdekte ik GRATISRIJBEWIJSONLINE en vandaag 6.02.2026 heb ik mijn examen gedaan en ik ben geslaagd met een 33/40 dus geslaagd. geslaagd en ik heb mijn examen gedaan in het examen center in Kontich MGZ
Zoë B.

FORUM / maandag 9 februari 2026 / Zoë B.

RIJBEWIJS B – 49/50

Beste,
Ik ben mijn theorie examen gaan afleggen voor een rijbewijs B en ben geslaagd met een 49/50 dankzij jullie leerplatform.
Door alle lessen en filmpjes eens te bekijken steek je al veel op, en door daarna nog eens de oefenexamens te proberen was ik er 100% klaar voor om te knallen.
Mijn gegevens:
Met vriendelijke groeten,
Naam: Friedl C.
Gemeente: Lubbeek (3212)
Examencentrum: Haasrode

FORUM / maandag 9 februari 2026 / Friedl C. uit Lubbeek (3212)

RIJBEWIJS B – 47/50

Beste
Ik vind de leermethode van gratisrijbewijsonline.be fijn omdat alles duidelijk en overzichtelijk wordt uitgelegd. De oefenvragen na elk hoofdstuk helpen om de leerstof beter te onthouden en ik kan in mijn eigen tempo leren.
Emma C. Brugge
47/50

FORUM / maandag 9 februari 2026 / Emma C. uit Brugge

RIJBEWIJS B – 47/50

Goedendag,
Ik ben Melike A. en woon in Leopoldsburg. Ik heb op 05/02/2026 in het examencentrum Bree mijn theoretische examen behaald met een punt van 47/50.
De website GratisRijbewijsOnline speelt een grote rol in mijn slaagkans. Aan de hand van deze website heb ik geleerd voor het theorie-examen. Je kunt de leerstof niet alleen lezen, maar ook horen en bekijken via video’s, wat het onthouden makkelijker maakt. De examenvragen kwamen bovendien overeen met de vragen op de website. Dit heeft mij geholpen om het examen vlot en met vertrouwen af te leggen.
Hartelijk dank voor deze leerrijke website.
Met vriendelijke groeten
Melike A.

FORUM / maandag 9 februari 2026 / Melike A. uit Leopoldsburg

RIJBEWIJS B – 43/50

Beste,
Ik ben Vin P. woonachtig in Ronse.
Met deze mail wil ik graag mijn positieve ervaring met jullie website delen.
Dankzij jullie duidelijke, overzichtelijke en efficiënte leerplatform ben ik in één keer geslaagd voor het theorie-examen rijbewijs B. Ik behaalde een score van 43/50 in het examencentrum SBAT Brakel.
De manier waarop de leerstof wordt uitgelegd en de oefenvragen zijn opgebouwd, maakt het studeren veel makkelijker en aangenamer. Alles sluit perfect aan bij het echte examen, wat mij enorm veel vertrouwen gaf op de dag zelf.
Ik kan jullie website alleen maar aanraden aan iedereen die wil slagen voor het theorie-examen. Ik heb dit ondertussen ook al gedaan bij vrienden en kennissen.
Bedankt voor de uitstekende ondersteuning en de kwaliteit van jullie platform!
Met vriendelijke groeten
Vin P.

FORUM / maandag 9 februari 2026 / Vin P.

RIJBEWIJS B – 48/50

Hallo
ik, Ronan V.R. ben geslaagd voor mijn theorie-examen. Ik heb 48/50 en ik deed mijn examen in het examencentrum in Deurne. Ik heb voornamelijk geleerd door oefenexamens te maken en ik herkende zelfs een aantal vragen op het examen. Die bankcode was een goede investering.
Ik woon in Essen (2910).

FORUM / maandag 9 februari 2026 / Ronan V.R. uit Essen

RIJBEWIJS B – 45/50

Beste,
Met veel plezier wil ik mijn ervaring delen met GratisRijbewijsOnline, want dankzij jullie ben ik opnieuw geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen.
Drie jaar geleden had ik mijn theorie al eens gehaald (43/50). Nu verliep mijn theorie op 17 februari en had ik jammer genoeg niet veel tijd om alles opnieuw te leren. Toch heb ik opnieuw voor jullie leermethode gekozen, omdat die mij toen al zo goed had geholpen.
En met succes: van de eerste keer opnieuw geslaagd met 45/50. Alles wordt duidelijk uitgelegd en je leert echt wat nodig is voor het examen.
Voor mij was dit extra belangrijk, omdat ik momenteel in Meulebeke woon en binnen één week verhuis naar Menen. Ik had mijn theorie dringend nodig om naar mijn werk te geraken. Als ik niet geslaagd was, had ik 3 jaar moeten wachten om een voorlopig rijbewijs aan te vragen, wat echt een ramp zou geweest zijn. Dankzij jullie is alles vlot verlopen en heb ik mijn examen zonder stress kunnen afleggen.
Ik ben jullie oprecht heel dankbaar en raad GratisRijbewijsOnline aan aan iedereen die zijn theorie wil halen op een duidelijke en efficiënte manier.
Met vriendelijke groeten
Anaelle B.
Gemeente: Meulebeke
Punten: 45/50
Examencentrum: Roeselare

FORUM / maandag 9 februari 2026 / Anaelle B. uit Meulebeke

RIJBEWIJS B – 49/50

Beste
Ik ben geslaagd op het echte theoretische examen voor rijbewijs categorie B! Punten: 49/50.
De leerstof op jullie website was zeer helder en duidelijk uitgelegd. Ik kocht een BANK code aan en maakte gedurende enkele dagen de extra oefenvragen bij elke les, wat echt een goede methode was om mezelf te testen of ik de leerstof onder de knie had. Na alle lessen overlopen te hebben, oefende ik het echte examen maken in met jullie proefexamens, wat achteraf een zeer goede voorbereiding bleek. Veel vrienden raadden me jullie site aan vandaar dat ik wist dat ik geen ander studiemiddel nodig had.
Hartelijk dank
Met vriendelijke groeten
Naam: Ben Z.
Gemeente: Antwerpen

FORUM / maandag 9 februari 2026 / Ben Z. uit Antwerpen

RIJBEWIJS B – 47/50

Beste,
Ik ben op 4/02/2026 geslaagd voor het theoretisch examen, Puntentotaal: 47/50 in Examencentrum: Examencentrum Haasrode.
Ik vond jullie website en leermethode heel duidelijk en gebruiksvriendelijk. De oefenvragen en uitleg hielpen mij enorm om het examen goed voor te bereiden. Dankzij jullie had ik veel vertrouwen tijdens het echte examen.
Met vriendelijke groeten,
Dúc L.N.

FORUM / maandag 9 februari 2026 / Dúc L.N.

RIJBEWIJS AM – 34/40

Beste,
Ik ben geslaagd op mijn theorie examen categorie AM. Het is echt een top website. Ik behaalde een score van 34/40 bij het examencentrum in bree. Ik ben van Genk.
Mvg

FORUM / maandag 9 februari 2026 / Derin M. uit Genk

RIJBEWIJS B – 43/50

Beste,
Ik ben dankzij jullie website geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen. Mijn resultaat was 43/50 in Examencentrum: Alken.
Ik vond jullie leermethode duidelijk en handig, vooral de oefenvragen en de uitleg per hoofdstuk. Het heeft mij echt geholpen om beter te begrijpen wat ik moest kennen voor het examen.
Bedankt voor de hulp bij het studeren!
Met vriendelijke groeten
Naam: Razvan S.
Gemeente: Hasselt

FORUM / maandag 9 februari 2026 / Razvan S. uit Hasselt

RIJBEWIJS B – 48/50

Beste,
Ik heb mijn theoretisch rijexamen afgelegd in het Examencentrum Haasrode en ik ben geslaagd met 48/50. Dankzij de website, die overzichtelijk was opgebouwd in duidelijke hoofdstukken met interessante video’s, extra info en veel oefenvragen, voelde ik me uitstekend voorbereid op het echte examen. Bedankt om dit platform ter beschikking te stellen!
Groetjes,
Daisy B. uit Kampenhout.

FORUM / vrijdag 6 februari 2026 / Daisy B. uit Kampenhout.

RIJBEWIJS B – 4950

Beste,
Dankzij GRATISRIJBEWIJSONLINE heb ik 49/50 gehaald (examencentrum Eeklo) en dit een week voor ik 30 wordt. Ik was bang dat ik theorie studeren niet meer zou kunnen, maar dankzij de vele oefenvragen en duidelijke uitleg, bleek dit toch nog steeds vlot te lukken!
Bedankt
Lies C.
woonachtig gemeente Evergem

FORUM / vrijdag 6 februari 2026 / Lies C. uit Evergem

RIJBEWIJS B – 47/50

Beste,
Gisteren 5/2 slaagde ik voor mijn rijbewijs B via jullie website met 47/50 in het examencentrum van Brakel. Ik gebruikte jullie website ook al eerder voor mijn rijbewijs AM. Ik vind de manier waarop de website gestructureerd is heel fijn om te leren. Het zijn korte, maar uitgebreide en nuttige lessen, waardoor je aandacht niet afdwaalt. Ook de oefenvragen en oefenexamens waren heel uitgebreid, waardoor ik zeker wist dat als ik deze kon, dat ik het examen ook zou kunnen. Ik vind het ook top dat alles zo goed als gratis wordt aangeboden en voor de oefenvragen waar men voor moet betalen, een heel goede prijs krijgt.
Bedankt!
Naam: Bern V.B.
Gemeente: Gavere

FORUM / vrijdag 6 februari 2026 / Bern V.B. uit Gavere

RIJBEWIJS B – 48/50

Hallo ,
Ik ben Dina B. en ik woon in Bierbeek ik heb met behulp van jullie website een 48/50 gehaald in het examencentrum van Haasrode!
Ik vind de leermethode op jullie website ideaal want je kan op een leuke, interactieve en luchtige manier de leerstof leren en daarnaast ook nog eens heel snel.
Ik ben zeer tevreden dat ik deze website heb gebruikt!

m.v.g.
Dina B.

FORUM / vrijdag 6 februari 2026 / Dina B. uit Bierbeek

RIJBEWIJS B – 45/50

Beste,
Ik ben Laïsja V. en ik ben op 5 februari 2026 geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen B in het examencentrum van Sint-Niklaas. Ik behaalde een score van 45/50 (5 kleine fouten) en dit dankzij jullie site, waarmee ik het examen van de eerste keer haalde.
Ik heb slechts drie dagen gestudeerd met de ALLES-code van €3,50 op jullie website.
Voor ik begon te leren kende ik bijna geen enkele verkeersregel, maar dankzij jullie methode heb ik heel snel veel bijgeleerd. De combinatie van duidelijke theorie en gerichte oefeningen vond ik geweldig. De korte lessen maken de leerstof overzichtelijk en makkelijk te verwerken. De filmpjes zorgden voor extra duidelijkheid en dankzij de oefeningen kon ik mezelf per onderdeel testen. Daardoor voelde ik me echt goed voorbereid voor het examen.
Ik ga jullie site zeker aanraden aan anderen. Ik heb zelfs geen boek moeten kopen, omdat alles zo duidelijk en volledig werd uitgelegd op de website.
Met vriendelijke groeten
Laïsja V.

FORUM / vrijdag 6 februari 2026 / Laïsja V.

RIJBEWIJS B – 50/50

Beste
Ik wil jullie graag bedanken, want deze site heeft mij enorm geholpen. Eerlijk gezegd wist ik bijna niets van de verkeersregels. Ik heb lange tijd op allerlei verkeerde websites gezeten, waardoor het alleen maar verwarrender werd. Pas drie dagen voor mijn examen ontdekte ik GRATISRIJBEWIJSONLINE, en dat heeft echt het verschil gemaakt. Alles wordt hier op een duidelijke en begrijpbare manier uitgelegd. Daardoor begon ik het eindelijk te snappen en kon ik met veel meer vertrouwen aan mijn examen beginnen.
Dankzij jullie uitleg heb ik mijn examen meer dan succesvol afgelegd. Puntentotaal: 50/50 in Examencentrum: Eeklo.
Nogmaals enorm bedankt voor het geweldige werk dat jullie doen!
Met vriendelijke groeten
Yoni B.

FORUM / vrijdag 6 februari 2026 / Yoni B.

RIJBEWIJS B – 47/50

Beste team van gratisrijbewijsonline.be,
Mijn naam is Ibrahim A. en ik heb jullie website gebruikt om te studeren voor mijn theorie-examen. Ik vond dit veruit de beste site, omdat de vragen duidelijk waren en goed aansloten bij het niveau van het echte examen, in tegenstelling tot sommige andere websites.
Ik heb jullie pakket aangekocht en mezelf als doel gesteld om een gemiddelde score van 47/50 te behalen op de proefexamens. In totaal heb ik 31 proefexamens afgelegd op jullie site om dit gemiddelde te bereiken.
In de bijlage voeg ik een Excel-bestand toe met al mijn behaalde scores, samen met een selfie van mijn resultaat van 48/50, behaald in het examencentrum van Brugge.
Hartelijk dank voor jullie hulp bij het studeren. Dankzij jullie voelde ik mij goed voorbereid voor het examen.
Met vriendelijke groeten
Ibrahim A.

FORUM / vrijdag 6 februari 2026 / Ibrahim A.

RIJBEWIJS AM – 35/40

Beste,
Dankzij jullie website ben ik geslaagd voor het theoretisch rijexamen AM (bromfiets).
De leerstof was duidelijk uitgelegd en de oefentests waren heel realistisch. Ik zou jullie leermethode zeker aanraden aan anderen die hun theorie-examen willen halen.
Puntentotaal: 35/40. Examencentrum Haasrode.
Met vriendelijke groeten,
Naam: Kelvin O.
Gemeente: Tienen

FORUM / vrijdag 6 februari 2026 / Kelvin O. uit Tienen

RIJBEWIJS B – 47/50

Beste,
Ik ben Fatima A. van Brugge en ik heb jullie leermethode gebruikt. Ik heb eerst altijd de videos bekeken en dan de daarbijhorende oefeningen gemaakt. Dat hielp echt om de theorie goed te verwerken en alles better te onthouden! Zeker bij belangrijke getallen (zoals de afstanden) hielp het enorm. Ik ben heel tevreden over deze methode. Voor ik deze site had gevonden had ik alles van MIJNRIJBEWIJSB een keer doorgenomen. Daarbij voelde ik me niet echt zeker of ik de leerstof beheersde. Met gratisrijbewijsonline wist ik 100% dat het ging lukken toen ik klaar was na het grinden van de proefexamens. Ik raad het zeker aan aan iedereen die zijn theorie op een interactieve manier wil instuderen. Ik heb uiteindelijk mijn examen afgelegd in het KM Brugge (examencentrum brugge) en ik had er een 47/50 voor.
Met vriendelijke groeten,
Fatima A.

FORUM / vrijdag 6 februari 2026 / Fatima A. uit Brugge

RIJBEWIJS B – 48/50

Hallo
Ik ben Margaux M. ik ben van 8770 Ingelmunster en ben in het examencentrum van Roeselare geslaagd voor mijn rijbewijs B theorie examen met een score van 48/50. Jullie methode heeft me echt heel hard geholpen! Door het vele herhalen, lessen volgen, pdf bestanden doorlezen en proefexamens te maken, leerde ik de leerstof zoveel sneller en gemakkelijker dan gewoon weg uit het boek te studeren. De website was echt zijn geld waard en een hele goeie en grote hulp. Dikke dankjewel!!
Met vriendelijke groeten
Margaux M.

FORUM / vrijdag 6 februari 2026 / Margaux M. uit 8770 Ingelmunster

RIJBEWIJS B – 49/50

Dag Gratisrijbewijsonline,
Bij mijn eerste poging voor het theoretisch rijexamen wilde ik door mijn gierige aard geen 3,5 euro betalen voor de volledige toegang van jullie website. Een enorm domme keuze, want hierdoor was ik gebuisd en had ik de €19 deelnamekost kwijtgespeeld. Voor de 2e poging heb ik wel de volledige toegang genomen en alle lessen één voor één afgegaan. Deze methode werkte ongelofelijk goed, en resulteerde in mijn 49/50 voor mijn theoretisch rijexamen te rijschool Kontich.
Hartelijk bedankt,
Sam T.

FORUM / vrijdag 6 februari 2026 / Sam T.

RIJBEWIJS B – 46/50

Beste,
Dankzij de leermethode van GratisRijbewijsOnline.be ben ik recent geslaagd voor het theoretisch rijexamen, en dat met een mooie score van 46/50 in het examencentrum van Kontich.
Ik heb me volledig voorbereid met behulp van jullie website. De uitleg was duidelijk, gestructureerd en vooral heel praktisch. De oefenvragen sloten perfect aan bij het echte examen, waardoor ik met veel vertrouwen naar het examencentrum ben gegaan. Dat vertrouwen heeft zich duidelijk vertaald in mijn resultaat.
Ik heb ook de site van de VAB éénmaal gebruikt om de verschillen te kunnen zien tussen de proefexamens en kwam tot de conclusie dat de website van gratisrijbewijsonline veel meer vragen aanbood. Daarnaast waren de vragen duidelijker op jullie site dan die van die VAB. Ik ben dus zeer blij dat ik jullie site heb gebruikt voor te leren voor het theoretisch rijexamen! Kortom: zonder jullie leermethode had ik dit resultaat nooit zo vlot behaald.
Met vriendelijke groeten,
Wout V.L.
Gemeente: Lint

FORUM / vrijdag 6 februari 2026 / Wout V.L. uit Lint

RIJBEWIJS B – 45/50

Beste,
Door gebruik te maken van GRATISRIJBEWIJSONLINE ben ik geslaagd voor mijn rijbewijs. Hoe weet ik dat dit door deze site komt? Namelijk de ontelbare oefenvragen. Het maken van steeds nieuwe en willekeurige oefenexamens heeft mij eigenhandig geholpen te slagen. Na eerst het kort doornemen van de theorie en daarna te oefenen heeft dit mij een resultaat van 45/50 opgeleverd. Dit had eigenlijk nog beter kunnen zijn indien ik minder stress had.
Ik ben Mats V.L. uit Gent en kegde het examen af in het SBAT centrum St.-Denijs-Westrem Poortakkerstraat 129. Ik haalde 45/50.
Groetjes,
Mats

FORUM / vrijdag 6 februari 2026 / Mats V.L. uit Gent

RIJBEWIJS B – 47/50

Ik vond dit de beste website om op te oefenen!!! En ben dus geslaagd met 47/50 in SBAT Brakel !!
Nora B.
Gemeente Herzele

FORUM / vrijdag 6 februari 2026 / Nora B. uit Herzeele

RIJBEWIJS B – 45/50

Goedenavond.
Ik ben 4/2 geslaagd voor mijn theorie-examen. Ik ben erg dankbaar voor jullie website! Ik heb 45 /50 punten gehaald. Ik heb het examen afgelegd bij Examencentrum Geel.
Dankjewel!
Mijn naam is Olha H. ik woon in Heist-op-den-Berg.

FORUM / vrijdag 6 februari 2026 / Olha H uit Heist-op-den-Berg

RIJBEWIJS B – 48/50

Beste,
Dankzij de leermethode van Gratis Rijbewijs Online ben ik geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen, en daar ben ik superblij mee. Ik behaalde 48 op 50 in het examencentrum van Wevelgem (Kortrijk).
De lessen en oefenvragen waren heel duidelijk, overzichtelijk en vooral goed afgestemd op wat je echt op het examen krijgt. Ik vond het fijn dat alles stap voor stap werd uitgelegd en dat je meteen kon testen of je de leerstof begrepen had. Dat gaf veel vertrouwen tijdens het studeren en op het examen zelf.
Bedankt voor de handige en toegankelijke manier van leren, ik zal jullie site zeker aanraden aan anderen die hun theoretisch rijbewijs willen halen.
Met vriendelijke groeten
Dina D.
Te Kortrijk

FORUM / vrijdag 6 februari 2026 / Dina D. uit Kortrijk

RIJBEWIJS B – 45/50

Beste team van GratisRijbewijsOnline,
Met enorm veel plezier laat ik jullie weten dat ik met succes geslaagd ben voor mijn theoretisch rijexamen en dat dankzij jullie leermethode. Puntentotaal: 45/50 (Examencentrum: AIBV Asse-Mollem).
Voor ik jullie website ontdekte, vond ik de leerstof eerlijk gezegd nogal overweldigend. Maar dankzij de duidelijke uitleg, de overzichtelijke structuur en vooral de realistische oefenexamens, kreeg ik eindelijk vertrouwen in mezelf. Alles werd stap voor stap uitgelegd, zonder onnodige stress, en dat maakte écht het verschil op de dag van het examen.
Ik raad GratisRijbewijsOnline ondertussen al aan bij vrienden en familie die nog moeten beginnen, omdat het voor mij duidelijk bewezen heeft dat jullie methode werkt.
Met vriendelijke groeten,
Elliot L./ Grimbergen

FORUM / vrijdag 6 februari 2026 / Elliot L. uit Grimbergen

RIJBEWIJS B – 44/50

Beste,
Ik was zeer tevreden over de werking van jullie site, a.d.h.v. de code kon je gevarieerde proefexamens maken en leren uit je fouten door de les en de lesfiche te bekijken en te studeren.
Ik was dan ook meteen geslaagd met een score van 44/50. Ik heb mijn examen afgelegd in examencentrum Brugge want ik woon namelijk in Sint-Andries.
Groetjes
Briek C.

FORUM / vrijdag 6 februari 2026 / Briek C.

RIJBEWIJS B – 49/50

Beste
Ik vond het een heel fijne site, ik heb er heel veel uit geleerd als een persoon die eerst niets van auto’s en het verkeer kende. De vragen op deze site kwamen heel erg overeen met de vragen op mijn theorie examen B. Ik ben heel blij dat ik deze site heb gebruikt, ik raad het iedereen aan om deze site te gebruiken!
Ik ben in het examencentrum in Kontich geweest, en mijn score is 49/50. Ik ben heel dankbaar voor de hulp dat ik hier uit heb kunnen halen!
Mijn naam is Ava C. en ik woon in Boortmeerbeek.

FORUM / zaterdag 31 januari 2026 / Ava C. uit Boortmeerbeek.

RIJBEWIJS B – 48/50

Beste,
Ik ben Nikki T. en ik ben op 27 januari 2026 geslaagd op mijn theoretisch rijexamen in het examencentrum in Haasrode, met een score van 48/50. Mijn leermethode: gratisrijbewijsonline.be! Ik nam de theorie rustig door, maakte per onderdeel alle bijhorende vragen en oefende hierna aan de hand van de oefenexamens. Ik was hier heel tevreden mee, want de lessen dekte alle belangrijke informatie en de oefenexamens waren erg representatief.
Ik ga gratisrijbewijsonline.be zeker aanraden aan mijn vrienden die binnenkort hun theoretisch rij-examen gaan afleggen. Bedankt voor het aanbieden van zo een efficiënt platform!
Met vriendelijke groeten,
Nikki T.

FORUM / zaterdag 31 januari 2026 / Nikki T.

RIJBEWIJS B – 47/50

Hallo,
Ik ben geslaagd voor het echte theorie-examen en wilde graag even laten weten wat ik van jullie site en leermethode vind.
Ik vond Gratis Rijbewijs Online super handig en duidelijk. De uitleg is simpel, de oefeningen lijken echt op het examen en dat heeft mij enorm geholpen. Dankzij jullie site voelde ik mij goed voorbereid en dat zie je ook aan mijn resultaat !
Bedankt voor de topwebsite en de hulp bij het studeren!
Puntentotaal: 47/50 - Examencentrum: SBAT Brakel
Groetjes,
Carla T. Gemeente: Zottegem

FORUM / zaterdag 31 januari 2026 / Carla T. uit Zottegem

RIJBEWIJS B – 45/50

Ik vond het zalig studeren met jullie duidelijke plan! Ik heb jullie website gevonden via een vriend van mij die er zelf 50/50 mee heeft gehaald.
Ik heb vanmiddag in het examencentrum in Kontich een score van 45/50 behaald waar ik behoorlijk blij mee ben. Ik ben een van de weinige van 17 jaar die dit al meteen doet.
Bedankt voor u goede hulp, Droge video's en duidelijke uitleg!
Mvg
Floris M.

FORUM / zaterdag 31 januari 2026 / Floris M.

RIJBEWIJS B – 47/50

Beste,
Mijn naam is Yanaïka V. ik woon in Willebroek en deed mijn examen aan het examencentrum Kontich, hier behaalde ik een score van 47/50. Deze site heeft mij enorm geholpen bij het leren voor mijn examen, de gestelde vragen kwamen overeen met de oefenvragen van de site. Hierdoor was het gemakkelijk het examen te maken. Ik gebruikte geen andere sites, ik heb alles geleerd met jullie site. Jullie site was gemakkelijk te gebruiken en was handig om de leerstof goed te verwerken.
Mvg Yanaika V.

FORUM / zaterdag 31 januari 2026 / Yanaika V. uit Willebroek

RIJBEWIJS B – 47/50

Beste,
Mijn naam is Amaryllis P. ik ben 18 jaar en ik kom uit Beveren-Waas. Ik vind jullie website echt geweldig! Een jaar geleden geslaagd voor rijbewijs AM, en nu geslaagd voor mijn theorie van rijbewijs B! Het leren via de website is een grote hulp, voor mij is het veel beter dan uit een boek te moeten leren. Door een code te kopen en de proefexamens te maken is het me helemaal gelukt. Ik raad jullie website ten zeerste aan. Mijn totaal was 47/50. En ik heb mijn examen afgelegd in Examencentrum KM Brugge.

FORUM / zaterdag 31 januari 2026 / Amaryllis P. uit Beveren-Waas

RIJBEWIJS B – 50/50

Beste,
Ik ben heel blij met jullie site en leermethode. De oefenexamens herhaaldelijk maken hielp me met het onder de knie krijgen van alle verkeersregels. Ik wil jullie met deze mail ook bedanken voor mij te helpen met het slagen voor mijn theoretisch rijexamen B.
Behaalde score: 50/50 in SBAT Examencentrum te Sint-Niklaas.
Met vriendelijke groet,
Mathias D. Gemeente: Hamme

FORUM / zaterdag 31 januari 2026 / Mathias D. uit Hamme

RIJBEWIJS A – 46/50

Dankzij GratisRijbewijsOnline.be ben ik geslaagd voor mijn theoretisch rijexamen type A . Ik vond de leermethode heel duidelijk en overzichtelijk, vooral door de heldere uitleg en de oefenvragen die goed aansluiten bij het echte examen. Ik heb heel vaak de proefexamens opnieuw gemaakt en merkte heel vaak gelijkaardige vragen op het echte examen.
Naam: Gauthier L.
Gemeente: 8650 Wevelgem
Puntentotaal: 46/50
Examencentrum: Examencentrum KM Wevelgem

FORUM / zaterdag 31 januari 2026 / Gauthier L. uit 8650 Wevelgem